Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Orulnek en ha nem mas mondana keg mi a jo nekem.
A wv benzinesei amik atlagembernek keszitenek gyengek.
A dizeleik hangosak es nem eri meg nekem.
A valtoja van ami siman szehullik.nagynem polojaban ezt tette.
A zar spiater szetmallott.
Viszont egy omega egy fastra harom gastra egy hastra kb 600e km ossz tapasztalat alapjan mondom kopo fogyo fek olaj futomu kivetelevel nem volt gond.

Erre siman nyeljem be hogy olyantol akinek sajat astraja nem volt allitja feszt szar?
Magyarorszag tenyleg a polihisztorok orszaga.
Mindenki ert mindenhez es mindenkinek van egy favoritja.
Ez meg nem is lenne gond.
De hogy ezutan mindenki mas hulye akinek ez mas az azert kuriozum.
Tehát helyesen: örülnél
Örülnek, ha Skodad lenne, csak meg nem tudod
kipufffff

Majdnem mindegyik márkával u.a hang....de ez legalább jól néz ki
Oreg hiba.
Utána valaki szólt neki, mert lecserélte a DL-t egy XT660R-re
Ezen szerintem nem lesz nyugger tempód, sokkal kevesebbnek érzed a sebességet rajta a valóságosnál, emiatt automatikusan gyorsabban mész majd. Nálam nem volt ritka a Soroksárin a 150. GS-el meg elbóklászom 80-al és nincs kényszerem a gyorshajtásra.
Akkor majd húz egy kövéret neki. Ez a motor a szélsőségek birodalma, mert ha kell akkor megy mint az állat.
Skoda kell a magyarnak...okádia téjesi...szédülsz az erőtől, olyat megy...amíg megy
Pedig joaz.No stressz.
Lófaszt kell neked a nyugger tempó, majd meglátod.
Ja.
Az egyik Dipshit még a 450-essel, nem?
De legalább szolidan is lehet vele közlekedni....nekem már nyugger tempó kell
A srác tuti nem kapta meg az infot hogy a motorja alkalmatlan a vízmosásokban való heveny szenvedésekre.

http://www.sportmotor.hu/motor...

Folyamatosan eltéveszted azt hogy a motorválasztás konkrétan egy több tényezőből álló kompromisszumrendszer eredménye.

Ha követnéd a filozófiádat egy nagy tankal felszerelt DRZ-vel járnál körbecsövezve cross gumikkal.
Mivel hogy a freewind ehhez képest fostalicska a terepképességek tekintetében.

De mivel mérlegelted hogy mennyit mész "valóban terepen" és mennyit aszfalton vagy sima földúton inkább egy kényelmsebb pakolhatóbb némileg gyorsabb gépet választottál.


Nameg...............skoda.................
Skodám van.
Tgk-t ne hasonlíts személyautóhoz.
Érdemes megfigyelni, hogy 130-nál milyen ártatlan szolid a hangja, és egyébként érzésre is olyan mintha nem történne semmi, 150-nél kezd éledezni. GS-nél 130-nál már atomrobbanástól tartok.
A hasmagassága kb. egy Bandité, olajszűrő elöl,lent, öntött kerék,stb...
Hát igen. De pl. nézzük meg, hogy a divatbringáknak hol az olajszűrője, pl. a DL-é, onnantól az akármilyen fűzött kerékkel, meg hosszú rugóval alkalmatlan a terepre. Aki csak tükrön jár, annak ilyenek fel sem tűnnek, meg nem érti, hogy egy motornak az "üzemszerű" használata hogyan kerül ökölnyi kövek közé, meg vízmosásba.
Jobb a transit.
Nem valaszoltal a kerdesemre.
Bar felteszem direktebben.
A freewind mitol terepkepesebb egy dl.nel?
Volt egy pár db G is, meg F is. Ezt hoztuk, mert ez kellett a magyarnak, meg még ez kell most is. Egészségükre!
Saját sosem volt....
terepre olyan motor kell ami olcsó
utána jön a futómű
lehet az embernek 5 millás extra cucca is ha nem mer menni vele "rendesen"
mert a terep más mint az aszfalt, a terepen üzemszerű használat mellett is sérül a motor
Látom nem érted...
Aki terepezett már, az el tudja dönteni, hogy egy motor mitől lesz rá alkalmas, és mitől nem.
Jó rendszáma van a Buell-nek..

Az elején még feszes...aztán lebeg...
..jahh és a "Mézer" egész jól halad!