Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vajon mennyibe fáj majd egy full Afric?


Itt a végleges verzió
...vagy a másik?
Nem rossz.
Mondjuk jövőre az újat.
http://a5.hu/motor/2015-ben-er...
Az Africa fincsi cucc. Eccer de kipróbálnék egyet....
Az azért okos, mert a naked olcsóbb. Akkor en veszek egy naked-et es kicserelgetjuk a cuccokat .... Hahahhaaaaa
lehet ,hogy átcsinálom ilyenre!
Mónimanó!
Azééé csörögtem ,hogy merre kódorogtok....mert akkor már túl voltam a "Nem messze van ide Pácel..
....Ott nézett a Ganja Fazert" ..metóduson..aztán gondoltam kocchatnánk..
..kb. ennysi.
Valami ilyesmi kinézet lesz.....hasidomot kéll majd kukázni hozzá..
biza a romtemplomnál voltam. már csak nosztalgiából is.
talán az első évadzárómon volt
(ma csak egy miniatúra készült , Én feltölteni se tudom ide )
Hát havernak télen megfagyott, bevitte, kiengedett, töltő és köszöni szépen jól van.
Maradsz a Vartánál?
Yuasa van 10.990-ért.
ESETLEG megpróbálni kisütni,majd feltölteni,aztán vagy jó lesz,vagy nem
Pontosan erre vezettek rá a jelek engem is, de a jó akku jó drága. Na majd a névnapomra meglepem magam.
Ez esetben sajnos csak a csere segíthet,elszulfátosodott az akkud,nem tudja megtartani az áramot
10V alá soha nem megy ha forog az önindító. Igen ataaa jól mondta nekem van visszajelzőm. Töltés már oké, de hónapokon át nem volt jó. Úgy nyomtam le csak én pár ezret, meg a korábbi tulaj ki tudja mennyit. Éppen töltött 13.2V-ot. Most már jellemzően 14V körül tölt.
FEltettem, lefutott az ellenérzés. Azonnal le is állt a töltés, mert fel van töltve. Ez a baj, minden jó, de ha terhet kap megzuhan és pár perc alatt 12V alá merül. Egyszer P álláson maradt a gyújtás és ment a hátsó 3X W-os helyzetjelző, mire kiértem 11.9V volt benne. Kb ha 5 percet voltam a boltban.
Igazából Ganja győzött meg, mert a túlfolyó bizony ott van... mivel az ő garázsában van, ha tévedett, az robban fel
De logikus, persze mindez csak akkor igaz, ha a töltőd leáll maxon, régi töltővel simán felrobbantod.
Úgy emlékszem pont ő csinált is töltésmérőt...
Amikor meg én kérdeztem hogy minden esetben le kell e szedni a sapkákat, mindenki csak rihegett röhögött, meg hogy nem kell aztán majd megnézhetem magam... ...szóval bekaphatjátok.
Illetve még annyit kéne csinálnod,hogy megméred indítózás közben is(mennyire esik le a feszültség),illetve akkor mikor már jár a motor,hogy tölt-e rendesen a generátor!?
Na illetve az inteligens töltő, ha feltöltötte leáll, csak csepegtet, tehát nem, vagy kevés durranógáz keletkezik. na...
Miért lenne nagy? Ha intelligens töltővel nyomja, akkor a túlfolyón kimegy a gáz, ami egyébként is csak akkor keletkezik, ha túltöltöd...
12.6-12.9 között kell lennie egy feltöltött akkumulátor feszültségének. Viszont valószínűleg kicsi az indítóáram.Rá kéne tenni egy terhelővillát,illetve megmérni a savsűrűséget.Annak 1,26-1,28 között kell lennie minden cellában.Ha alacsonyabb,akkor szulfátos,zárlatos,legyengült.Ez esetben sajnos csak a csere segíthet.Dunakeszin van egy "olcsó" akku diszkont,ha esetleg más nem segít...
Nekem csak vizipok van.
Jo azis?
Azért ha legközelebb töltöd, szedd le azokat a kis műanyag szellőző sipkákat, mert lesz nagy bádábumm.