Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem felhívás akart lenni a részemről, hogy utólag kicsikarjam a jókívánságot. ..,de kösz..
Egyszer autóvásárláskor kérdeztem, hogy akkor miért olyan kopott a kormány.
Erre a nepper, úgysem hiszitek el, kint ált a napon sokáig a kocsi és elgörbült tőle a régi kormány. A bontóban meg csak ilyen kopottat kaptunk hozzá.
Nincs ára a gs-nek. Nézegettem mostanában én is, h mennyiért lehetne eladni.
http://www.hasznaltauto.hu/talalatilista/motor/2G4CLGPQH9HGFGF
MKS8H08CEELIRQZHCGAFK231IL5E6CUIKLORHGQCJUS4I9MOHUSEIMDCC6HQ5YKC5LFHS4R
GPKCIMF4SW5MG1EGEJT9E0QESHZDOGKWPPOWZK049LDATFGS0J7F2HOIRZERE1DIE2LURYY
YEH5Z3OQUY8ILYK6Y7W4ZI5RGLL2AD8IHTO1MD/page1
Elnézést de lányos csalódottságomban lemaradt a mikor telefonáltunk.. Boldog Sándort neked!
Inkább gyűjtögess még....ha rám hallgatsz!
Tényleg, mint sándor köszi a tegnapi kívánságokat....., hogy jók-e vagy sem majd az idő eldönti...
Ameddig élsz ezzel szívni fogjuk a véred
Jó, korrigálok.....23472km, nem dohányzó jogsi nélküli 70 feletti 6 unokás születése óta vak és süket, de nem néma tulajdonostól akinek az összes családtagja hasonló adottságokkal bír és a megtett km-eket futón tette meg.
Az nem lesz jó válasz.
Enyém 99-es és 78e van benne.
Szerintem legalább 30e-nek kell benne lenni, ja és megkímélt nem dohányzó női tulajtól
Tippelek....20000?
Mit mondanak, mennyi km van benne, csak kíváncsiságból?
Ha pl. mondanád, hogy hová mész, lehet még szervizt is tudnánk a közelben ajánlani...
hát igen 22 éves már a gépezet, ja én is erre gondoltam, de hát nem tom mennyire kivitelezhető ez, h ezt megoldjuk, de majd kideürl
Vigyétek el egy szakszervizbe, ott nézesd át, méress kompressziót. Kb. ennyi. Ez gondolom egy bő 20 éves gép, azon már bármi lehet, még akkor is, ha alapvetően nincs típushibája.
Az nagyon olcsó...így mindenre figyelj oda.
A plusz olajhűtő mellett azért ha be akarod burkolni az igen sokba kerülne. A gyári idomok horror áron vannak. Bontottan apránként összeszedheted az alkatrészeket, de akkor utána egységes színre kell fújni... Szerintem ha F-es kell, akkor azt vegyél!
290E Ft, nekem ez még a beleférhető kategba tartozik, többet most nem tudnék ki adni rá, de ezért is várom a tanácsokat h mi az amire mindenképp figyeljek oda, mert nem úgy megyek oda Kedden h mindenképp megveszem
Üdv! Szerintem sem érdemes átalakítani. Az árkülönbségből nem jönne ki az átalakítás. Abból indulok ki hogy nekem az oldalidomra mondtak 20eFt-ot bontóban az új meg kb. 50eFt és neked ugyee csak ebből kell 2 db. A fejidom még drágább lehet. Olajhűtőt nem is tudom hogy rá lehetne-e tenni egyszerűen. Stb. Amúgy mi az a jó ár az 500E-ért?
Hajrá.
akkor neki se állok ha már olajhűtős, hát találtam egy olcsó E-t azért megyek elvileg Kedden, ha találok fuvart amivel el is tudom hozni, drága lenne nekem egy F sajnos:\\
De van sok taxis ismerősöd, vmelyiknek biztos van futója.

Aztán mehettek Zolival Alsóőrsre találkozni, persze nem lábon, hanem platón + futón, mint az igazi Harleysek.
Meg az F-es már olajhűtős.

Nem nézegettem, h árban mekkora a különbség E és F között, de gyanítom, h nem érdemes tákolgatni, ha F-es jobban tetszik, akkor keress szerintem olyat, de majd az okosok megmondják a tutit.
Üdv!



Segítségeteket szeretném kérni, épp egy GS 500e vásárlása előtt állok, és szeretnék minél több infót megtudni róla amit csak lehet, mi az amire a leginkább figyeljek oda, vannak e esetleg típus hibák amikre szintén érdemes oda figyelni meg ilyesmik. A másik kérdésem pedig, hogy mennyire kivitelezhető az h egy GS500E ből egy F-t építek? Mert ahogy néztem, az F igazából csak azzal a burkolattal másabb ami az elején van mint az E, és gondolom akkor azt lehetne rögziteni egy E-re, vélemények?
Vagy 1250-est.Az jobb.