Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az én motorom is 95-ös évjárat, viszont csak 97-ben tolták ki a szalonból...

Egyébként hahun még talán most is van fenn zsír új GSR600-as 2008-ból. Túltárolt motorok mindig voltak.. ahogy most is vannak.
Meg a tulajt még egy utolsó körre.
Egyébként találkoztam egy sráccal, aki most hozott külföldről egy GS-t, de elég fura volt, mert h 99 v. 98-ban lett forgalomba helyezve, de vagy 4-5 évvel vagy még többel ( már nem emléxem pontosan ) korábbi évjárat.

Az árat ne is kérdezzétek, mert azt nem is jegyeztem meg.
erre a fosra mondj 2 killát..és szánalomból még elviszed a csizmát és a BUKÓT..
Ataa ott lakik mewlletted....Ő már látott élőben GS-t
...milyen lenne Krissalt sárga motoron látni ...
...mondjuk sárga motoron nem meglátni....az lenne a varázslat
Ma láttunk egy piros ruhás vonzó nőt..piros autóba beszállni....nagyon csúcs volt az összhatás..
...szóval adjam el a sárga teló tokomaT ÉS AZ AUTÓMAT?
hadam093@gmail.com rendben, akkor majd hétvégén rá nézek, és köszi
No majd hétvégén csinálok pár képet, rakj fel vmi mail címet, amire átküldhetem.
persze megnézném, én sem álmaim motorjának képzeltem el ezt:D úgy h szivesen néznék még árban közel állót hozzám
Hát és a miénk nem fojtott változat.
Jó fej ember lehet, aki képes pénzt kérni egy élesben is használt sisakért

Egyébként szerintem Krissal motorja ennél lényegesen jobban mutat.
Hát ha nem veszed meg, akkor megnézheted majd az enyémet v. Krissalét (végül is árulod Kris?) is hátha vmelyikünkét megvennéd. Ha érdekel szólj, sztán írok róla bővebben + küldök képet stb.

Feleségül viszont nem veszlek.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_e-7040037

ez lenne az, tényleg gányul néz ki, de igazából úgy gondolom hogy nem kellene túl nagy erőfeszítéseket tennem h jobb külsőt adjak neki, beszéltem a srácal aki árulja, 78 ezer KM van benne, elvileg..
Szuper, akkor kartellezunk, mert az enyém is csúszott, ronda is, mint a bűn ;)
Hát azért az enyémnek erősen vannak esztétikai hibái, meg a csúszás miatt húz is egy kicsit jobbra.
Maga a Hornet nekem bejön, nagyon fasza, ezt meg át kell nézni rendesen...szólja, ha el akarsz menni megnézni, hátha kikelek az ágyból...
Na mondom, mit javaslok:
1. töltsd ki a regisztrációs lapod, akkor hirtelen segítőkészebbek leszünk, ez olyan bemutatkozásféle!
2. melyik motorról van szó, hol hirdetik, mióta, kié volt és sok-sok fotó is kell.
3. hol a motor, hátha valaki ráér éppen, vagy ott van mellette, két sarokra, azért mégiscsak mindenkinek volt itt (majdnem) GS-e.
4. nem az a a kérdés, hogy rendben van-e a motor, hanem hogy mennyit és mikor kell rá költeni?! Ingyen vacsora pediglen nincsen!
5. Ha pöpec a motor és ezt kell megvenni, mert most halt meg a tulaj és örökség, nem tudja az örökös az árát, vagy megvette az új gépet és ezt már leszarja, ennyi hiányzik az autóhoz... stb. tehát ha tényleg tökéletes, akkor még van egy átírás, ami mondjuk 38600huf, majd olaj, olajszűrő, légszűrő, gyertyacsere, mi 12-15000huf, ha te csináltad.
Ami nyitóból sanszos még rövidtávon, az egy laza karbiszonkron, szelephézag ellenőrzés és esetleg elfossák magukat a teleszkópszimeringek. Lehet még fékpofacsere, lánc/lánckerék, ezeket mondjuk meg tudod nézni.
6. Most a lényegi kérdés: mennyid is van pontosan a motorra? A 290-es motor, alsó hangon 330-350-ben fog megállni és akkor szerencséd is volt!
7. Ilyen amikor nem vagyok segítőkész
8. your turn...
Én fogom a 89-es vasam adni 330 körül, ha megnézed az árakat, akkor a tied simán mehet 370 körül.
Ami fenn van 285-ért az egy hányás a következő meg már kinti motor...
De úgyis annyiért fog menni, amennyiért elviszik...
A lányom barátjának van ilyen....5 alatt eszik, igaz a tempó sem észvesztő, de legalább mindenhova odaér.
Tudom én eztet, láttam kétszer is csak jópofiztam. ...mondjuk nem jött be.
Ez erősen csukló és testtömeg-index függő, Nekem a GS is sokat fogyasztott
Ez jó motor, de sokat fogyaszt. Szomszédnak ilyen volt.
Naná, digo film volt, nem nyomhatták Metzelerrel.