Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pilot Powert, persze az gyorsan is fog fogyni.
Bt45-ösök vannak, gyári méretben. De akkor ez neked nem játszik. Milyet rakattál fel amúgy?

Ha valakit érdekel a két gumi, az írjon. Egy jó szezon még van bennük szerintem, de van róla kép, ha kell.
Ez a project engem is érdekelne, Írd majd, hogy mire jutottál!
Hali!

Raktam fel már újat, de ettől függetlenül érdekel ha van 110/70 -es PilotPower, Road2, Road3 nem túl öreg, nem túl használt. Más nem érdekel. Hátra meg 150/70 van, és ugyanezek érdekelnek.
Szia!

Ataaa, ha érdekel a gs-re gumi, írj egy mailt, megbeszéljük. Olvastam, hogy már nem az igazi, ami fent van.

A másik dolog: mitől van az, hogy 8-9 ezres fordulat körül megcsúszik a kuplung? Motul 5100-as olaj van benne.

Köszi előre is.
Ez olyasmi mint a Drag. Ilyet sztem ne vegyél.
Sanyi, ha ezt olvasod, a konténer marad, de csak Bécsig jön, onnan láb.

Üdv!
Mindjárt veszek egy ilyen motort.....mindig is tetszett
nyóccáz
Akkó vegyé rollert.
Mindegyik szar az én olvasatomban
Ez már nem lesz szar. A GS 500 élvezetes, de rá lehet mondani, hogy szar: anyagminőség, kommersz stb. Az FZ6 pont fordítva, sokszor steril és uncsi, ha nem forgatod, viszont minőségi és gyönyörű.
No............vettem egy USB portot csájnából vízállóban.
3800-é.
Remélem ideér.
És hekkelhetek tovább.
Megadom
Mézer
elektroszúnyog...ezt a szaromat hogyan nevezzem majd el?


Ez a verzió se rossz:-)
Én meg azt hittem a rovar fejidom miatt.
Így van....
Kutyacsont csere, az ülés átalakítása és máris jó a méret
Én hívom így, mert az új Fazernek semmi hangja nincs, csak mint egy kis villanymotor zümmög.
Ez senkire nézve nem sértés! A banditnak sincs semmi gyári hangja!
1250 et.
Vagy. K5 1000 et
Vegyen inkább 650-es Banditot vagy GSX650F-et, az alul is nyomatékos és nem is drága.
Ohh...én öregszem...sok esetben már a slider is sok....Nyugger tempó....rulez
Nembaj.
http://www.motorinfo.hu/teszt/2011/06/24/teszt_triumph_tiger_800_nem_ha
rap/

Találtam még egy nagyon érdekeset. Az új DL650 a Tiger 800-nál is jobban tetszett, ami nagy szó. Bármilyen hihetetlen de nem találtam elég nyomatékosnak, a DL650-eshez képest sem. Meg se nézem az adatokat egyszerűen nem érdekel: a lényeg, hogy én mit érzek, nem a papír. A cikk pont ezt taglalja, hogy ők is meglepődtek: papír szerint sokkal többet vártak volna. Örülök, hogy ez végre hivatalosan is meg van fogalmazva. Tehát a jelenség létezik, a papíron szereplő adatok sokszor köszönő viszonyban sincsenek azzal, amit tapasztal az ember. Ezért olyan fontos kipróbálni minden motort vétel előtt, ne kábítsanak el az adatok. Ezért is vicces pl. az ER5-öt műszaki adatai alapján összehasonlítani a GS-el, sokkal inkább ki kell próbálni őket és az alapján dönteni.

Az FZ6 jó motor, nekem is volt, javaslom, hogy vegyed, de pl. jó tudatosítani, hogy a 98 Le csak nagyon magas fordulaton jön meg, ahol alig fogod használni, tehát olyan mintha nem lenne. Valójában 5-6000 körül használja az ember, ahol többek között a sima hangtalan járása miatt is gyengébbnek fogod érezni mint a GS-t. Ezzel együtt nagyon jó motor az FZ6, csak ajánlani tudom.