Azért ez is egy különbség egy givi, kappa, stb. doboz meg egy kínai között. Persze nem is egy árban vannak, mert az egyik 12e, a másik meg mondjuk 60-70e.
Na bassz, reggel elhagytam a topcaset az Árpád híd elején.
Szerencse h nem jött mögöttem senki, ráadásul az alsó lapjára esett azon csúszott és semmi baja nem lett. Visszasétáltam, vártam kb. 5 percet mire átjutottam a 2 sávon, mert a lezárt legbelsőben álltam meg.
Szóval aki használ ilyet, annak azt javaslom, h vagy ragassza be a rögzítő csavart vagy tegyen egy hosszabbat és az alsó oldalon kontrázza le reguós v. körmös alátét + anyával.
Ez a kínai csoda, egyébként nincs vele semmi gond csak ezt a felfogatást kell biztonságossá tenni.
Mázlim volt, vki figyelt fentről, h senkire se pottyant pedig qrva nagy forgalom volt már és pont ott esett le, ahol a két sáv összejön a budai felüljáróról és az alsó részről.
Sziasztok! Valaki tudna felrakni/küldeni képeket GS500 gyári kipuffról? Érdekelne egyrészt a belseje a dobnak és külsö rozsdamentes burkolat hoguan van rajta. Belsejéröl elég lenne egy kézi rajz is hogy hoguan néz ki hyárilag. Köszi.
Igazából időgép kéne hozzá, egyszer, hogy előre menjek és a lottószámokat megszerezzem, másodszor, hogy legyen időm bármire, jelenleg a motoriomig sem jutok el... ilyenkor érek haza és pörgés van, ez van, beszoptam.
Az jó.Nekem egyszerűbb.Van pumpa két fokjozat és állítható csepp idő.
De nagy átmérő.Egy kétmilis olajcső és a végén az egymilis fúvóka a lánckerékhez.
A két fuoka a lánckerék két oldalán KB 3 percenként két nagy cseppet ad ki.Szerintem ez a gond.Kevesebb kéne lennie a mennyiségnek akár sűrűbben is.
Hétvégén ha lesz időm kikísérletezem.
Ha tudom.
Sziasztok!
Egy 1992-es GS 500E-re szeretnék első teló porvédőket venni. Tudja valaki a pontos méretét? Esetleg egy linket, ahol megtalálom.
Előre is köszönöm.
Üdv.: Ádám
Gravitációs, pumpa nincs. Van egy elektronika panelon - vagy 15 állítási lehetőséggel, szünetidő, szelep nyitvatartási idő - utána egy elektromos szelep, majd a cső, végén a szűkítéssel. Maga a cső 6 milis belső átmérőjű, az utolsó 15 centi valami Astra vákumcső, ennek már szűkebb a luka, és legvégül a WD40-es cseppentő. Saccra olyan 70 másodpercenként van nyitva 3 másodpercre - ez durván 2-3 csepp, de a cseppek között is forog a lánc, tehát nem ugyanoda esik.
Na az nembiztos..............a kocsimé is papa volt...............ennek megfelelően vagy 3-4x ment neki valaminek.
Viszont félt és csak a faluban így kis sebességgel.
Szerencse h nem jött mögöttem senki, ráadásul az alsó lapjára esett azon csúszott és semmi baja nem lett. Visszasétáltam, vártam kb. 5 percet mire átjutottam a 2 sávon, mert a lezárt legbelsőben álltam meg.
Szóval aki használ ilyet, annak azt javaslom, h vagy ragassza be a rögzítő csavart vagy tegyen egy hosszabbat és az alsó oldalon kontrázza le reguós v. körmös alátét + anyával.
Ez a kínai csoda, egyébként nincs vele semmi gond csak ezt a felfogatást kell biztonságossá tenni.
doboz
Mázlim volt, vki figyelt fentről, h senkire se pottyant pedig qrva nagy forgalom volt már és pont ott esett le, ahol a két sáv összejön a budai felüljáróról és az alsó részről.
Nem kóser.
szimcsoméret
link
vagy, ilyenre? Ez univerzális, kötegelővel tudod felrakni, nekem ilyesmi van fent:
link
De nagy átmérő.Egy kétmilis olajcső és a végén az egymilis fúvóka a lánckerékhez.
A két fuoka a lánckerék két oldalán KB 3 percenként két nagy cseppet ad ki.Szerintem ez a gond.Kevesebb kéne lennie a mennyiségnek akár sűrűbben is.
Hétvégén ha lesz időm kikísérletezem.
Ha tudom.
Egy 1992-es GS 500E-re szeretnék első teló porvédőket venni. Tudja valaki a pontos méretét? Esetleg egy linket, ahol megtalálom.
Előre is köszönöm.
Üdv.: Ádám
Viszont félt és csak a faluban így kis sebességgel.
Ha kell a pénz akkor hívni fog.
Tapasztalat.
Ha nem ,keresel tovább.