Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor most már Szipivel párban foktok aláöltözőben divatozni?!
Egyébként meg 12e-ként szerintem 3.860,- forcsi bele kell hogy férjen, az qrvára nem mindegy milyen dzsuvát éget a hengerben.
Perik csak szólj nekem ha nemet mond, megkérdezem majd én is tőle
Zsuvas az barhova mesz.
De azt remélem, hogy az ormánnyal felvett palackot nem nekünk adta oda.
Ezt még hallani fogom egy darabig...mit lehet tenni, megtámadta az agyamat a mérhetetlen alkoholmennyiség.
Az olajcseréket, szűrőcserét rendszeresen betartom!
Légszűrőcsere meg szubjektív dolog. Annak aki napi 40-50 km-t pöfög vele a poros városban máshogy fog elhasználódni, mint nekem aki indítok egyet, motorozok 500 km-t a hegyekben.
Gyertya meg amíg van gyújtás és szedi a lábát addig minek cseréljem. Amúgy meg ott van a tanktatyóba 2 db. állandóan. Persze azért szervizelésnél belerakom az újakat, hogy ne túrázáskor kelljen lebontani az idomot...
Hat.......nem kell neked 750-es osszel sem.
Szerintem azok. Lehet hogy azt hiszitek hogy én durván bánok a vassal, de ez egyáltalán nincs így. A gázt is finoman kezelem, mindig csak pár mm-t tekerek rá, ezért is megyek el 4 liter alatt. Annyi a titok, hogy fejben előrébb kell járni a motornál, ja én nem emésztem fel a mozgási energiámat óvatlan fékezésekkel.
34 e-nél néztünk szinkront meg hézagot, akkor rendben voltak, szóval nem arról van szó hogy csak megyek vele és szarok rá. Idén megint ellenőrizve lesznek.
A sötétben az ásványvizes palackot másképp nem tudta volna megtalálni csak egy ormánnyal.
Mindig azok, nem véletlenül, persze azért szerintem érdemes betartani.
Honnan veszed?...sörözés közben mogyorót csippentett fel vele az asztal alól?
Amit írsz abból az következik, hogy a kötelező szervizek cikklusai túlbiztosítottak, túl rövidre szabottak.
Ja bocs, elfelejtettem, h elefántormány van a gatyádban.
XXL volt talán a legnagyobb. M-es volt ott kibontva, az ijesztően kicsinek tűnt. Gondoltam az L lesz az igazi. Nem hosszú az L-es, legalább alul nem jön ki a zokniból, felül meg a vesémet is védi. Meg azért férjen el benne minden...
A korkerulet elvesz a hosszbol.
Már rég vettem volna, csak a gecik nem szállítanak M.o.-ra.
Na ezt jó tudni, hogy 58.e és még nem volt szelepállítás. Pedig te még húzod is neki. Akkor tényleg igaz, hogy a világból is kimegy a GS.
Ne bassz, én m-est vettem, persze passzentos szintén, de az L-es a nyakamig felérne és ha jól emléxem nem vagy magasabb nálam.
Volt is flame mikor tasi belinkelte a muszeret.
Háát ahogy a linken is írják:

"A hagyományos szinkronteszterek csak átlagos vákuumértéket mutatnak. A motordiagnosztika alatt dinamikusan fellépő nyomáslengéseket érzékelő műszerek már ennél többre képesek: a szívó- és kipufogó szelepek állapotára is rámutatnak.
Az általunk fejlesztett és gyártott Biketech Vacuumtester ezen túl képes a "falsh levegő" , szívó- és kipufogó szelep hiba, "kompresszió hiba" kimutatására is."
Hogy érted hogy a szelepek állapotára is lehet következtetni a műszerrel?
A műszer ára nem sok ahhoz képest, hogy a szelepek állapotára is lehet követeztetni általa....mondjuk amit linkeltél amúgy jó cucc, az órásakat nem sokra tartom, ha már sima eszköz akkor folyadékos.