Mónimanó!
Azééé csörögtem ,hogy merre kódorogtok....mert akkor már túl voltam a "Nem messze van ide Pácel..
....Ott nézett a Ganja Fazert" ..metóduson..aztán gondoltam kocchatnánk..
..kb. ennysi.
Valami ilyesmi kinézet lesz.....hasidomot kéll majd kukázni hozzá..
10V alá soha nem megy ha forog az önindító. Igen ataaa jól mondta nekem van visszajelzőm. Töltés már oké, de hónapokon át nem volt jó. Úgy nyomtam le csak én pár ezret, meg a korábbi tulaj ki tudja mennyit. Éppen töltött 13.2V-ot. Most már jellemzően 14V körül tölt.
FEltettem, lefutott az ellenérzés. Azonnal le is állt a töltés, mert fel van töltve. Ez a baj, minden jó, de ha terhet kap megzuhan és pár perc alatt 12V alá merül. Egyszer P álláson maradt a gyújtás és ment a hátsó 3X W-os helyzetjelző, mire kiértem 11.9V volt benne. Kb ha 5 percet voltam a boltban.
Igazából Ganja győzött meg, mert a túlfolyó bizony ott van... mivel az ő garázsában van, ha tévedett, az robban fel
De logikus, persze mindez csak akkor igaz, ha a töltőd leáll maxon, régi töltővel simán felrobbantod.
Amikor meg én kérdeztem hogy minden esetben le kell e szedni a sapkákat, mindenki csak rihegett röhögött, meg hogy nem kell aztán majd megnézhetem magam... ...szóval bekaphatjátok.
Illetve még annyit kéne csinálnod,hogy megméred indítózás közben is(mennyire esik le a feszültség),illetve akkor mikor már jár a motor,hogy tölt-e rendesen a generátor!?
12.6-12.9 között kell lennie egy feltöltött akkumulátor feszültségének. Viszont valószínűleg kicsi az indítóáram.Rá kéne tenni egy terhelővillát,illetve megmérni a savsűrűséget.Annak 1,26-1,28 között kell lennie minden cellában.Ha alacsonyabb,akkor szulfátos,zárlatos,legyengült.Ez esetben sajnos csak a csere segíthet.Dunakeszin van egy "olcsó" akku diszkont,ha esetleg más nem segít...
Itt a végleges verzió
...vagy a másik?