sziasztok!
Egy kis infó kéne, barátnőmnek vettünk 1 gs 500-at 96-os évj. elég szar gumik vannak rajta, most találtam akcióban cntinentalt, csak az a baj, hogy párban adják: első 100/80-17 hátsó 130/70-17 az első nem lesz túl keskeny?
Vagy azért, vagy mert olaj nélkül járt vele. Sokan elfelejtik, hogy ezeknél a léghűtéses vasaknál figyelni kell arra is, nem csak simán cserélni 6ezrenként. Az F-esekkel többen is jártak úgy, hogy hülyegyerek megvette, sportmotornak nézte és húzta neki, csak épp az olajra nem figyelt oda. Márpedig azt magasabb fordulaton használva csipegetheti.
Igen, a kompresszió az cudar dolog, előzőleg egy Yamaha R6-os keserítette az életemet, merthogy abban már nem sok volt belőle. :) Mondjuk ahhoz képest a GS igazi kőbalta lesz, de talán épp ezért megbízhatóbb. Most meg erre van szükségem.
Kompressziót mérjetek rajta mindenképp, hidegen 10-14 bar közti a normál gyári érték, 8 bar a bontási határ. Ha két henger kompressziója közt nagy az eltérés (1 bar vagy több), akkor szintén gebasz van.
Ha ez megvolt és rendben van, akkor hidegen szívatóval indul-e rendesen vagy köszörülni kell sokáig? Ha bemelegszik, vannak-e gyanús zörejek? Állítottak-e szelephézagot vagy szartak rá?
Ezeken kívül meg minden mást, amit amúgy is néznél egy motornál.
Nem számít az soknak, nem kell megijedni a km-ektől.
Nagyon nem tudnék mondani semmit hogy mire figyelj. Inkább azt mondom hogy mindenre. Az eladóra is, sok mindent elárulhat.
Ha van rá mód érdemes egy kompressziót mérni, ülj rá, menjél vele, és ha stabil, nem húz semerre, akkor rá lehet térni az anyagiakra.
Már mutattam a hahu-s hirdetést de akkor le lett fikázva.
Érdekes hogy már nincs fenn.
Jó áron volt 1,29-ért arrow dobbal és pár extrákkal.
R-es.Szerintem túl olcsón volt fenn.
Sziasztok!
Elhatároztam magam, nem sz*rozok tovább, hétvégén megnézek már GS500F-et, hátha veszek is egyet. :)
Van pár titkos dolog, amit csak a tulajok ismernek és amire érdemes figyelni vásárláskor? Kb. 50-60 ezret futott masinák vannak a listámon: mennyire számít ez soknak egy GS-nél és mit kell különösen megnézni, mi az, ami esetleg beadhatja a kulcsot, vagy drágán javítható?
Köszi a választ!
Egy valag pénzt eltelefonáltam már....tele a tököm a vásárlással..
Arról nem beszélve ,hogy,hülyére akarják venni az embert...
Kupectől meg pláne nem veszek.
Milyen érdekes ,hogy ha HITELTÉRDEMLŐEN KELLENE BIZONYÍTANI A FUTOTT kilométereket akkor olyan meséket találnak ki....oszt megsértődik a paraszt amikor említem ,hogy az én fantáziám is alkalmas erre. A sok idióta pedig el sem akarja adni...csak mutogatja...hátha jön egy lúzer aki aranyáron megveszi...
Ganja, el is felejtettem, szombaton láttam Neked néhány érdekességet! Volt 2 frazer is, és most kapaszkodj, még Zoli triumphjának klónja is ott figyelt a szalonban (bár a képen nem látszanak, beljebb voltak és zárva volt mire odaértünk). Mondjuk elég gyanús az a hirdetés a bejárat mellett
Egyet kell értenem, pedig drukkolok az MT 07-nek. De talán élőben más, vagy egy tuning kipuf itt is csodákat tehet. Úgy látszik semmi nem lehet tökéletes.
Egy kis infó kéne, barátnőmnek vettünk 1 gs 500-at 96-os évj. elég szar gumik vannak rajta, most találtam akcióban cntinentalt, csak az a baj, hogy párban adják: első 100/80-17 hátsó 130/70-17 az első nem lesz túl keskeny?