Raktam fel már újat, de ettől függetlenül érdekel ha van 110/70 -es PilotPower, Road2, Road3 nem túl öreg, nem túl használt. Más nem érdekel. Hátra meg 150/70 van, és ugyanezek érdekelnek.
Ez már nem lesz szar. A GS 500 élvezetes, de rá lehet mondani, hogy szar: anyagminőség, kommersz stb. Az FZ6 pont fordítva, sokszor steril és uncsi, ha nem forgatod, viszont minőségi és gyönyörű.
Én hívom így, mert az új Fazernek semmi hangja nincs, csak mint egy kis villanymotor zümmög.
Ez senkire nézve nem sértés! A banditnak sincs semmi gyári hangja!
Találtam még egy nagyon érdekeset. Az új DL650 a Tiger 800-nál is jobban tetszett, ami nagy szó. Bármilyen hihetetlen de nem találtam elég nyomatékosnak, a DL650-eshez képest sem. Meg se nézem az adatokat egyszerűen nem érdekel: a lényeg, hogy én mit érzek, nem a papír. A cikk pont ezt taglalja, hogy ők is meglepődtek: papír szerint sokkal többet vártak volna. Örülök, hogy ez végre hivatalosan is meg van fogalmazva. Tehát a jelenség létezik, a papíron szereplő adatok sokszor köszönő viszonyban sincsenek azzal, amit tapasztal az ember. Ezért olyan fontos kipróbálni minden motort vétel előtt, ne kábítsanak el az adatok. Ezért is vicces pl. az ER5-öt műszaki adatai alapján összehasonlítani a GS-el, sokkal inkább ki kell próbálni őket és az alapján dönteni.
Az FZ6 jó motor, nekem is volt, javaslom, hogy vegyed, de pl. jó tudatosítani, hogy a 98 Le csak nagyon magas fordulaton jön meg, ahol alig fogod használni, tehát olyan mintha nem lenne. Valójában 5-6000 körül használja az ember, ahol többek között a sima hangtalan járása miatt is gyengébbnek fogod érezni mint a GS-t. Ezzel együtt nagyon jó motor az FZ6, csak ajánlani tudom.
Ha valakit érdekel a két gumi, az írjon. Egy jó szezon még van bennük szerintem, de van róla kép, ha kell.
Raktam fel már újat, de ettől függetlenül érdekel ha van 110/70 -es PilotPower, Road2, Road3 nem túl öreg, nem túl használt. Más nem érdekel. Hátra meg 150/70 van, és ugyanezek érdekelnek.
Ataaa, ha érdekel a gs-re gumi, írj egy mailt, megbeszéljük. Olvastam, hogy már nem az igazi, ami fent van.
A másik dolog: mitől van az, hogy 8-9 ezres fordulat körül megcsúszik a kuplung? Motul 5100-as olaj van benne.
Köszi előre is.
Üdv!
nyóccáz
3800-é.
Remélem ideér.
És hekkelhetek tovább.
Ez a verzió se rossz:-)
Kutyacsont csere, az ülés átalakítása és máris jó a méret
Ez senkire nézve nem sértés! A banditnak sincs semmi gyári hangja!
Vagy. K5 1000 et
rap/
Találtam még egy nagyon érdekeset. Az új DL650 a Tiger 800-nál is jobban tetszett, ami nagy szó. Bármilyen hihetetlen de nem találtam elég nyomatékosnak, a DL650-eshez képest sem. Meg se nézem az adatokat egyszerűen nem érdekel: a lényeg, hogy én mit érzek, nem a papír. A cikk pont ezt taglalja, hogy ők is meglepődtek: papír szerint sokkal többet vártak volna. Örülök, hogy ez végre hivatalosan is meg van fogalmazva. Tehát a jelenség létezik, a papíron szereplő adatok sokszor köszönő viszonyban sincsenek azzal, amit tapasztal az ember. Ezért olyan fontos kipróbálni minden motort vétel előtt, ne kábítsanak el az adatok. Ezért is vicces pl. az ER5-öt műszaki adatai alapján összehasonlítani a GS-el, sokkal inkább ki kell próbálni őket és az alapján dönteni.
Az FZ6 jó motor, nekem is volt, javaslom, hogy vegyed, de pl. jó tudatosítani, hogy a 98 Le csak nagyon magas fordulaton jön meg, ahol alig fogod használni, tehát olyan mintha nem lenne. Valójában 5-6000 körül használja az ember, ahol többek között a sima hangtalan járása miatt is gyengébbnek fogod érezni mint a GS-t. Ezzel együtt nagyon jó motor az FZ6, csak ajánlani tudom.