Szerintetek jövőre is lesz www_lidl_hu/hs.xsl/ajanlatok.h..." target="_blank">ez ennyiért? Szinte hallom hogy mondogatja: VEGYÉL MEG! de még nincs annyira oda a mostani (leszámítva a karcos plexit), esetleg jövőre cserélném.
Én ezzel nem kísérleteznék. Nem olyan nagy költség az a 3-4 liter olaj (kinek mennyi fogy) 6000-enként, meg az az 1000 Ft körüli szűrő.
Amikor leeresztem már így is kávé színű az olaj.
OK, majd megírom!
De szerintem legalább kettőt kell cserélni, mert akkor is a szívó oldal már 0,08 felé járt. Amúgy nagyon nem hallom, csak ha erősen fülelek. A kipu oldal jó volt akkor. Az összes hézag inkább növekedőben volt mint csökkenőben, így komoly veszély nem áll fent.
Ha nem emelkedik a fogyasztásod, vagy nincs indítási-, vagy bármilyen más karburátorra visszavezethető problémád, én nem szedném szét. Azt gondolom, akkor kell valamit megpucolni, ha az koszos. Ha kell megjavítom a motorom (ha tudom), de legózni nem szoktam vele. (Gépészmérnökként) hiszem azt, hogy egy technikának nem tesz jót a felesleges szétszedés/összerakás. Minden összerakásnál valami már nem lesz olyan jó mint előtte volt (pl. menetek, csavarfejek, tömítések, stb, stb, stb.). Persze mindenki cselekdjen legjobb belátása szerint.
Akkor ne is nyúlj bele a karbiba. Nekem csak 2x kellet szétszednem dugulás miatt. Csak egy dolgot tanácsolnék, ha megengeded (okulva a saját hibámból). Semmilyen beállító csavart ne csavargass el, mert soha nem fogod tudni visszaállítani. A GS-en elég az úszóházat leszerelni, ekkor fúvókák már kivehetőek és sűrített levegővel kifújhatóak.
Én még a robogómon szívtam meg ezt. A gyári fogyasztása 2,5l/100 volt. A teljes szétszereléses tisztítás után már nem nagyon tudtam 3l/100 alá vinni a fogyasztását (ami lássuk be 20%-os fogyasztásnövekedés). Szóval a GS-en már nem piszkáltam el semmit sem, úgyhogy még mindig tudja a 4l/100 alatti fogyasztást.
A karbiszinkron nem egy ördöngős dolog. A vizes csöves módszer működik (nekem is). Ha a két vízszint nem tér el egymástól 50 mm-nél többet (az előírt 2000f/min-on), akkor jól van beállítva. A 6-12ekm-enkénti szinkront én is egy kicsit sűrűnek alálom, de érzésem szerint nálad már aktuális lehet egy ellenőrzés.
Ápropó a hungexpos motoros mizéria most lesz vagy mult héten volt?
Szóval az a LIDL-s sityka 16-ért.
50mm eltérés már igen gázos lenne
Amikor leeresztem már így is kávé színű az olaj.
De szerintem legalább kettőt kell cserélni, mert akkor is a szívó oldal már 0,08 felé járt. Amúgy nagyon nem hallom, csak ha erősen fülelek. A kipu oldal jó volt akkor. Az összes hézag inkább növekedőben volt mint csökkenőben, így komoly veszély nem áll fent.
Persze szinkront ellenőrzünk.
Én még a robogómon szívtam meg ezt. A gyári fogyasztása 2,5l/100 volt. A teljes szétszereléses tisztítás után már nem nagyon tudtam 3l/100 alá vinni a fogyasztását (ami lássuk be 20%-os fogyasztásnövekedés). Szóval a GS-en már nem piszkáltam el semmit sem, úgyhogy még mindig tudja a 4l/100 alatti fogyasztást.
A karbiszinkron nem egy ördöngős dolog. A vizes csöves módszer működik (nekem is). Ha a két vízszint nem tér el egymástól 50 mm-nél többet (az előírt 2000f/min-on), akkor jól van beállítva. A 6-12ekm-enkénti szinkront én is egy kicsit sűrűnek alálom, de érzésem szerint nálad már aktuális lehet egy ellenőrzés.
Mutassatok már ilyen pénzért nem Hiflót, mert unom az orrhangot!