Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem véletlen, hogy az igazán túrázásra szánt túra, ill. sport-túra gépeknél is a 100Nm/100Le közelében mozognak az erőforrások. Nakednél pl. utóbbit nincs is értelme magasabbra tenni, de idomosnál is, max az autópályahasználat miatt. Nyomaték kapcsán meg ugye erősen tömegfüggő a dolog, de ha azt nézem, hogy haver 300kg-s 1000 cc-s Hondája sem tud többet, mint a jóval könnyebb 1250-es bandit, vagy a Z1000SX, akkor már itt is lehet látni, hogy valahol e körül van a racionalitás.

Ti hol húznátok meg a határt?
Most szólt a cimbi. Jön velünk egy 750-es boci is a Kárpátokba.
Ez őőőőőő........................gonosz dolog volt.
Nem tudsz......elviekben persze lehet, de ha pől. autók elé kikanyarodva kell gázt adni óhatatlanul is sikerülhet nagyobb gázfreccs és igen kínos elficcenni az aszfalton a csikorgó autók előtt.... ....volt egy hasonló bringás esetem, kis tgk-val mentem át a Petőfi hídon ahol a lassú forgalom miatt megelőzött egy bringás (verseny canga, feszülős ruci meg minden) és beállt elém a Mester u.-i lámpánál, de annyira izgult, hogy ne tartson fel, hogy a mikor zöld lett akkorát akart gyorsulni, hogy amikor a súlypontját felváltva áthelyezte a két pedálra nem figyelt a kormányra és azt meg a nagy igyekezetben keresztbe fordította.....vazz úgy átesett rajta mint az állat......a megrendelőmmel szétröhögtük az agyunkat míg félrevonszolta magát és kikerültük....
Jó utána adózni, és élmény átírni is..
Akkor meg minek a nagy ménes?
Finoman kell bánni a gázzal, és nincs gond.
Szar dolog a gázadásra csapkodó farrész.Bár lehet izgis is.
Én utcai sportguminál nem tennék fel keményebbet egy 150 lovas motorra.
Rosszabbik esetben platón rendszám nélkül.
Én 750-re is Road2,3,4-est raknék.
Többtől is hallottam, hogy amikor megvette a motort, egyáltalán nem számított azokra a többletköltségekre, amiket pl. a gyorsan fogyó gumi jelent vagy a fogyasztás.
Na igen kérem, mielőtt megvesszük a majmot, nézzünk utána, hogy bírjuk-e majd banánnal...
Sértő megjegyzéseitek meggymagként pattognak le rólam.
Szerintem is, még jobb, mint az új.
A használt is lehet jó, ha egyezik a méret, ataaa-nál meg főleg
Ataaa lapka ügyben kérdezd őket, vki ezt pastolta be anno, ha jól rémlik 1-2 nap és 1.800,- Ft, de a számokra nem esküszöm, meg mintha vki azt is írta volna, h megkérdezte őket, de csak használt volt. Egy telefont megér, mielőtt szétkapjátok.

http://www.albertmuhely.hu/hez...
Ja...............de volt velünk szovéniában é ott ausztrián keresztül mentünk.
Asszem.
Az nem horvátba volt?
1-et tuti.
Bár az a végén beleállt laci hátába.
Ausztriából? Hány magyar gixxert láttál te ott?
Azok a legjobban fillérbaxók.

Szerinted mé van minden második gixxeren sima közepű két szélén szétolvadt pályagumi?
Meraz tapad..............kellnekem a pályástapadás országúton is merénpengevagyok.

Oszt sírnak ha ausztriából szöveten érnek haza mert szétkopott.
Azokra már nagyon faszák vannak. (120/70, 180/55)
Abszolút így van, viszont látod ataaa-t nem lehet egyszerűen meggyőzni, ahhoz meg túl gyorsan hajt, hogy csak úgy szemet lehessen hunyni egy ilyen hanyag szokás fölött... Gondold csak el, ha a GSX-R 750-re keresi majd a használt gumit
Amúgy az egyszerű házigizda okfejtésével már levezettem.
A használtgumi vs. új gumi anyiban tér el hogy a használtnál nem egyszerre nyögöd ki a 60 rugót hanem 4-5 kisebb tételben.
De Kb ugyanaz az összeg lesz.
Ellenben az újnál nincs para a gumis összebaxxa a felnit és szarul centírozza ki meg nem kell azon görcsölni hogy honnan szerezzek szezonban jó használtat.
Köszi!
No amúgy igen egyszerű a dolog....a gumi szerkezete ugye több rétegből áll amit valahogy egymásra dolgoznak és megvan mindnek a maga funkciója....ebből a mi szempontunkból kettő érdekes, a kopó felület és ami közvetlenül alatta van....a kopó felület ugye kemény (még a "lágy" gumiké is) mivel annak tartani kell a formáját, a mintát, ne kopjon túl hamar stb.....viszont ha ugyanebből az anyagból készülne az egész gumi mint nagyon régen akkor a mai járművek által okozott hatásokat nem viselné el, szanaszét szakadna.....ezért, hogy a kemény úttal érintkező kopó réteg ne szakadjon szét az alatta lévő jóval puhább, hogy a beljebb lévő acélszövet vagy más szövet, de a lényeg, hogy az nem annyira idomuló réteg és a kemény kopó között legyen dilettáció és kicsit engedni tudjon....és ez van nagyjából a kopásjelzőtől....ezért lehet a pályák mellett látni komplett kopó részeket amik egyben szakadnak le a nagyobb kerekeknél a gumikról........tehát a két kemény réteg között van egy puha ezen okokból....legalábbis valahogy így magyarázták a gyárban...