Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként lehet azt kéne, hogy szezonban is rárakod néha csepegtetni éjszakára
Erre van a gumipók!
Utólag nem lehet savval pótolni, persze létezik újrasavazás, de ahhoz is szakértelem kell. Ezek a 10 000 Ft. alatti utángyártott motor akksik hajlamosak pár év alatt elpusztulni. Nem véletlenül fél év rájuk a garancia. Van ahol csak pár hónap.
Nekem ez lesz az ötödik szezonom, és már a harmadik akksit nyúzom. Viszont ha télen kiveszed és csepptöltőd, akkor többet bírnak.
Rakd rá a töltőt 1-2 napra, nem fog neki ártani, látom ez egy int.töltő, előbb töltsd fel rendesen, aztán csepegtetés... ha feléled, megúsztad a cserét... holnap úgyis fosinger lesz...
megkaptam

(küldtem egy "miniatúrát" a romtemplomról, bizonyítéknak)
Az a baj, hogy fel van töltve szintig és a töltés oldal is oké, de ha sokat áll akkor nem akarja az igazságot.
http://www.kephost.com/images4...
Csékberény végénél van. A google maps-en még nincs rajta, de a helyét meg tudom mutatni
http://goo.gl/maps/MrqiJ
Akkor félreértettelek én is, így mégsem hülye kérdés, visszavonom!
Sima desztvízzel töltsd fel és rakd töltőre... én is éppen ezt csinálom, ha nem zárlatos és még értelmes, csepegtetve, vagy intelligens töltővel 24 óra azt jónapot.
Pár héttel ezelőttig akkutöltőm sem volt, 1 éve még robogóztam, 2 éve még nem tudtam mi az a motor.
Utóbbira értem. Akkor hagyjam és inkább akkut kéne cserélni?
Érdemes foglalatoskodni az akku életben tartásával, gondolok itt a savszint mérésre és probléma esetén a rendes értékre való beállítására és a csepegtetve töltésre.
A másik módszer az új aksi vásárlása, akkor tölteni sem kell, csak mindig veszel egy újat, ami fel van töltve és ok a savszint is, kicsit mondjuk olyan, mintha olajcsere helyett autót vennél, de nekem teljesen szimpatikus az elképzelés, bár jelenleg számomra nem finanszírozható.

Egyébként baszogatás nélkül, de ez egy kibaszottul hülye kérdés volt!
Mi is hazaértünk egy 200-ast mentünk, de engem a szél folyamatosan le akart fújni a mociról!
Mit értesz savszint mérésen?
Ha a folyadék szint min. és max. érték között tartására gondolsz, és annak desztillált vízzel való pótlására, akkor igen.
Ha a sav töménységére, és annak savval történő korrigálására, akkor a válasz NEM.
ezen is az van, de nincs bele kb.
Hétfőre már jobb időt mond, jó lenne ezzel suliba menni. Nem döglenék órákat a tömegk-n.
Fogadjunk nem a romtemplom.
Én tavaly voltam először a C pontnál, az tetszett.
Hali! Szasztok!

A mai napról csak ez jutott eszembe:
http://youtu.be/SCnBkA9ipZE
Ez a metró hol van? Linkelnéd mapsen? Elnézek oda ha engedi majd az időm.
Érdemes foglalatoskodni az akku életben tartásával? Gondolok itt a savszint mérésre és probléma esetén a rendes értékre való beállításával? Jó csak nem bíznám már rá az életemet.
Az enyémen gyári kidörgő van,hát az nem egy gixer hang
De nem zavar,tisztában vagyok vele,min ülök.Na erre a csaj kérdésre majd visszatérünk...lényeg,hogy legyen jó az idő,ne fújjon,ne essen...csak lehessen gurulni
a "D" pont nekem is megvolt
Ma megnyitottam én is a szezonomat, egy 170km-es karikával.
B: Velence, régi víztorony
C: Fehérvárcsurgó, víztároló
A metró valahol Csákberény elején bukkant ki a felszínre
D: Zámoly, romtemplom
E: Csákvár, lőportorony

Szerencsére a vihar előtt még hazaértem.
Én meg már napi szinten járok vele 68km-t. Nincs nap amikor ne lenne valami probléma, de amikor végre kiérek a nyílt útra hát ott valami nagyon jó. Egy vizsga után kikapcsol.
Hááát ő ahogy én látom az kell a jó csajhoz, hogy kialakíts vele egy jó viszont és rávezeted a motorra. A hangja nagyon bejön nekik. Ez a herélt csoda tud alkotni. Le is vizsgázott 2 napja. :D
Viccet félretéve nem tudom hirtelen többen is bejelentkeztek. Pedig csak egy GS szoktam mondani. Vicc.
Van egy az üzifalon.
Fizeti a benyát csak vidd el.
Figyed mikor szól.