Üdv.
Olvasom hogy nagy a dilemma az akku csere kapcsán.
Szerintem jó lenne ha mindenki lecserélné rossz akkuját(cellazárlatos stb) mihamarabb,ugyanis ha az akku nem tudja felvenni a töltő áramot akkor előbb utóbb tönkreteszi a generátort.(leég a tekercs v.a diódák v. fesz szabi)
Nem merem, nekem azzal járnom kell és most nincs keretem rá. Max ha nem járok vele, mert akkor benyát nem eszik.
Amúgy ahogy belenéztem a cellákba valami trutyi van alul.
ha egyszer megviccel az akku azonnal ki kell dobni
aztán nincs stressz
az astrából is kivágtam mert megszívatott, egy éve áll a garázsban és még mindig 12v felett van a feszültség benne
Ááá ez ilyet nem tud. Másnap reggel 12.3 körül van. Most is a képen az látszik, hogy lement egy szint alá és rátöltött azért 13.7v. Megint pár óra lemegy 12.X volt alá és megint rátölt. 1 hát állás után kb kereken 12V-ot mutat és éppen beindul a motor vele.
Franc, újabb 10k-s költség.
ha állásában lemerül akkor kuka, lepotyog a cucc a lemezekről és zárlatos lesz
nekem 2 hét állás után is 12,5-12,6v van benne úgy hogy gyújtáson behúz valami relét meg világít az üresjelző
Olvasom hogy nagy a dilemma az akku csere kapcsán.
Szerintem jó lenne ha mindenki lecserélné rossz akkuját(cellazárlatos stb) mihamarabb,ugyanis ha az akku nem tudja felvenni a töltő áramot akkor előbb utóbb tönkreteszi a generátort.(leég a tekercs v.a diódák v. fesz szabi)