Valahogy így,de szívató csal álló helyzetbem kell,amíg nem indulsz el a motorral. Ha még nem állt be az alapjárat, akkor is elindulhatsz sz. nélkül és kíméletes használat mellett szépen bemelegszik a motor. Töltés pedig folyatosan lesz.
Üdv! Egy angol fórumon is olvastam már erről, de ti is erősítsétek meg GS tulajok, hogy az alapjárat két lépcsőben alakul ki. Alapból hidegen szívatóval indulunk el. Elég neki pár km és már van alapjárat, de a rendes alapjárat ennél sokkal több km megtétele után alakul ki. Pár km után levehető a szívató, de ekkor éppen csak jár a motor ~1200 (és nincs töltés kb). Aztán ha jó idő van kb 20 fok akkor kell neki olyan 10-15km és nálam beáll egy 1500-ra aminél már tölt + sokkal jobban veszi a gázhúzást. Ez az 1500 addig él még olyan fél órára nem állítom le a motor. Utána szintén kb 1200vel forog és alig jár.
Össze-vissza olvasgattam a neten és mindenhol mást írtak, gondoltam, ráhagyok arra amit ír a használati és csak nem lesz baj... remélem igazad van. Igazából Yuasa-t akartam, de aztán XJ megjelent és hozott egy jóárasított Vartát, ilyenem még nem volt kipróbálom
Én is kipróbáltam a döglöttet, beleraktam az akuvitet, rátöltöttem, majd egy hétre rá megint és semmi... újra kéne savazni, hátha nem zárlatos, de nincs hozzá türelmem...
Az enyémbe raktam Akkuvitet és úgy látszik észhez tért. Beleöntöttem, hagytam 1-2 napot, feltöltöttem, oszt most jónak tűnik. Reggel simán forgatta, úgy hogy 1,5 hetet kint állt és semmit nem használtam, ráadásul reggel nem voltak vmi melegek. Előtte 2-3 nap alatt meghalt garázsban.
12,1 volt benne savazás után, azt írja, ha 12,2 alatt van, akkor töltőre kell rakni, most faszán megy bele, szépen lassan okostöltővel, ha feltöltötte átkapcsol cseppre.
Isti, esso nálam a cuccos már elraktam ne hogy itthon felejtsem!
Sütik készen!
Perik szerintem korai a 8:20, hívlak!
Múltkor még tele volt a garázsa, hátha maradt ott még valami....
52 másodpercnél:
http://youtu.be/WmAWLSbWMAY