na kíváncsi vagyok én is. macerás nekem hajnali 3-kor akksit pakolni.
ma mikor nem indult behoztam de töltőkontrollámpa jelezte van delej. délben simán indított.
Enyém is húz jobbra csúszás miatt, sőt a szimcsó is elszaródik 2-3 évente, de szarok rá, mert a jó megoldás szerintem is a csere lenne, de a gyári az horror, használt meg lutri. Szóval ez már nálam így döglik meg.
Így vettem a motort. Az előző tulaj tagadta, de biztos, h csattant. Elég nagy ütés van a teleszkóp nem króm részén hanem alul (bocs nem tudom a szaknevét :D) meg a vázon is. Tudtok esetleg egy jó javítóműhelyt? Pest megyében ha lehet.
Nekem tök egyenesek a telóim, mégis félre kopik az első gumim. Csálén motorozunk, ennyi.
Ha nem volt valami csattanásod nem hinném hogy baj lenne a telóddal. De ha nem hasraütésszerűen mondta a szerelőd, akkor szerintem javítható.
Én is erre gondoltam elsőnek. Akkor elviszem egy ismerősömhöz, hogy kipucolja. Köszi! :) A másik kérdésem, hogy Ti mennyire hisztek a teleszkóp "kihúzatásban"? Úgy értem, hogy a gumim félre kopik, 3 szerelőnél voltam már és mondta, hogy ferde a teló. Nem sok pénzért ki tudnák húzatni egyenesre, mennyire jó megoldás ez?
Szeretném a segítségeteket kérni. Tavaszi(?) indítással együtt vettem észre, hogy a jobb oldali hengerem furán viselkedik. Leszedtem a bal oldaliról a pipát indítottam, de nagyon dadogott, végül nagy nehezen elindult, majd ha nem húztam rá gázt le is állt. Fullra húzott szivatóval max 2500at forog. Gyertyát cseéltem, ugyan ez a hiba. Illetve, hideg időben, amit hideg a motor, (most mindkét hnegerről van szó) kb 5000 fordulatig alig nyekereg el a gép utánna viszont nagyon nagyot ránt utánna pedig szépen húz, ahogy melegszik a motor ez a fordulatszám index szépen megszűnik.
Valakinek valami ötlet, hogy ez miért lehet?
tipp tanács: nem tudom hol alszik a motorod , de vedd ki az akksit, és vidd be a lakásba. (3-3 perc ki, berakni.) az enyém ha kint marad éjszakára , reggelre ledermed. ma kint volt éjjel és kampó. behoztam melegre, a csepptöltőt se kérte és pár óra múlva simán indul. 1 éves noname. folyadékszint rendben ...
ma mikor nem indult behoztam de töltőkontrollámpa jelezte van delej. délben simán indított.
Ha nem volt valami csattanásod nem hinném hogy baj lenne a telóddal. De ha nem hasraütésszerűen mondta a szerelőd, akkor szerintem javítható.
Ugye nem petya89 a bukócsöves embered?
Szeretném a segítségeteket kérni. Tavaszi(?) indítással együtt vettem észre, hogy a jobb oldali hengerem furán viselkedik. Leszedtem a bal oldaliról a pipát indítottam, de nagyon dadogott, végül nagy nehezen elindult, majd ha nem húztam rá gázt le is állt. Fullra húzott szivatóval max 2500at forog. Gyertyát cseéltem, ugyan ez a hiba. Illetve, hideg időben, amit hideg a motor, (most mindkét hnegerről van szó) kb 5000 fordulatig alig nyekereg el a gép utánna viszont nagyon nagyot ránt utánna pedig szépen húz, ahogy melegszik a motor ez a fordulatszám index szépen megszűnik.
Valakinek valami ötlet, hogy ez miért lehet?
Az ingyenes röndőr tanfolyásra még csak-csak...
Szerintem ezek a hirdetésük előtt betelnek.