Szerintem kb. ugyanott van, nagyon kényelmes volt, simán kimentem volna vele a Világból
Április 25-26-án fehérváron az Ivanicsban lesz a Roadshow, és a Z1000SX mellett a Ninja ZX-10R is kipróbálható, vagy a Z1000, ha esetleg racing-elnél vagy naked-re vágysz.
Lehet megyek oda is, csak hogy másik módban is kipróbálhassam az SX-et. Nem lenne rossz, ha Te is jönnél, mint gyakorlott 1250-es kíváncsi lennék a véleményedre. Az a kis tesztkarika csak az első benyomás megszületésére volt elég, persze arra nagyon elég volt és örvendetes
Zoli: ahelyett, hogy ennyit olvasol, vagy ismeretlenül kritizálsz, inkább motorozz, Rád férne...
Angyal Zoli: "Nagyon sokat beszélünk róla, hogy ami jó stuntra, az jó utcára is. Tehát ugyanazt keresi az utca embere is, mint mi. Lentről jövő erőt, finom gázreakciót, jó futóművet és pontos fékeket."
Kb ezt írtam pár sorral lejjebb.
Tovább gondolva,ha picit lágy az eleje az nekem személy szerint lehet pont bejönne,bár puding próbája az evés.
Atta, 12ezret mentem talán vele és olajon meg levegőszűrön kívül csak egy láncszettet cseréltem benne. Illetve egy kuplungkosár csapágyat de az feleslegesen mert utólag világosítottak fel hogy nem a csapágynak van hangja hanem a kosár szegecselésének
Amúgy az MT tényleg csúcs gép.
2,4-ért igen jó ajánlat és belefér egy wilbers elsőrugó szett súlyra hangolva.
Bobayával ellentétben szerintem (tudom a véleményem nem mérvadó) fel lehet pakolni és jót csapatni vele.
Tökéletes mindenes.
Bár megint csak szerintem a motor kinézete kicsit pocakra pohos.
Őööööö-- én is ezt írtam a teszttapasztalataimban. Nem figyeltek? Kicsit olyan enduros vitorlázó effektusa van a motornak, 120 fölött egyre inkább. Ezért jött be inkább a speed-é.
"A futómű viszont sajnos nem sikerült annyira jól. A látványos fordított első teleszkópok kotyogós puhasága a városi közlekedésben nem volt zavaró, de amint Angyal Zoli alá került a motor, kiderült, hogy ezen a téren kihívásokkal küzd a Yamaha. Első ötletünk az volt, hogy egy erősebb rugóval és a feszesebb csillapítással meg lehet oldani (szerencse, hogy éppen ez a két paraméter állítható az első villán), de utólag kiderült, hogy az előszériás tesztmotoron kevés volt az olaj a villában. Szerviz után ismét elkértük az MT-09-et, és bár lényegesen jobb lett az első futómű, továbbra is lágynak érződött." ezen csúszott el a másodikon is.
És ezek a szavak az általad mérvadó Angyal Zoli mondta.
Őőőő olvass és értelmezd.Én is ez mondtam.
Igazad van.
Ültem sx-en pár percet álló helyzetben,úgy is könnyebbnek érződött.
Emlékeim szerint talán picit magasan van a lábtartója,te,hogy érezted a gsxf-hez képest?
Igazad van, elismerem: tényleg veszélyes a túl sok jelző. Egyébként az ilyen speed szintű motoroknál, nehéz ellen állni az ilyen csapdáknak. Az MT-09-et merném a speed-hez hasonlítani, annak ellenére, hogy tudom, hogy papíron gyengébb. Ebből a motoron érdekes módon nem sokat éreztem. Sokkal dögösebb a hangja, viszont a futóműve a speed-é jobban meggyőzött.
Csajom erre utasként ezt reagálta: "Úristen! Ilyet ne vegyél, ez nagyon félelmetes! Nem lehet hozzászokni a sebességhez, mert annyira gyorsan gyorsul!"
Hornetből is van fejidomos?