Egyébként meg igen, lehet pariban fz6 az rr-el végsebességben, talán még gyorsulásban is, bár nem gondolnám nyomatékosabbnak alul az fz6-ot, ill. azért kanyargós szakaszon az rr szerintem veri az fz6-t, persze sportosabbnak is van titulálva és építve is.
Amúgy Ödön hogyan szuperál? Anno nézegettem ilyet, mikor vettem a Transitot. Csak nagy platóval, ponyvával nem fért a költségvetésbe, a zárt meg kicsi nekem.
Az első gen oktavia csak csomagtartóban volt nagyobb.Golfot haggyuk.
Öcsém valamikor a 2000-es években az első G nél 3 autót szűkített és kipróbálta a G-t a 4-es golfot és a seat leont.
Elöl mind jó volt de hátul szomorú de tény hogy nem volt akkora hely a két wv tipusban.
Viszont az omega nagy volt.Befért 2 db 90x200-as heverő vagy 4 ugyanakkora matrac.
Simán tudtam aludni benne ledöntött ajtókkal.
És a munkámból kifolyólag millió autó belterét pakoltam.
Hidd el képben vagyok a méretekkel.
Akkori autók közt a G a kategóriájában jó volt méretben.
Most kezdhetünk almát körtéhez vectra A-t passat 2008-ashoz Corsat superbhez hasonlítgatni de nemkifejezetten nyerő.
Pláne hogy már keverjük bele az insigniát is.
Lassan már tényleg az actros és a vaneo jön elő.
Na rátapintottál a G egyik gyenge pontjára. Az Opelek térkihasználása nulla. A G is kicsi, de pl. Az Insignia kombi 5 méter, és nem lehet benne elférni.
Egyébként nem olyan vészes a G, van attól is rosszabb, csak nem értem a népszerűségét. Annyira azért nem kiemelkedő autó...Ja, hogy olcsó? Hát olcsóbban veszed, olcsóbban is adod el...A szervizköltségeket most hagyjuk, mert azt autó, gazda,stb. válogatja.
Vagy csak simán kényelmesebb,gazdaságosabb,erősebb verdát szeretne.
Csikós miket szív az állólámpás gépeivel és nem biztos hogy mindenki birja az andalgást egy 60 lovas batárral.
Találj nekem egy 124-es merga paramétereivel rendelkező mai autót.
Villanablak,légkondi,belűről állítható tükör a minimum.
És el szeretnék vontatni 140-150-el két motort futón.
Ez azért nem egy túl nagy kívánság és nem marketingcsilivilli beszél belőlem mert a mai kínálatból nem találok csak felfújt lufipuffancsokat miniatűr benzinesturbós és szintén miniméretű mégturbósabb dízelben.
Ezért is maradt a gastra.
Komplett skoda palettától kész vagyok kinézet és beltér miatt.
Egyszerűen öngyilok lennék ha azt a dülöngélő fapados fekete lyukat kéne hajtanom amiket ők gyártanak.
G meg a 4-es egyidősek. (G 98-tól volt, 4-es meg 97-től.)
De jó példa a C Vectra is vs. Passat. Amikor a C kijött, a gömbölyű Passat már túl volt egy faceliften is, de még mindig fényévekre le volt maradva a Vectra minősége. És ezekből mindkettőt használtak szüleim, tudom miről beszélek.
A kilencvenes évek első felétől hanyatlanak folyamatosan az autók. A múltkor pont tárgyaltuk a 124-es merga példáján.
Akkor sem tudtam egyeseknek megmagyarázni, hogy nem minden szar, ami régi. A többség megeszi a marketinghalandzsát, oszt megveszi a csillógó új vackokat, ettől működik a gazdaság, meg a fogyasztói társadalom...
A 4 es pont gaz.legalabb 5 osnek kene lennie.ott mar nem volt spor.
Viszont ultem gastra korabeli octaviaban es egy fapados szar volt.
Ez generacios valtasokkal valtozik.
A gastrat mondjuk osszehasonlitani egy 5-6 evvel fiatalabb gyartasi kezdesu modellel nem fer.
Szammisztikaban nem elek csak elfelejtem folyamatosan hogy neked eleg az elindulas tenye es az hogy valami koszvenyesen mozog.
Nekem az alap egy minimalis dinamizmus.
Nem sok de azert. H100 2,5 szivonal tobb.
Neked tuti ursebesseg lenne.
Pöcc-röff.
Meeeegy.
http://youtu.be/sea7auDfhco
Nyílászáró még nehezebb.
Zűdségesként én is utálnám a bánónt.
Jelzem hogy igencsak utálom a bútorokat.
Jöttek sokfelől, de főleg németből.
A legtöbbet eladott típusom a G Astra....
Akkor németbűl jöttek a lomok?
Persze én is azt reklámozom amit árulok nem azt amit a másik.
Autókat árultam. Legyen igazad! Hagyjuk!
a mercié jobb
Ugyanaz az epedás nagy tepsi.
Igazi hajózás volt.
Öcsém valamikor a 2000-es években az első G nél 3 autót szűkített és kipróbálta a G-t a 4-es golfot és a seat leont.
Elöl mind jó volt de hátul szomorú de tény hogy nem volt akkora hely a két wv tipusban.
Viszont az omega nagy volt.Befért 2 db 90x200-as heverő vagy 4 ugyanakkora matrac.
Simán tudtam aludni benne ledöntött ajtókkal.
És a munkámból kifolyólag millió autó belterét pakoltam.
Hidd el képben vagyok a méretekkel.
Akkori autók közt a G a kategóriájában jó volt méretben.
Most kezdhetünk almát körtéhez vectra A-t passat 2008-ashoz Corsat superbhez hasonlítgatni de nemkifejezetten nyerő.
Pláne hogy már keverjük bele az insigniát is.
Lassan már tényleg az actros és a vaneo jön elő.
Egyébként nem olyan vészes a G, van attól is rosszabb, csak nem értem a népszerűségét. Annyira azért nem kiemelkedő autó...Ja, hogy olcsó? Hát olcsóbban veszed, olcsóbban is adod el...A szervizköltségeket most hagyjuk, mert azt autó, gazda,stb. válogatja.
Ehhez képest a g-ben van tér.
Élénkebbek a motorok.
Csikós miket szív az állólámpás gépeivel és nem biztos hogy mindenki birja az andalgást egy 60 lovas batárral.
Találj nekem egy 124-es merga paramétereivel rendelkező mai autót.
Villanablak,légkondi,belűről állítható tükör a minimum.
És el szeretnék vontatni 140-150-el két motort futón.
Ez azért nem egy túl nagy kívánság és nem marketingcsilivilli beszél belőlem mert a mai kínálatból nem találok csak felfújt lufipuffancsokat miniatűr benzinesturbós és szintén miniméretű mégturbósabb dízelben.
Ezért is maradt a gastra.
Komplett skoda palettától kész vagyok kinézet és beltér miatt.
Egyszerűen öngyilok lennék ha azt a dülöngélő fapados fekete lyukat kéne hajtanom amiket ők gyártanak.
De jó példa a C Vectra is vs. Passat. Amikor a C kijött, a gömbölyű Passat már túl volt egy faceliften is, de még mindig fényévekre le volt maradva a Vectra minősége. És ezekből mindkettőt használtak szüleim, tudom miről beszélek.
Akkor sem tudtam egyeseknek megmagyarázni, hogy nem minden szar, ami régi. A többség megeszi a marketinghalandzsát, oszt megveszi a csillógó új vackokat, ettől működik a gazdaság, meg a fogyasztói társadalom...
Viszont ultem gastra korabeli octaviaban es egy fapados szar volt.
Ez generacios valtasokkal valtozik.
A gastrat mondjuk osszehasonlitani egy 5-6 evvel fiatalabb gyartasi kezdesu modellel nem fer.
Szammisztikaban nem elek csak elfelejtem folyamatosan hogy neked eleg az elindulas tenye es az hogy valami koszvenyesen mozog.
Nekem az alap egy minimalis dinamizmus.
Nem sok de azert. H100 2,5 szivonal tobb.
Neked tuti ursebesseg lenne.