Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebbe melyik japó motort varázsolták?

tuono

Holnap megy valaki valamerre?
Az Mz volt olyan, hogy elindult hátrafelé, ellenkező irányba forgott a motor. Éppen csak nem mentem neki a mögöttem állónak.
A waresz tenyleg istenkiraly volt ha ment.
Nem, nem hiszem el, hogy több feeling van benne, mert már a 20 éve is gyűlöltem őket és Japán gépre vágytam, de nem volt rá pénzem...
Néha röhögök, hogy a haverok felemlegetik a 1200-as Ladás és Trabis időket, mekkora királyság volt... faszt volt királyság, csóró pöcsök voltunk és fosokkal tekeregtünk, de élveztük...akkor... ez olyan, mintha kempingbringával akarnék járni egy modern gép helyett. Elhiszem, hogy élvezitek, azt is hogy számotokra feelinges, de én köszönöm az büdös életben nem akarok MZ-re, Jawara, Simsonra, fasz tudja mire ülni... esetleg egy Pancsit elfogadnék, de inkább csak beállítanám a sarokba azt is
Voltam ilyeneken nézőként illetve a mátrait kedveltük a legjobban a ma is meglévő parkoló környékén sátrazva...az egyiken a Drapál "elütött" csak a motorjának az idomja tört meg az oldalam ütöttem meg... "
A legjobb motorversenyek a Népligetben meg a Várban ilyen motorokkal történtek tele adrenalinnal... nem kell leírni ezeket, több filing van benne mint gondolnád.
Kezdő vagy, vegyél GS-t, nem bánod meg, 1 év alatt kinövöd, eladod és veszel, amit addig kipróbálsz és beleszeretsz.
1000km alatt nincs amin ne szarnád össze magad, mondjuk talán goldwing, de azon meg elalszol...
Nem tudom mennyit számít a benzin, mert ha számolsz mindennel, akkor GS. enni fog alattad kb. 4,5-et max, ha Bandi, akkor 5,5, ami 1 liter különbségénél 20ezerrel számolva 80.000.- huf. 20 alatt leesik egy garnitúra gumi is, ha nem másfél. GS-re olyan 50ezer, Bandit 60-70 huf. Láncszett, légszűrő olaj ugyanaz, gyertya nem lényeges...
Előny a Banditnál, hogy nem fogod lecserélni 1-2 év múlva, többet bír, stabilabb, pályára jobban ajánlom és nem olyan durva, mindent szokni kell, én most mégis GS-t vennék a helyedben, hogy megtanuljak rendesen motorozni.
Valahogy nem vágyom egy Simsonra/Jawa/MZ-re a szerpentinen...az nem adrenalin, hanem halálfélelem, amit kgst gépekkel átéltem...
Ha legális adrenalint akarok, akkor megpróbálok átmenni csukott szemmel egy véletlenszerű zebrán.
Ez is benne van. Gyakorlatilag az adrenalin a lényeg, nem az, hogyan szedted össze. Nem kis dolog manapság ehhez hozzájutni a legális tartományban vagy akár az alatt is már. Pl. sebességhatárokra gondolok. Ezt bírom többek között a Jawaban.
Elromlik, vagy nem romlik?
Igaz! Meg hogy melyik fokozatban, és milyen fordulaton. Viszont a jawa gurulósban is izgalmas.
Speciel ez 1200-as volt.Es nem reorezentativ mert massal voltam elfoglalva nem a motorral namrg talan ot kn menet lehetett.
D kb az 1,6 gastra classic jut eszembe rola.
Attól függ melyik szerpentinen tolod 130-Al
Sterilitásról annyit, hogy a 250 Jawan ülve 60-nál több az adrenalin mint FZ6-al 130-nál.
Nagyobb 4 hengeres már érdekelne. Pl. Hornet 900. De azt továbbra is mondom, hogy a kis Bandit jobb, mint a nagy.
Erre csak azt mondom, mint haverom, mikor fikázták a Busát, hogy kanyarban jobb az ezredes: "110kg vagyok, ha akarom befordul..."

Steril motorból is ki lehet hozni az állatot...
Ilyen a 600-as 4 hengeres. Lehet szeretni, de be is lehet sokallni tőle, meg lehet unni.
Mai fejemmel kompromiszumosan gondolkodva talán nem adnám már el. De az biztos, hogy még egyszer 4 hengerest nem vennék.
Mittomén.
Én könnyű V2-t ropogtattam.

Amúgy érdekes volt a Bandit.Mint egy villanyautó.
Olyan alacsonyan volt a súlypontja hogy szó szerint fura volt.
Bár nekem kicsit steril.
Szerintem kezdőként nehezebb terelgetni egy nehezebb sor4-est, mint egy könnyű GS-t.
Ahol fát vágnak hullik a forgács.
Egy GS idomsérülés vagy tank horpadás az nem olcsóbb csak mert GS.
Ugyanannyi a kasznis a banditnál.
De te keményen belevetetted magad a motorozásba, sportsérülésekre fittyet hányva.
Én nem bántam meg.
Szerintem is a GS-t válaszd. Aztán ha már azt kimotoroztad jöhet a nagyobb. (nem fog az olyan gyorsan menni)
Van egy ismerősöm aki Bandittal kezdte és megbánta hogy nem GS-t vett elsőnek. Még mindig küzd a technikával, nem győzök várni rá közös motorozások alkalmával.
Szerintem szeretni fogod!
Technikailag ez jobb lenne...............anyagilag meg a bandit.

Amúgymeg a gsxr1000K5.