Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha vkinek kell viheti ócccsóé.
Mèg gyakorolni kell a mobilról postolást...
Gyári akksik jobban bírják. Ideális esetben el kéne adni a motort ha keud áradni az akkumulátor, mert tuti nem talàlsz tartós utángyártottat.
"nem koppint, egyedileg tervez!"

Inkább csak csinál mint tervez, mert ha tervezne akkor tudna mutogatni műszaki rajzot a várható cuccról.

Egyébként leginkább két dologgal nem voltam megelégedve. Egyrészt mutattam neki többféle, nagyjából hasonló bukócsőről készült képeket (Diviről meg safety-s hondákról), hogy ilyen jellegűt szeretnék. Mondom én nem kötöm meg a kezét; másrészt ami igazán jelentős probléma volt számomra az hogy elbagatellizálta azt a nem kicsi problémát, hogy határhelyzetben előbb érne le az bukócsöve, mint a lábtartó, vagy bármi egyéb merev cucc a motorról. Mondván hogy addig minek ledönteni a motor. Mondjuk amilyen gumi volt a VFR-jén meg amekkora majrécsík, ezen nem is csodálkozok..

Ezek után amikor számon kértem, hogy ez így több sebből is vérzik..azt mondta, de hát képeken is valahogy így volt, meg azok még rosszabbak is. Szóval nem koppint..áá A saját fejlesztésű, fékezéskor az első kereket kitámasztó merevítőjéről nem is beszélve....na az tényleg nem volt koppintás .

Állítom ha tervezné és nem csak csinálná, akkor nem futna bele ilyen dolgokba (vagy csak ha simán végiggondolná hogy motorozáskor mi is történik). Meg tényeken vitatkozik.. meg van lepve hogy a 14 centis első rugóúttal rendelkező gép villája 14 centit is össze tud akár ülni, és váltig állítja hogy a motorom szar, mert ennek nem kéne ennyit rugózni. Jah, és ő motorszerelő is..

Szóval ha jól a szájbarágod hogy mik az elvárásaid (evidenciákat is jól elmondva, mert mint látható az ördög nem alszik) akkor halvány esélyed lesz arra hogy meg tudja csinálni első körben is a cuccot.

Én vinnék hozzá máskor is munkát..csak más fizetési feltételekkel. Bár attól tartok hogy nem szívesen dolgozna nekem a történtek után..

Csak elégedett vásárlói vannak, meg én... Ha másodjára se tudja összehozni szerkezetet, akkor biztos szélesebb körben is olvasható lesz majd a mi kis sztorink
Hát nem egy ilyen gép a hosszú élet titka.
Nem is volt hideg (6,8) és még az akksi is bírta annyira, h egyet tekerjen rajta.
Mindig elcsodálkozok-tam, h a legnagyobb hidegben is szinte egy pöccre indul a szerkezet, már persze, h megforgatja legalább 1x kellő fordulattal az akku.
Nekem kell egy ilyen!

gokart
Ilyenre gondoltam:
Megtaláltam a csókát a motorozzon valahogy. Írtam neki, hogy kéne cső, meg küldtem képet. Vissza írt, hogy nem koppint, egyedileg tervez! Nem csinált még Freewindre. Amúgy 25 pirosorrú mátyás az ára.
Aztán eszembe jutott, mintha ő lenne az embered...Eléggé elbizonytalanodtam...
Na igen! Csak ez annyira ugy-s, hogy akár én is csinálhatnék egyet!
Akkor mégse 28.
Hali!

Ma megkérdeztem a Kelle-t fesz. szab ügyben. 17000.- et mondtak rá.

Móni: Engem érdekelne! Melyik időpontra gondoltál?
Bántottalak én valaha? Ez annyira fájt!
Minnyá pityergek egyet mint Ribillió a villában..
Én majd akkor csörgök neked, ha már a korong kell.
Na ja, akinek van spéci szerszáma.
Ataaa....valószínűleg tudok megoldást csörögj rám.
Csak vicces akartam lenni....asszem sikerült
Ha megegyszer ra akarod tolni ezt a vetelarat valto es kardan javitasra csak nyugodtan.
K laci a gsr topikba ilyennel jar.asszen nem talalja a 3. At volt vezermulanc szakadas.
A gs teljes szezonja kijon a trelerszamlakbol.
...és majd ganja és doki együtt motoroznak
De igen, szerintem ő az....nekem is ő csinálta.
Na.. közelítesz. Doki is így kezdte.. mutogatott itt össze-vissza motorokat, aztán BMW-t vett
ha lenne pénzem, és 10cm-rel hosszabb lábam NEKEM akkor se kellene. a formavilága nem nyerő...