Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért ez is egy különbség egy givi, kappa, stb. doboz meg egy kínai között. Persze nem is egy árban vannak, mert az egyik 12e, a másik meg mondjuk 60-70e.
Na bassz, reggel elhagytam a topcaset az Árpád híd elején.

Szerencse h nem jött mögöttem senki, ráadásul az alsó lapjára esett azon csúszott és semmi baja nem lett. Visszasétáltam, vártam kb. 5 percet mire átjutottam a 2 sávon, mert a lezárt legbelsőben álltam meg.

Szóval aki használ ilyet, annak azt javaslom, h vagy ragassza be a rögzítő csavart vagy tegyen egy hosszabbat és az alsó oldalon kontrázza le reguós v. körmös alátét + anyával.

Ez a kínai csoda, egyébként nincs vele semmi gond csak ezt a felfogatást kell biztonságossá tenni.

doboz

Mázlim volt, vki figyelt fentről, h senkire se pottyant pedig qrva nagy forgalom volt már és pont ott esett le, ahol a két sáv összejön a budai felüljáróról és az alsó részről.
Igen, akkor az sok. Az én cseppjeim aprók, ezért nem olajos a gumi. A sztendernél néha cseppen álló helyben, de az nem érdekes.
Konkrétan a gumit televeri cseppekkel amitől a centrifugális erő miatt jó sok olakcsílk lesz 3-4 centis hosszon sugárirányban.
Nem kóser.
Sziasztok! Valaki tudna felrakni/küldeni képeket GS500 gyári kipuffról? Érdekelne egyrészt a belseje a dobnak és külsö rozsdamentes burkolat hoguan van rajta. Belsejéröl elég lenne egy kézi rajz is hogy hoguan néz ki hyárilag. Köszi.
Igazából időgép kéne hozzá, egyszer, hogy előre menjek és a lottószámokat megszerezzem, másodszor, hogy legyen időm bármire, jelenleg a motoriomig sem jutok el... ilyenkor érek haza és pörgés van, ez van, beszoptam.
Nekem ez jónak tűnik. Nagyon olajos a motor,, vagy miből gondolod soknak?
Szimering méret egyébként ez:

szimcsoméret

Előbbire! Köszönöm a segítséget!
Pontosíts, szimering porvédőt keresel, ami szimcsó tetején van:

link

vagy, ilyenre? Ez univerzális, kötegelővel tudod felrakni, nekem ilyesmi van fent:

link
Az jó.Nekem egyszerűbb.Van pumpa két fokjozat és állítható csepp idő.
De nagy átmérő.Egy kétmilis olajcső és a végén az egymilis fúvóka a lánckerékhez.
A két fuoka a lánckerék két oldalán KB 3 percenként két nagy cseppet ad ki.Szerintem ez a gond.Kevesebb kéne lennie a mennyiségnek akár sűrűbben is.
Hétvégén ha lesz időm kikísérletezem.
Ha tudom.
Sziasztok!
Egy 1992-es GS 500E-re szeretnék első teló porvédőket venni. Tudja valaki a pontos méretét? Esetleg egy linket, ahol megtalálom.
Előre is köszönöm.
Üdv.: Ádám
Öööö..izéé majd személyesen elmondom!:)
Ezek szerint a boci elmaradt, mi volt vele a baj?
Még csak száraz adataim vannak...a többi majd élőben derül ki
Gravitációs, pumpa nincs. Van egy elektronika panelon - vagy 15 állítási lehetőséggel, szünetidő, szelep nyitvatartási idő - utána egy elektromos szelep, majd a cső, végén a szűkítéssel. Maga a cső 6 milis belső átmérőjű, az utolsó 15 centi valami Astra vákumcső, ennek már szűkebb a luka, és legvégül a WD40-es cseppentő. Saccra olyan 70 másodpercenként van nyitva 3 másodpercre - ez durván 2-3 csepp, de a cseppek között is forog a lánc, tehát nem ugyanoda esik.
Idős bácsi és nem dohányzó! Azért legyél óvatos.
Na az nembiztos..............a kocsimé is papa volt...............ennek megfelelően vagy 3-4x ment neki valaminek.
Viszont félt és csak a faluban így kis sebességgel.
Tuti perec mentes...Idős a tulaj....de holnap remélem már többet tudok..
Tuti perec mentes? Nem azért van ilyen kevés km benne, mert sokba volt a javítás és gurulni már nem maradt? Vagy CHF-os?
Ne késlekedj! Fél áron kapsz egy gyakorlatilag új motort.
A ww.bazismotor.eu fékbetét action van TRW és Lucas fékbetétekre áprilisban és ha bejelentkezél ingyé le is cserélik.
Én 950 körül mondanék be.... aztán majd visszahív az 1 millás ajánlattal.
Mondod hogy minden szép,tetszik.Meg a millát.És adsz egy névjegyet.
Ha kell a pénz akkor hívni fog.
Tapasztalat.
Ha nem ,keresel tovább.