Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv.
Olvasom hogy nagy a dilemma az akku csere kapcsán.
Szerintem jó lenne ha mindenki lecserélné rossz akkuját(cellazárlatos stb) mihamarabb,ugyanis ha az akku nem tudja felvenni a töltő áramot akkor előbb utóbb tönkreteszi a generátort.(leég a tekercs v.a diódák v. fesz szabi)
DE utána gugliztam ki, hogy több néven is van.
http://www.akkutop.hu/varta_fu...
Ez nem is GS-be való akku....
Jobb ha alszom, megártott a szobai levegő. :D
Semmi.
Mi a baj a képpel? Eddig nem tűnt föl...
http://www.kephost.com/images4...
Az a szulfát.Sajna ott zárja össze a cellákat,és azért merül le,mert cellazárlatos lett.Ez esetben kuka
Nem merem, nekem azzal járnom kell és most nincs keretem rá. Max ha nem járok vele, mert akkor benyát nem eszik.
Amúgy ahogy belenéztem a cellákba valami trutyi van alul.
Esetleg próbáld meg kisütni,hátha segít,bár nem valószínű.Varta jól hangzik.Néztem valami no-name akkut a neten 6.900-ért,ha nagyon nincs rá keret
Sajnos te mondod jól. 1x viccelt csak meg, azóta tudom, hogy nem jó!
Én sztem Vartát veszek bele.
Jövő héten kerítek valamit.
Most sitten vagyok.
És hogy valami jó is legyen a nap végére.
A TC-n találtam.

http://youtu.be/y2jEgSU4h8c
ha egyszer megviccel az akku azonnal ki kell dobni
aztán nincs stressz
az astrából is kivágtam mert megszívatott, egy éve áll a garázsban és még mindig 12v felett van a feszültség benne
Ez a szar az őrületbe kerget néha.
Van hogy 3-4 nap és nem indul van hogy egy-két hétig is elröfög.
Mély merült - az sztem még rosszabb mint nálam.
Ááá ez ilyet nem tud. Másnap reggel 12.3 körül van. Most is a képen az látszik, hogy lement egy szint alá és rátöltött azért 13.7v. Megint pár óra lemegy 12.X volt alá és megint rátölt. 1 hát állás után kb kereken 12V-ot mutat és éppen beindul a motor vele.
Franc, újabb 10k-s költség.
Speciel most nekemis.
De van hogy lemegy alfába és 10-11 körül adja ki.
Utána indítás próbakor meg 8-ra.
Utána meg egy hét és pöcc-röff.
ha állásában lemerül akkor kuka, lepotyog a cucc a lemezekről és zárlatos lesz
nekem 2 hét állás után is 12,5-12,6v van benne úgy hogy gyújtáson behúz valami relét meg világít az üresjelző
A K2 megmászására készülsz mostanság?
Hát ez nem lesz jobb. Bár még soha nem volt csepptöltésen.
http://www.kephost.com/images4...
Gondolom az új ugyanolyan használhatatlan hipermodern gép lesz, mint mostani nagyméretű túra enduronak csúfolt társai.
Szóval inkább a régi....
hááát...kattogok már rendesen!
Ezt vetted? ..Grat hozzá.
Látom megint elleszel egy darabig az új szerzemény átalakításával.