Ez KB úgy néz ki hogy mikor én voltam fiatal kölök a motor forma motorok voltak mindenhol.
Mikor a tőlem fiatalabbak jöttek a rakétaporszívó alakúak.
Nekem az esztétikai érzékem azért nem engedi a burkolt formkat de van aki a fröccsöntő ipart szereti támogatni.
Ez sajnos így van.............nem lehet változtatni.
Nekem sem csajok,együttesek,autók,motorok voltak fönt...hanem csak egyetlen bazi nagy épített motor...aminek a különlegessége az volt ,hogy egy vason belül két motort kapcsoltak össze...
A többi falat összefirkáltam....egészen jól lehetett követni a grafikai tehetségem fejlődését...egészen az airbrush korszakomig bezárólag
Én is úgy hallottam ,hogy a Kawasaki a motoros világ Zaporozsece.....a Babetta pedig a Ferrárija..
...de hát manapság már a városi legendák sem megbízhatóak
Nem tudom ki volt az az agyon iskolázott, aki elkezdte általánosságban hirdetni hogy megbízhatatlan a Kawasaki.
Simán tudja azt amit az összes márka, sőt... de hogy ne legyek túl elfogult inkább azt mondom hogy semmivel nem rosszabb mint akármelyik japán másik gyártó..
Hát ha tehetném Montenegroból és se jönnék haza. Vannak hegyeik, tenger, szurdokok, csodaszép tavak stb. Nagyon szép ország. Igaz vannak Zoli által említett csúnya dolgok is, pl. egy az egybe beöntik a kommunális szemetet a gyönyörű Moracaba, Taraba stb. Nem 1x láttam, h faszi jön kocsival, megáll a patakparton oszt bebassza a szemetes zsákot a vízbe. Mikor kicsi a patak vízszintje, úgy néz ki a part, mint a szemétdomb. Az ágakon felakadva a szemét több száz méteren keresztül. Nem szép látvány.
Mondjuk kb. 5-6-7 éve megyek arra minden évben legalább 1x és azért vannak kedvező változások.
A hétvégén motorokat teszteltem / Versys 650, Ninja ZX636, Z1000, Z1000SX/. Kiemelném a Ninja ZX636-ot és a Z1000-t. Különleges Motorok.
1. Ninja ZX636. Sikerült a lehetetlen: úgy hangolni a motort, hogy meglepő módon az már 2000-es fordulattól agilis , tele van dinamizmussal és nem csak fordulaton. Nincs kényszer nyomatékcsúcs közelében bőgetni a motort, vizslatni a kijelzőt, mert alacsony fordulaton is meggyőző. Elementáris erő, ami direkt módon, radikálisan és nem elnyújtottan érkezik, mint ahogy azt megismertük ebben a szegmensben. Mintha nem is 4 hengeres lenne, hanem mondjuk mintha képtelen módon egy 4 hengeres és egy hengeres motor pozitív tulajdonságait sikerült volna ötvözni. Hangja fergeteges. Természetesen max. teljesítménymódban próbáltam. Szerintem kategóriájában ez a legjobb motor a konstrukcióra jellemző korlátok átlépésével. Ha ezt a blokkot betennék egy nakedba, biztosan tarolna, sok pénzt hozna a Kawasakinak, mert annyira más.
http://www.tesztmotor.hu/tesztek/636_utcara_kawasaki_zx6_abs_teszt
Amit itt írnak tényleg nem kamu, nem túlzó.
2. Z1000 Maga a sátán. Már 3000-től gázadásra kiáll kerékre, ugyanez 2.-ben 3.-ban is. Irdatlan erő, kisebb gázadásra a motor mint egy megvadult ló nagy rántással le akar vetni a hátáról. Hangja morgósan mély, kegyetlen. A Honda CB1000R elbújhat mögötte. Inkább a Buell-hez tudnám hasonlítani, pedig az V2-es.
http://www.motorinfo.hu/teszt/2012/06/07/hasznaltteszt_buell_11
25_cr_belepo_a_harcosok_klubjaba/
Ha tehetitek és szeretitek a meglepő dolgokat, próbáljátok ki, még vannak időpontok.
Hiflo-t vettem nekem a gyári túl drága volt. Mondtad , hogy a tied orrhangon megy tőle , nekem meg külön tetszik a hangja , kicsit mélyebb lett amikor elkezd húzni.
Visszavittem az akksit , rámért , 56 A 160 helyett.. Mondta h megpróbálja tölteni , menjek vissza délután , de valószínűleg ad egy újat.
Tegnap kicseréltük a szimeringeket , meg a légszűrőt. Csak van egy olyan gondom , hogy szerintem a fojtott légszűrő volt benne , pedig 35kw-os a gép.
Másik: Vettem egy Varta akksit , felsavaztam , vártam két órát , beraktam , de nem akart sehogy beindulni. Az szerintem alapból szar , ma visszaviszem a boltba.
Vtr