A 4-es Golf vs. G Astra belső ég és föld. De egyébként a Skoda belseje is jobb szerintem.
Ez a gyengeség meg relatív. A normál közlekedéshez pont elég az 1.6 75 ló, ami kimegy a világból. De mivel te a számok misztikus világában élsz, van belőle jóval erősebb is.... Akkor olyat kell nézni...
Mert a skoda annyira jo belul.
Most egy kisauto min 80 egy kozepes minimum 100 lo.
Az alatt inkabb mozgo akadaly.
A wv 1,6 oktavia hodaly kasznival 75 vanyadt paci 1,4 meg 60.
Alkalmatlan is volt oda az a motor. Nem hinném, hogy élvezte.
A másik: tökéletesen megfogalmaztad. Azért lett ez, mert használom hosszú útra, aszfalton és terepen is, egy és két személlyel is. Erre pedig ez a jó kompromisszum, nem egy DRZ.
Továbbra is fenntartom, hogy a túra enduro szóból néhány motor esetében az enduro elhagyható. Viszont aszfaltos túrára kitűnő, mert felépítéséből adódóan kényelmes, pakolható,terhelhető.
Nagyon használatfüggő is ez az autódolog. 2000-ben életem első és egyetlen új autóját vettem 1.4 astra g-t. Évente 50-60.000-et megyek nagyrészt a 6-oson. Az astával óvatosan 7,5-el jártam el. Rá másfél évre eladási céllal hoztam be egy 1999-es passat tdi-t amit aztán nem volt szívem eladni, mert sokszorta kényelmesebb stabilabb csendesebb és gazdaságosabb volt mint az astra, úgy hogy az astrát adtam el. A passat 9 évig meg volt. Mentem vele 500.000 km-et minimál hibával, és 5 körüli fogyasztással. Tehát ha csak a fogyiban jelentkező 9 ft/km spórolást számítom megtakarított alsó hangon 4 millát. Asszem ez nem mindegy.
Egy ideig marad a régi! Ha majd bent áll a garázsban úgyis szétszedem cafatokra. Az első kiadások amúgy is az én precíziós fejlövéseim..tehát a minden téren hibátlan állapot felé terelődik.
Tavaly volt lánc/kerekek,összes folyadék,stb. cseréje (számlával) de én ennek ellenére nyomok egy Reset-et a folyó,szűrő,gyertya ügyekben.
Külsőben is vannak az én szemem számára rikító dolgok amik használatból erednek....meg kell szülnöm ,hogy majd egyszer hogy nézzen ki...és ezen az úton kell elindulnom.
Nakedet csinálnék belőle...mert úgy jobban tetszik...de ez a döntés..figyelembe véve a használatot...hülyeség...bár magamat ismerve....hmmm
..majd ha minden tökéletes...jöhet egy hasidom,űléspúp és egy szolid kipuff..ebben a sorrendben.
A gumik 3 évesek...kicsit kockulva...minimális kopás...és még puha. Minimum két szezont minden további nélkül elfut.
Motorkiállítás....sokáig járkáltam..de az utolsó kettőt már kihagytam....nincs számomra semmi érdekes...főleg ,hogy 3500/4000 forintért egy órán belül már unatkozzak....a kaja is horror az expó területén..
Én kihagyom.
Ilyen egy nyomasztó mocsok időt!
Hirtelen felindulásból lehet a héten kiveszek egy nap szabit, és elkeringek valamerre, mert ezen a hétvégén nem sikerült kiszellőztetnem a fejem.
Valaki megkísérelte ma a motorozást. Izgalmas szélben motorozni, mert egyenes szakaszokon is lehet koptatni a majrécsíkot.
Jó lenne, de Figyelj rá hogy nem E-sek... Én is néztem, be is jön, csak hát a fene akar miatta büntit... Néztem a hondások Scorpionját, abból meg nem kivehető a db Killer. Még mindig a Bódis a nyerő
Ezt a gepet iszonyu allaepotban vettem.
Bar teny hogy minden nap lattam mit csinalt vele a tulaj a keritesen at.
Nagy vonalakban.
Sarvedo elol,lokharito gerenda,szelvedo csere.ket lampa szintugy.
Hat elem fenyezve.
Ranent harom nap takaritas.
Hsrminckilo fold lett kitakaritva belole a foldutazas miatt meg ket stabpaca egy motortarto bak csere.
Viszont kilenc ev alatt garantaltan 57 k km es rozsdamrntes kaszni.
Fotartok es semmi letfontossagu nem serult.
A bontoban mivel igen sok az ilyen jargany fillerek az alkatresz es hegyekben all.
Ja es az ilyen gepek ara kb 1-1,2 most a hahun.
Zommel bevallott 120-150e km el.
Na nekem most javitva sem kerult kozel sem ennyibe.
Vegyek inkabb skodat a szabadpiacon ki tudja milyen tulajtol?
Ezt legalabb nem zsakbamacskakent szereztem.
Igazad van, bár sok függ a kocsi elözö tulajától-tulajaitól is hogy mennyire voltak trehányak-fogtechnikusok, meg hogy valójában mire használták a kocsit.
Látom országos a rossz idő, mindjárt megy a hirig. Nekem két gondolatom lenne a témához:
1: A mai autókat 5 éves időtartamra tervezik, utána hatványozottan meg kell induljon a rá költés!
2: A magyar átlag ember nem valószínű, hogy fog annyit keresni, hogy 4-5 évente ki hozza az új verdát a szalonból.
És amíg ez így van mindenki használja amire jut, amije van. Minden típusról terjengenek rém hírek ( némelyik nem alaptalanul), de hát Magyarország én így szeretlek!
nekem melóba kell napi 2x20km
az asszony megy ide-oda napi 1-10x 3 km anyjához 2-10x 5km
dízel kizárt főleg a részecskeszűrős
marad a benzin....
tökmindegy mennyit eszik akkor is csak havi 30 a benzinpénz ha 1 litert enne akkor is ennyiért tankolnánk
Eddig 67000 van benne.2009-es.most fogyott el az elso fekbetet.
Kicsit lomha.nem egy golf gti tfsi de elvisz oda ahova kell atlagos dinamizmussal.
Nem egy fogyasztas bajnok.
Bar minden mostani benzibes ennyit eszik.
Viszont feszes a futomu,csendes.
Ha evi 10e nel tobbet mennek el lehet dizel lenne.
De igy nem eri meg.
a h astra előreláthatólag meddig marad majd?
nekem az f most 17 éves olyan 25 éves felé (2020 a legkorábbi idópont)tervezek megválni tőle
addig ki kell találni mit akarok utána
lehet kérdezek, ha sokáig meglesz
Ez a gyengeség meg relatív. A normál közlekedéshez pont elég az 1.6 75 ló, ami kimegy a világból. De mivel te a számok misztikus világában élsz, van belőle jóval erősebb is.... Akkor olyat kell nézni...
Most egy kisauto min 80 egy kozepes minimum 100 lo.
Az alatt inkabb mozgo akadaly.
A wv 1,6 oktavia hodaly kasznival 75 vanyadt paci 1,4 meg 60.
Egyébként miért gyengék a VW benzinmotorjai?
A mentalitásod alapján elmehetsz rönósnak....
A másik: tökéletesen megfogalmaztad. Azért lett ez, mert használom hosszú útra, aszfalton és terepen is, egy és két személlyel is. Erre pedig ez a jó kompromisszum, nem egy DRZ.
Továbbra is fenntartom, hogy a túra enduro szóból néhány motor esetében az enduro elhagyható. Viszont aszfaltos túrára kitűnő, mert felépítéséből adódóan kényelmes, pakolható,terhelhető.
Létezik ,hogy pariban van a hondával?
Amúgy elég vacak ,hogy nem látom a fordszámmérőt..
Tavaly volt lánc/kerekek,összes folyadék,stb. cseréje (számlával) de én ennek ellenére nyomok egy Reset-et a folyó,szűrő,gyertya ügyekben.
Külsőben is vannak az én szemem számára rikító dolgok amik használatból erednek....meg kell szülnöm ,hogy majd egyszer hogy nézzen ki...és ezen az úton kell elindulnom.
Nakedet csinálnék belőle...mert úgy jobban tetszik...de ez a döntés..figyelembe véve a használatot...hülyeség...bár magamat ismerve....hmmm
..majd ha minden tökéletes...jöhet egy hasidom,űléspúp és egy szolid kipuff..ebben a sorrendben.
A gumik 3 évesek...kicsit kockulva...minimális kopás...és még puha. Minimum két szezont minden további nélkül elfut.
Motorkiállítás....sokáig járkáltam..de az utolsó kettőt már kihagytam....nincs számomra semmi érdekes...főleg ,hogy 3500/4000 forintért egy órán belül már unatkozzak....a kaja is horror az expó területén..
Én kihagyom.
Motorkiállításra ki jön?
Hirtelen felindulásból lehet a héten kiveszek egy nap szabit, és elkeringek valamerre, mert ezen a hétvégén nem sikerült kiszellőztetnem a fejem.
Valaki megkísérelte ma a motorozást. Izgalmas szélben motorozni, mert egyenes szakaszokon is lehet koptatni a majrécsíkot.
Inkabb be kell jonni.
Bar teny hogy minden nap lattam mit csinalt vele a tulaj a keritesen at.
Nagy vonalakban.
Sarvedo elol,lokharito gerenda,szelvedo csere.ket lampa szintugy.
Hat elem fenyezve.
Ranent harom nap takaritas.
Hsrminckilo fold lett kitakaritva belole a foldutazas miatt meg ket stabpaca egy motortarto bak csere.
Viszont kilenc ev alatt garantaltan 57 k km es rozsdamrntes kaszni.
Fotartok es semmi letfontossagu nem serult.
A bontoban mivel igen sok az ilyen jargany fillerek az alkatresz es hegyekben all.
Ja es az ilyen gepek ara kb 1-1,2 most a hahun.
Zommel bevallott 120-150e km el.
Na nekem most javitva sem kerult kozel sem ennyibe.
Vegyek inkabb skodat a szabadpiacon ki tudja milyen tulajtol?
Ezt legalabb nem zsakbamacskakent szereztem.
Látom országos a rossz idő, mindjárt megy a hirig. Nekem két gondolatom lenne a témához:
1: A mai autókat 5 éves időtartamra tervezik, utána hatványozottan meg kell induljon a rá költés!
2: A magyar átlag ember nem valószínű, hogy fog annyit keresni, hogy 4-5 évente ki hozza az új verdát a szalonból.
És amíg ez így van mindenki használja amire jut, amije van. Minden típusról terjengenek rém hírek ( némelyik nem alaptalanul), de hát Magyarország én így szeretlek!
az asszony megy ide-oda napi 1-10x 3 km anyjához 2-10x 5km
dízel kizárt főleg a részecskeszűrős
marad a benzin....
tökmindegy mennyit eszik akkor is csak havi 30 a benzinpénz ha 1 litert enne akkor is ennyiért tankolnánk
Kicsit lomha.nem egy golf gti tfsi de elvisz oda ahova kell atlagos dinamizmussal.
Nem egy fogyasztas bajnok.
Bar minden mostani benzibes ennyit eszik.
Viszont feszes a futomu,csendes.
Ha evi 10e nel tobbet mennek el lehet dizel lenne.
De igy nem eri meg.
nekem az f most 17 éves olyan 25 éves felé (2020 a legkorábbi idópont)tervezek megválni tőle
addig ki kell találni mit akarok utána
lehet kérdezek, ha sokáig meglesz