Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól is állna Neki!
K5 1000
Oszt mi lett végül is?
Gondolom, hogy jó messziről hozod. Kíváncsi vagyok.
Azért egy fotót dobhatnál fel róla!
Ezt a forma dolgot nem értem, mi csapta agyon?
Azt értem, hogy nem tetszik, mert nekem meg a freewind nem tetszik, igaz, nekem a GS sem tetszik :)
Ízlések és pofonok. Kinek mi jön be.
Fogyasztásáról azt írják, hogy óvatosban 4liter /ami viszont ezen a motoron nem unalmas/, különben 5-6l, ha téped, akkor 6.5-7. Ez szerintem korrekt, ahhoz képest különösen, amit nyújt. Gyors és direkt gázreakciók, azonnal jelentősen húz és minden fordulaton. A lámpát úgy tervezték, hogy eleve elterelje a szelet, emiatt 160-ig teljesen jó, de lehet kapni hozzá plusz nagyon patent plexit is.
A motor karcsú, mert könnyű / száraz súly 164kg, folyadékokkal is csak 179kg/, pont ez kell ahhoz, hogy játékos és ügyes legyen, hogy szinte gondolatra kanyarodjon és hármasban is felálljon kerékre. A hangja megosztó, van akinek bejön, van akinek kevésbé, de akkor még egy akropovic dobbal orvosolható.
Nézegettem. A forma totál agyoncsapta a használhatóságot. Az már más kérdés, hogy nekem a forma is randa... Nem kéne, ha csupasz gépet keresnék.
2óra 45 perc múlva indulok az új szaromért..
..minden bizonnyal nem fogunk utána túl sokat együtt motorozni..
(túl lassúaK LESZTEK HOZZÁM KÉPEST) ....
Nincs magyarázat a döntésemre...mert logikátlan és érzelemmentes döntés volt....ööö azaz egy van...elkezdek jógázni..hogy föl tudjam hajtogatni magamat a mocira.
Egy ideig nem leszek...mert nagy ára van ennek a szarnak
Igazi örömmotor...amellett,hogy baszott jól néz ki...meggyőzőek az adatok...gondolom a hangján mindenki fog faragni egy kicsit.
Érdekesen vasnak tűnik, jó az ár a teljesítmény is tetszik, de valahogy olyan kis karcsú. A hangja elég szánalmas, viszont kurva jól néz ki és olcsó. Viszont azt még nem látom, mitől lesz olcsó fenntartani? Fogyasztási adatokat még nem látok, 68Nm nem kevés, tehát a láncot sem kíméli a gumi meg 160 körüli, igaz könnyű a gép és olcsó. Szélvédelme nem sok, de hát azt elfgadom, hogy élménymotor.
Galdius drágább, Er6-ot hagyjuk is, SV használtban nem gondolnám, hogy kevesebbet tud, mert azért ennek sem egy csoda a futóműve.
Na meg az a hang már megint...
nézegetem, tetszik is, de valahogy nem tudok rákattanni és tudod miért nem, mert ez kicsit olyan lett, mint az új F1. Érdekesek az autók, jól is néznek ki, technika is van benne, meg egy kicsit a jövő, de az a fránya hang és a fordulat... az a kis mojo, na az hiányzik belőle kurvára.
Értem én, hogy gazdaságos, meg nyomaték, de valahogy minden akar lenni aztán közben sor-két-henger maradt. Biztos, hogy jó motor, biztos jó is vele motorozni, csak éppen nem kívántam meg, nem akarom ágyba vinni, még ha tudom is, hogy utána boldogan szívogatnám a cigimet...
Lehet meg kéne hallgatni élőben?
Igen,erre én is gondoltam,csak bíztam benne,hátha lehetne külön kapni valahol hozzá
Ilyen szempontból minden igényemet kielégíti a mostani is.... de léphetne nagyobbat 180-tól, meg az se lenne gond ha nem 230 körül lenne a végsebesség Ezek aztán a legfontosabb dolgok egy motorral kapcsolatban , szóval nagy kíváncsi lennék milyen is lehet egy FJR-rel együtt élni..
Bontoban vegyel egy komplett felso munkahengert.szerintem annyi lesz penzben mint az ablak.
Az erő nem minden. Széles fordulatszám tartományban legyen egyenletesen nyomatékos, ne kelljen vadászni a fordulatokat. Fontos, hogy a lassú tempó is szórakoztató legyen vele. Legyen könnyű, jó futóművel. Az új CB500 ennek eleget tesz és élménymotor a 48 le ellenére is. Tehát nem feltétlenül sok Le-n múlik.
De találtam jobbat: Yamaha MT07 /master torque/

https://www.youtube.com/watch?...

Ilyet még nem láttam: az ürge végigröhögi az on board felvételt. ...annyira rossz nem lehet. teljesen bezsongott a motoros társadalom, állítom hogy többet írnak róla mint annak idején Csernobilről,/ a 18. oldalon tartok a google-n, és még mindig nincs vége/. És ami érdekes teljes orgazmus övezi az egészet, kritikát elvétve hallani. Ilyen lesz a következő motorom. Egyedül az utas ülés izgat, de lehet rá csináltatni biztosan komfortosabbat.
Sziasztok!Egy kis segítségre volna szükségem.Első fékolajtartály kémlelőablakra volna szükségem.Suzukiban nincs.Tudtok esetleg valami megoldást rá? Köszi előre is!
Nekem ez megvan... de ennek ellenére azt érzem, hogy igényem lenne a későbbiekben ennél erősebb motorra is. Bár simán lehet hogy akkor meg rájönnék arra, hogy ez is teljesen elég minden téren.

Az tuti, hogy ez még játékos... egy nem agyonelektronikázott 150 ló körüli sporttúra már biztos kevésbé tegezhető.
Én olyan 80-90 Le, és ugyanannyi Nm-t mondanék. Ettől több csak pocsékba megy szerintem. Ez most a normál felhasználásra vonatkozik, nem pályamotorozás, meg patakmeder, stb...
Se nem sportos!
De nem vagy könnyű, így nem nyert!
Én erős vagyok és szép......................
Kb a speed/cb1000r/z1000 magasságában.

Power: 135.00 HP (98.5 kW)) @ 9250 RPM
Torque: 111.00 Nm (11.3 kgf-m or 81.9 ft.lbs) @ 7750 RPM

Naked kategória.
Pályán úgysemegyek de a mekdönci előtt impozáns a cucc.
Pont azért hogy toljon alul is, b.b. kanyargósokon. Legyen ereje, legyen könnyű és sportos, ha lépni kell, akkor erőlködés nélkül bírja a nagyobb tempót és legyen szép.