Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akarom mondani mm.
Na megyek kocsit mosni...motort még nem, azt majd jövőre.
Megadom! No komment
áááá
Nekem eladni mindig nehezebb volt mint venni. Igaz, a mostani a harmadik motorom és az előző újonnan volt, szalonból. Az elsőt meg egy hét alatt eladtam, így végülis az se volt durva. A GS500-ra kellett másfél hónapot várnom, míg elment.
Nem nagyon értem amúgy, hogy ha 2 motorra, profi csizmára meg sisakkamerára nem sajnálod, akkor miért a barátnőd életén akarsz spórolni... Nem a gumi az egyetlen kapocs közte és az út között?

37k körül vettem egy új szett Pirelli Sport Démont, 26k-tól nem sokkal több, de sokkal jobb
De az egyik a 110-nek a 70%-a a másik meg a 100-nak a 80%-a, az pedig tényleg csak 3 cm közgazdikám.
Ne vegyél rá kisebbet.
De Conti helyett inkább nézzél rá BT45-öst. Jó áron szokott lenni, és újabban nagyon jó kis gumi.
Hiába, öregszem... Milyen öreg gumik? Csak mert ennyiért tuti valami necces, gondolom túlkoros? Persze simán lehet az is, hogy igazunk van és NEM RÁ VALÓ!
Nehéz dolog ez a motorkeresés. :)
Látom megint harapós kedvedben vagy.
Nekem kicsit furán hangzik ez, de végső soron mindegy. Ha jól meg van csinálva a felújítás, akkor nem érdekes, miért ment tönkre.
ha mindent jól tudsz...minek kérdezed?
Igen, sajnos én is erre hajlok...
Hát én biztos nem vennék motort, amit már megbontottak, felújítottak. Ki fasz tudja, h mit raktak és hogyan bele? Azért most nem fogja neked szétszedni, h belenézzél, mondani meg azt mond, amit akar.
A második szám, tehát esetünkben a 110/70-nél a hetven nem mm-jelöl, hanem a szélesség (110mm) százaléka a magasság, tehát 110/70-nél a gumiköpeny magassága 70%-a a 110-nek ami 77mm
100/80-nál a szélesség (100mm) 80%-a a magasság tehát 80mm... ;)
Mindenesetre állítólag ezt is megcsináltatta és azóta használta már vagy 6 ezer kilométert. A kérdés persze csak az, mennyire jó alkatrészekkel újíttatta fel.
/70 és /80 között 10mm különbség van
mivel akkor megkerüli a vákumos dolgot, és simám lefolyhat a benya a karbiba, és ott ha valamelyik karbiba nem zár el a tűszelep pl sokat állt és le van ragadva az úszó vagy a tű és a túlfolyód el van dugulva, akkor telifolyhat a henger...
Ha szar a vákum csap...szarok az úszóház tűszelepei...ha szar van a palacsintában...
Vedd meg neki...tegyétek föl...és szeresd nagyon ameddig még él..
Ha PRI-re teszi a csapot, akkor előfordulhat hogy telefolyik ablokk benzinnel...
a vákumcsap miatt folyt tele...tehát az is szar...
...de akkor miért nem a túlfolyón jött ki a cucc?
Magasságra kb ugyan az (3mm az eltérés) viszont a kettő lenne 26 rongy, az meg nem kis külömbség... :S
Na kiderült, miért kellett felújítani: azt mondta a srác, hogy rosszul üzemelte be, merthogy van egy háromállású kapcsoló (gondolom ez a benzincsap lehet) amit rosszul állított be, benzin került a motortérbe és ez tönkretette a hengereket, hengerfejet kellett cserélni. Létezik ilyen?
Vékony és magas is, nem rá való, 110/70-est vegyél!