egyszer egy autóakkut kimostam, még a csóró zsigulis korszakban
fél napom ráment meg egy melegítőalsóm
utána új sav, és nem merült ki állásában. de ugyanolyan picsagyenge maradt mint volt
azóta ha akku szarol megy a fenébe olyan 200ft adnak érte a cigók
a g az egy ráncfellvart f motorilag(16szelepeshez) is egész apró,bár teljesen ésszerű módosítások vannak
a többit nem tudom........ azokat majd csak 15 év után tudom megvenni
A classic G amit most vettem egy igen mostoha bánásmód után is patent miután egy halom nemtörődöm faszságot felszámoltam rajta.
A Hastra is gond nélkül megy.
Egy apró bibi van 1-2 literrel többel megy el mint a punto.
Ne gondolj rögtön egy 1200-as multistradara vagy esa GSA-ra.
Egy 650 Gs Tiger 800-assal semmi lényeges elektronika nem fog belső ázsiában megpusztulni ugyanígy egy Honda CB500xc,ben sem.
Feltéve hogy nem sima pálcás házi trafóval állsz neki hegeszteni a törött segédvázat ráakasztott akksisaruval.
Közepes adventure géppel és egy kiegészítő haspáncéllal nem a gyári imitációval semmivel sem rosszabbul teljesíteni mint a freewind vagy egy régi afrikatwin.
A lényeges inkább a gumi.
Gyárilag ezeket inkább aszfaltorientált gumival viszik a piacra amik terepen szart se érnek.
kihagytál egy lépcsőfokot a zsiguli és a hipiszupi autók között
a kettő között vannak azok a "nyugati" gépek amiket már nem kell szerelni de még nincs annyira túlbonyolítva
a 10 éves zsigulis korszakom kevésbé volt felhőtlen mint a 10éves f astrás korszakom, és az astra utáni korszak ami igazán zivataros lesz
Ebben igazad van. Az emissziós törvények és a kényelem oltárán valahogy feláldozzák azt ,hogy a Világ végén is...ha mást nem...legalább mozgásképessé tedd a motort/autót. Mint a ladás korszak...ahol a sarki fűszeresnél is volt cucc. Hosszú útra 1-2 ezresből bevásároltad a kis doboznyi kütyüt ami megállásra kényszeríthet. Most nem filléres dolgok kellenek. (el ac, vezérlő egységhez kódolt műszerfal kulcsokkal,injektor fej..hengerenkénti trafó...stb.)
Az viszont vitathatatlan ,hogy a fejlődés hatására (abs,elekromos futómű..stb. biztonságosabb,jobban kezelhetőbb esetenként könnyebb motort kapsz nagyobb teljesítménnyel..
Az is tény ,hogy a fizetésünk vásárló értéke szart sem ér
Én egyetlen egy tekintetben érzem jelentősen rosszabbnak ezeket az új túraendurókat, a régieknél, az pedig a temérdek elektronika. A régieket a világ bármelyik pontján meg fogják tudni szerelni, ezeket az újakat meg nem. Mondjuk amíg Európát nem akarja elhagyni vele az ember, addig igazából ez is teljesen mindegy.. de belső ázsiába nem biztos hogy elindulnék egy ilyen bonyolult motorral.
Melyik divatmotorra gondolsz?
Egy mai gep tobbet tud vagy ugyanannyit mint a regi tenere csak ehhez meg aszfalton is jobb.
Direkt megneztem a sulyat es kisebb a ktm 1290 nek,gs 1200 nak mint az xrv 750 nek csak az ujabbaknak erosebb a blokkja jobb a futomuve.
Ha mindenkepp az a fejlovesed hogy a blokkon elezd a sziklakat siman lehet ra vedot venni.
Manapsag igen nepszeru fikazni az ujabb gepeket.
Pedig szerinten az teszi aki nem p egyszeruen nem szan ra annyipenzt.
De csak annyit kene ri mekem az arat.nem azt hogy szar az ujabb.mert nem az.
A mernokok evrol evre jobb et ekertanakgepeket gyartanak.
Probalj ki egyet.meglepodnel.
Nem, de olykor kihasználom a képességek egy részét. Már kétszer sikerült kőhöz ütnöm a kartervédőt, ami egy ilyen divatmotornál már simán mozgásképtelenséget, meg jókora kiadást jelentett volna.
Ganjaninja!
Tudom, hogy emiatt csörgettük oda-vissza csak épp gondolom te is és én is mocin ültem amikor épp hívtuk egymást. Szép a kicsike én is ilyet szerettem volna.
Aszfalton mind jó, meg esetleg tükör földúton, de vízmosásban halottak.
fél napom ráment meg egy melegítőalsóm
utána új sav, és nem merült ki állásában. de ugyanolyan picsagyenge maradt mint volt
azóta ha akku szarol megy a fenébe olyan 200ft adnak érte a cigók
a többit nem tudom........ azokat majd csak 15 év után tudom megvenni
A Hastra is gond nélkül megy.
Egy apró bibi van 1-2 literrel többel megy el mint a punto.
Egy 650 Gs Tiger 800-assal semmi lényeges elektronika nem fog belső ázsiában megpusztulni ugyanígy egy Honda CB500xc,ben sem.
Feltéve hogy nem sima pálcás házi trafóval állsz neki hegeszteni a törött segédvázat ráakasztott akksisaruval.
Közepes adventure géppel és egy kiegészítő haspáncéllal nem a gyári imitációval semmivel sem rosszabbul teljesíteni mint a freewind vagy egy régi afrikatwin.
A lényeges inkább a gumi.
Gyárilag ezeket inkább aszfaltorientált gumival viszik a piacra amik terepen szart se érnek.
Sajnos itt a helye
a kettő között vannak azok a "nyugati" gépek amiket már nem kell szerelni de még nincs annyira túlbonyolítva
a 10 éves zsigulis korszakom kevésbé volt felhőtlen mint a 10éves f astrás korszakom, és az astra utáni korszak ami igazán zivataros lesz
Az viszont vitathatatlan ,hogy a fejlődés hatására (abs,elekromos futómű..stb. biztonságosabb,jobban kezelhetőbb esetenként könnyebb motort kapsz nagyobb teljesítménnyel..
Az is tény ,hogy a fizetésünk vásárló értéke szart sem ér
Egy mai gep tobbet tud vagy ugyanannyit mint a regi tenere csak ehhez meg aszfalton is jobb.
Direkt megneztem a sulyat es kisebb a ktm 1290 nek,gs 1200 nak mint az xrv 750 nek csak az ujabbaknak erosebb a blokkja jobb a futomuve.
Ha mindenkepp az a fejlovesed hogy a blokkon elezd a sziklakat siman lehet ra vedot venni.
Manapsag igen nepszeru fikazni az ujabb gepeket.
Pedig szerinten az teszi aki nem p egyszeruen nem szan ra annyipenzt.
De csak annyit kene ri mekem az arat.nem azt hogy szar az ujabb.mert nem az.
A mernokok evrol evre jobb et ekertanakgepeket gyartanak.
Probalj ki egyet.meglepodnel.
Tudom, hogy emiatt csörgettük oda-vissza csak épp gondolom te is és én is mocin ültem amikor épp hívtuk egymást. Szép a kicsike én is ilyet szerettem volna.
http://youtu.be/tq7s5koDs1I