Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja, egy bútor topikot
most nézem nem is írtam le hogy van bekötve
szóval az akkutól van hozva az áram, egy kicsi nyák relé kapcsolja be
a relé vezérlése meg az üresjelzőről levett áram végzi
szóval amíg üresben van addig mutat, de csak gyújtáson
ez azért jó mert az akkut méri közvetlen, és éjjel nem süti ki az ember szemét, nappal meg úgysem látszik, szóval kár működnie menet közben
bár nem gs, de nézd meg a galériám
A gyujtáskapcsoló sárga vezetékére kösd.
Az volt a legrosszabb.Plusz a veteményest felzabálták,a kocsiban nekem kellett vinni őket,kaját hozni stb.
A fele már konténerben van.
De volt hogy-4-500db is volt.
A hátsó marad..............tároló lesz kétszintes vasváz csak a külsejét fogjuk leszedni és ujra építeni.
A tégla az megy ki.Mozog az egész kóceráj.
Igen sok meló a bontása is.
Lehet volt egy guanó gyártó vállalkozás is a bútor mellett.
Berakta már vki a feszmérőt? Kéne vmi instrukció, mit-hova-merre kötöttetek?
Ez k... nagy galambdúc. Nálatok pihent az összes postagalamb?
A volt lemaradt.
Én is eladnám.
Csak valamennyire egyben.
És a hétvégi motorozás helyett.
Ilyen volt ilyen lett.
Kár hogy nem voltak móni gyerekei.
Ők rámolták volna össze helyettem.
Hát én is ezért adtam el a veterán szimót. Ilyesmihez idő kell bővel.
1964-es.
Tényleg diribdarab volt.
Én totózom ki mi hova.
Szerintem nem fog beindulni.
Simson.
Simson.
SR2 mi?
GS-re van valami intervallum ahol érdemes vagy kéne karbi szinkront csinálni?
Az mitől szokott elállítódni?
Mert az a gyanúm, hogy nekem megint nem kerek ezen a téren.
Jah..............az egy SR2e.
Kosárban vettem talán 4-5 éve.
Raknám össze csak idővel állok hadilábon.
Most megtaláltam a gyujtást.
Csak a csavarokat nem tudom hova tettem.
Próbáld ki egymás után a kettőt. RR előnye fordulaton jön ki, továbbá jobb a futóműve is, de kis fordulaton az FZ6 jobb.
Relézést csináltam.
Most kiderült hogy nem fér el azülés alatt.
Rendezhetem át ujra.
Meg rá kell a kapcsolósztálat kötni a rendszámvilágítás pozitívjára.
De várok vele míg megérkezik az USB port.
És együtt szétkapom az egész miskulanciát ujra.
A video jobb szélén!
Hirtelen azt hittem hogy a plató van az előtérben.
Fejidom, műszerfal hogy áll?
Mi hol miért?
Motorozzunk. Ki milyen olajat használ?