Az olajcseréket, szűrőcserét rendszeresen betartom!
Légszűrőcsere meg szubjektív dolog. Annak aki napi 40-50 km-t pöfög vele a poros városban máshogy fog elhasználódni, mint nekem aki indítok egyet, motorozok 500 km-t a hegyekben.
Gyertya meg amíg van gyújtás és szedi a lábát addig minek cseréljem. Amúgy meg ott van a tanktatyóba 2 db. állandóan. Persze azért szervizelésnél belerakom az újakat, hogy ne túrázáskor kelljen lebontani az idomot...
Szerintem azok. Lehet hogy azt hiszitek hogy én durván bánok a vassal, de ez egyáltalán nincs így. A gázt is finoman kezelem, mindig csak pár mm-t tekerek rá, ezért is megyek el 4 liter alatt. Annyi a titok, hogy fejben előrébb kell járni a motornál, ja én nem emésztem fel a mozgási energiámat óvatlan fékezésekkel.
34 e-nél néztünk szinkront meg hézagot, akkor rendben voltak, szóval nem arról van szó hogy csak megyek vele és szarok rá. Idén megint ellenőrizve lesznek.
XXL volt talán a legnagyobb. M-es volt ott kibontva, az ijesztően kicsinek tűnt. Gondoltam az L lesz az igazi. Nem hosszú az L-es, legalább alul nem jön ki a zokniból, felül meg a vesémet is védi. Meg azért férjen el benne minden...
"A hagyományos szinkronteszterek csak átlagos vákuumértéket mutatnak. A motordiagnosztika alatt dinamikusan fellépő nyomáslengéseket érzékelő műszerek már ennél többre képesek: a szívó- és kipufogó szelepek állapotára is rámutatnak.
Az általunk fejlesztett és gyártott Biketech Vacuumtester ezen túl képes a "falsh levegő" , szívó- és kipufogó szelep hiba, "kompresszió hiba" kimutatására is."
A műszer ára nem sok ahhoz képest, hogy a szelepek állapotára is lehet követeztetni általa....mondjuk amit linkeltél amúgy jó cucc, az órásakat nem sokra tartom, ha már sima eszköz akkor folyadékos.
Légszűrőcsere meg szubjektív dolog. Annak aki napi 40-50 km-t pöfög vele a poros városban máshogy fog elhasználódni, mint nekem aki indítok egyet, motorozok 500 km-t a hegyekben.
Gyertya meg amíg van gyújtás és szedi a lábát addig minek cseréljem. Amúgy meg ott van a tanktatyóba 2 db. állandóan. Persze azért szervizelésnél belerakom az újakat, hogy ne túrázáskor kelljen lebontani az idomot...
34 e-nél néztünk szinkront meg hézagot, akkor rendben voltak, szóval nem arról van szó hogy csak megyek vele és szarok rá. Idén megint ellenőrizve lesznek.
"A hagyományos szinkronteszterek csak átlagos vákuumértéket mutatnak. A motordiagnosztika alatt dinamikusan fellépő nyomáslengéseket érzékelő műszerek már ennél többre képesek: a szívó- és kipufogó szelepek állapotára is rámutatnak.
Az általunk fejlesztett és gyártott Biketech Vacuumtester ezen túl képes a "falsh levegő" , szívó- és kipufogó szelep hiba, "kompresszió hiba" kimutatására is."