Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hol tart a feltöltés?
Ne keress logikát a vérszívásban.
Egyébként én is a 650-est választanám...







...bár az 1250 se kutya.
Mondtam hogy én menekülök.
Mindez vicces lenne Tőled és Zolitól is, ha bármelyikőtök próbálta volna mindkettőt, de ha jól tudom ez nincs így! Plusz figyelembe véve a témát érintő hozzászólásaitokat mikor még "csak" gondolkodtam a választáson, azért a döntésért baszogattok, amiben Rátok is hallgattam.

Na akkor hogy én is lemenjek parasztba:

"ataaa
[99859] 2012. augusztus 31. 00:25
TattooedAngel nemrég váltott GS-ről gsx650f-re. Várd meg az ő véleményét! Én a 650-est választanám. Szép is, jó is, könnyebb is, kevesebbet is eszik.
És gyengének sem mondanám..."

"attooedAngel
[99884] 2012. augusztus 31. 17:26
Igazából az 1250-est nem vezettem, innentől fogva nem tudok véleményt mondani róla. Annyit tudok, hogy a hátsó gumit eléggé eszi.
Nekem bőven elég a 650-es, húzósabb előzésnél sem kellett eddig soha 8ezer fölé forgatnom. A GS-t ez is helyből átugorja, innentől fogva nincs is igényem nagyobbra.
Azt válaszd, amelyik neked tetszik! Próbáld ki mindkettőt és dönts belátásod szerint! "

"erik64
[99870] 2012. augusztus 31. 09:43
Nem is értem miről beszéltek! Az Én 650-esembe 4 és fél év alatt mindjárt 100e km van és 70 %-ban 2 személlyel 3 dobozzal+tanktáskával, közel 500kilóval.! Nem értem miihez is kevés 80-90 LE, hiszen az autók sem többek. A legmagasabb hegyek sem kottyannak meg neki és ha kell 150-es utazóval is lehet menni. Minek, hova több? Vegyetek csak 1250-est és cserélgessétek a gumit 6-10 ezrenként!
Egy + gumi árából, Én leérek a görög tengerpartra,és közben megnézem a Franciáknál a Loár völgyét! "

Zoli meg először ezt írta:
"Zoli32
[99866] 2012. augusztus 31. 08:55
Minimum az ezres.............azalatt nincs motor csak játék."

Majd Erik hsz-ére ezt:
"Zoli32
[99876] 2012. augusztus 31. 10:05
Nem érződik az irónia?"

"Ha van rajta sapka azért, ha nincs azért" tipikus esete. Persze ennek megfelelő komolysággal kezelem, nem is abban az értelemben idegesít, ahogy Zoli barátunk gondolja, csak KIBASZOTTUL UNALMAS MÁR!
Az első-oda-vissza 45 perces.
Szerintem jobb mint a kínai kamerás.
Most tölti fel.
Nem baj, mehet fel. A jútyúb elbírja.
Te beteg vagy!

Na majd vmikor eltekergek feléd, oszt jól megszakértem hugyan néz ki.
Még csak a gépre töltöttem fel.
Nem is láttam.
Lehet sípol meg szar a kép.
Izgatottan várom a videót...
Kell hozzá akváriumos szorító is :) Akváriumos szilikon cső....tetszés szerint a deszka...és üdítős kupakkal vezettem a kanyar ívét....tök állat..és működik..milis osztásokat is rajzoltam
Na akkor még kérdés. Házi szinkronteszterhez milyen és mennyi cuccos kell?
Gondolok itt arra, h milyen vastagságú (belső, külső?) átlátszó cső kell hozzá és mekkora hosszúság, h azért vmennyire pontos legyen? Gondolom kő még deszka meg U szög + olaj oszt csók?
Innen fórumról kaptam a jeladót...az legfontosabb alkatrész...de nagy meló a feszmérő odagányolásához képest
Szelep ellenőrzés..és karbi szinkron....aztán az alapjárati levegő finomhangolása. Ha leszeded a karbikat érdemes a szinkron csavart tekerve a pillangószelepeket szemre a kis jelre állítani...kiindulási alapnak... házi szinkron készülék :)
teszter
Kompresszió mérés és karbiszinkron kellene...ha ok....és mégis gyengébb az egyik henger, akkor az alapjárati üzemanyag csavarral állítsd egyformára.
Bakker Lovi, olyan szép GSXF-et láttunk ma. 1250-es volt.
Szia!
Bocs,hogy zavarlak,de lenne még kérdésem.Azt irtam,hogy a GS 500-as egyik hengere nem megy !No ez így nem igaz,kapott új gyertyákat,és csodák csodája megy a henger! DE alig! Vagyis a balos henger ha leveszem a gyertya pipát akkor alig észrevehető a fordulatszám esés,még ha a másik gyertyapipát leveszem akkor leáll a motor alapjáraton.-
Szóval a kérdésem az lenne hogy a hiba lehet e a szelephézag elállítódás miatt?
A motor alapjáraton néha durrog ,8000 fordulat fölé csak üresbe tudom felpörgetni!.gif" align="absmiddle"> A karburátort a leírásod szerint helyrepofoztam,az már fa@a.
Légyszi Jó lehet e a diagnosztizálásom?

Köszi!
Tby, te honnan szerezted a fokozat visszajelzőhöz a cuccost?

Annyira belelendültem a szerelésbe.
De. móka a voltmérő beszerelése volt.
Pedig a tankolás után nagyon siettünk hogy utolérjünk.
És pont sikerült is a lefordulóig.
Tudom Drága, már írtam csak ezek szerint nem olvastad.

Azt hittem még Zámoly felé eljöttök, sztán úgy mentek haza, de leléptetek.
Service Manualban.

Sevice Manual
Sziasztok!
Tudnátok nekem segíteni, hogy merre találok olyan jegyzetet a motorról, ahol leírják, hogy a csavarokat mekkora nyomatékkel kell meghúzni. előre is köszönöm.
Bp.Reno udvarban van egy bowden készítő.Én pár hete csináltattam náluk.Teljesen jó lett,egy nap alatt készen lett.
Te nem "Doktorúr" vagy álnéven?