most nézem nem is írtam le hogy van bekötve
szóval az akkutól van hozva az áram, egy kicsi nyák relé kapcsolja be
a relé vezérlése meg az üresjelzőről levett áram végzi
szóval amíg üresben van addig mutat, de csak gyújtáson
ez azért jó mert az akkut méri közvetlen, és éjjel nem süti ki az ember szemét, nappal meg úgysem látszik, szóval kár működnie menet közben
A fele már konténerben van.
De volt hogy-4-500db is volt.
A hátsó marad..............tároló lesz kétszintes vasváz csak a külsejét fogjuk leszedni és ujra építeni.
A tégla az megy ki.Mozog az egész kóceráj.
Igen sok meló a bontása is.
Én is eladnám.
Csak valamennyire egyben.
És a hétvégi motorozás helyett.
Ilyen volt ilyen lett.
Kár hogy nem voltak móni gyerekei.
Ők rámolták volna össze helyettem.
GS-re van valami intervallum ahol érdemes vagy kéne karbi szinkront csinálni?
Az mitől szokott elállítódni?
Mert az a gyanúm, hogy nekem megint nem kerek ezen a téren.
Jah..............az egy SR2e.
Kosárban vettem talán 4-5 éve.
Raknám össze csak idővel állok hadilábon.
Most megtaláltam a gyujtást.
Csak a csavarokat nem tudom hova tettem.
Relézést csináltam.
Most kiderült hogy nem fér el azülés alatt.
Rendezhetem át ujra.
Meg rá kell a kapcsolósztálat kötni a rendszámvilágítás pozitívjára.
De várok vele míg megérkezik az USB port.
És együtt szétkapom az egész miskulanciát ujra.
szóval az akkutól van hozva az áram, egy kicsi nyák relé kapcsolja be
a relé vezérlése meg az üresjelzőről levett áram végzi
szóval amíg üresben van addig mutat, de csak gyújtáson
ez azért jó mert az akkut méri közvetlen, és éjjel nem süti ki az ember szemét, nappal meg úgysem látszik, szóval kár működnie menet közben
De volt hogy-4-500db is volt.
A hátsó marad..............tároló lesz kétszintes vasváz csak a külsejét fogjuk leszedni és ujra építeni.
A tégla az megy ki.Mozog az egész kóceráj.
Igen sok meló a bontása is.
Csak valamennyire egyben.
És a hétvégi motorozás helyett.
Ilyen volt ilyen lett.
Kár hogy nem voltak móni gyerekei.
Ők rámolták volna össze helyettem.
Tényleg diribdarab volt.
Én totózom ki mi hova.
Szerintem nem fog beindulni.
Az mitől szokott elállítódni?
Mert az a gyanúm, hogy nekem megint nem kerek ezen a téren.
Kosárban vettem talán 4-5 éve.
Raknám össze csak idővel állok hadilábon.
Most megtaláltam a gyujtást.
Csak a csavarokat nem tudom hova tettem.
Most kiderült hogy nem fér el azülés alatt.
Rendezhetem át ujra.
Meg rá kell a kapcsolósztálat kötni a rendszámvilágítás pozitívjára.
De várok vele míg megérkezik az USB port.
És együtt szétkapom az egész miskulanciát ujra.
Fejidom, műszerfal hogy áll?