Orulnek en ha nem mas mondana keg mi a jo nekem.
A wv benzinesei amik atlagembernek keszitenek gyengek.
A dizeleik hangosak es nem eri meg nekem.
A valtoja van ami siman szehullik.nagynem polojaban ezt tette.
A zar spiater szetmallott.
Viszont egy omega egy fastra harom gastra egy hastra kb 600e km ossz tapasztalat alapjan mondom kopo fogyo fek olaj futomu kivetelevel nem volt gond.
Erre siman nyeljem be hogy olyantol akinek sajat astraja nem volt allitja feszt szar?
Magyarorszag tenyleg a polihisztorok orszaga.
Mindenki ert mindenhez es mindenkinek van egy favoritja.
Ez meg nem is lenne gond.
De hogy ezutan mindenki mas hulye akinek ez mas az azert kuriozum.
Ezen szerintem nem lesz nyugger tempód, sokkal kevesebbnek érzed a sebességet rajta a valóságosnál, emiatt automatikusan gyorsabban mész majd. Nálam nem volt ritka a Soroksárin a 150. GS-el meg elbóklászom 80-al és nincs kényszerem a gyorshajtásra.
Folyamatosan eltéveszted azt hogy a motorválasztás konkrétan egy több tényezőből álló kompromisszumrendszer eredménye.
Ha követnéd a filozófiádat egy nagy tankal felszerelt DRZ-vel járnál körbecsövezve cross gumikkal.
Mivel hogy a freewind ehhez képest fostalicska a terepképességek tekintetében.
De mivel mérlegelted hogy mennyit mész "valóban terepen" és mennyit aszfalton vagy sima földúton inkább egy kényelmsebb pakolhatóbb némileg gyorsabb gépet választottál.
Érdemes megfigyelni, hogy 130-nál milyen ártatlan szolid a hangja, és egyébként érzésre is olyan mintha nem történne semmi, 150-nél kezd éledezni. GS-nél 130-nál már atomrobbanástól tartok.
Hát igen. De pl. nézzük meg, hogy a divatbringáknak hol az olajszűrője, pl. a DL-é, onnantól az akármilyen fűzött kerékkel, meg hosszú rugóval alkalmatlan a terepre. Aki csak tükrön jár, annak ilyenek fel sem tűnnek, meg nem érti, hogy egy motornak az "üzemszerű" használata hogyan kerül ökölnyi kövek közé, meg vízmosásba.
terepre olyan motor kell ami olcsó
utána jön a futómű
lehet az embernek 5 millás extra cucca is ha nem mer menni vele "rendesen"
mert a terep más mint az aszfalt, a terepen üzemszerű használat mellett is sérül a motor
A wv benzinesei amik atlagembernek keszitenek gyengek.
A dizeleik hangosak es nem eri meg nekem.
A valtoja van ami siman szehullik.nagynem polojaban ezt tette.
A zar spiater szetmallott.
Viszont egy omega egy fastra harom gastra egy hastra kb 600e km ossz tapasztalat alapjan mondom kopo fogyo fek olaj futomu kivetelevel nem volt gond.
Erre siman nyeljem be hogy olyantol akinek sajat astraja nem volt allitja feszt szar?
Magyarorszag tenyleg a polihisztorok orszaga.
Mindenki ert mindenhez es mindenkinek van egy favoritja.
Ez meg nem is lenne gond.
De hogy ezutan mindenki mas hulye akinek ez mas az azert kuriozum.