Inkább csak csinál mint tervez, mert ha tervezne akkor tudna mutogatni műszaki rajzot a várható cuccról.
Egyébként leginkább két dologgal nem voltam megelégedve. Egyrészt mutattam neki többféle, nagyjából hasonló bukócsőről készült képeket (Diviről meg safety-s hondákról), hogy ilyen jellegűt szeretnék. Mondom én nem kötöm meg a kezét; másrészt ami igazán jelentős probléma volt számomra az hogy elbagatellizálta azt a nem kicsi problémát, hogy határhelyzetben előbb érne le az bukócsöve, mint a lábtartó, vagy bármi egyéb merev cucc a motorról. Mondván hogy addig minek ledönteni a motor. Mondjuk amilyen gumi volt a VFR-jén meg amekkora majrécsík, ezen nem is csodálkozok..
Ezek után amikor számon kértem, hogy ez így több sebből is vérzik..azt mondta, de hát képeken is valahogy így volt, meg azok még rosszabbak is. Szóval nem koppint..áá A saját fejlesztésű, fékezéskor az első kereket kitámasztó merevítőjéről nem is beszélve....na az tényleg nem volt koppintás .
Állítom ha tervezné és nem csak csinálná, akkor nem futna bele ilyen dolgokba (vagy csak ha simán végiggondolná hogy motorozáskor mi is történik). Meg tényeken vitatkozik.. meg van lepve hogy a 14 centis első rugóúttal rendelkező gép villája 14 centit is össze tud akár ülni, és váltig állítja hogy a motorom szar, mert ennek nem kéne ennyit rugózni. Jah, és ő motorszerelő is..
Szóval ha jól a szájbarágod hogy mik az elvárásaid (evidenciákat is jól elmondva, mert mint látható az ördög nem alszik) akkor halvány esélyed lesz arra hogy meg tudja csinálni első körben is a cuccot.
Én vinnék hozzá máskor is munkát..csak más fizetési feltételekkel. Bár attól tartok hogy nem szívesen dolgozna nekem a történtek után..
Csak elégedett vásárlói vannak, meg én... Ha másodjára se tudja összehozni szerkezetet, akkor biztos szélesebb körben is olvasható lesz majd a mi kis sztorink
Nem is volt hideg (6,8) és még az akksi is bírta annyira, h egyet tekerjen rajta.
Mindig elcsodálkozok-tam, h a legnagyobb hidegben is szinte egy pöccre indul a szerkezet, már persze, h megforgatja legalább 1x kellő fordulattal az akku.
Megtaláltam a csókát a motorozzon valahogy. Írtam neki, hogy kéne cső, meg küldtem képet. Vissza írt, hogy nem koppint, egyedileg tervez! Nem csinált még Freewindre. Amúgy 25 pirosorrú mátyás az ára.
Aztán eszembe jutott, mintha ő lenne az embered...Eléggé elbizonytalanodtam...
Ha megegyszer ra akarod tolni ezt a vetelarat valto es kardan javitasra csak nyugodtan.
K laci a gsr topikba ilyennel jar.asszen nem talalja a 3. At volt vezermulanc szakadas.
A gs teljes szezonja kijon a trelerszamlakbol.
Inkább csak csinál mint tervez, mert ha tervezne akkor tudna mutogatni műszaki rajzot a várható cuccról.
Egyébként leginkább két dologgal nem voltam megelégedve. Egyrészt mutattam neki többféle, nagyjából hasonló bukócsőről készült képeket (Diviről meg safety-s hondákról), hogy ilyen jellegűt szeretnék. Mondom én nem kötöm meg a kezét; másrészt ami igazán jelentős probléma volt számomra az hogy elbagatellizálta azt a nem kicsi problémát, hogy határhelyzetben előbb érne le az bukócsöve, mint a lábtartó, vagy bármi egyéb merev cucc a motorról. Mondván hogy addig minek ledönteni a motor. Mondjuk amilyen gumi volt a VFR-jén meg amekkora majrécsík, ezen nem is csodálkozok..
Ezek után amikor számon kértem, hogy ez így több sebből is vérzik..azt mondta, de hát képeken is valahogy így volt, meg azok még rosszabbak is. Szóval nem koppint..áá
Állítom ha tervezné és nem csak csinálná, akkor nem futna bele ilyen dolgokba (vagy csak ha simán végiggondolná hogy motorozáskor mi is történik). Meg tényeken vitatkozik.. meg van lepve hogy a 14 centis első rugóúttal rendelkező gép villája 14 centit is össze tud akár ülni, és váltig állítja hogy a motorom szar, mert ennek nem kéne ennyit rugózni. Jah, és ő motorszerelő is..
Szóval ha jól a szájbarágod hogy mik az elvárásaid (evidenciákat is jól elmondva, mert mint látható az ördög nem alszik) akkor halvány esélyed lesz arra hogy meg tudja csinálni első körben is a cuccot.
Én vinnék hozzá máskor is munkát..csak más fizetési feltételekkel. Bár attól tartok hogy nem szívesen dolgozna nekem a történtek után..
Csak elégedett vásárlói vannak, meg én...
Mindig elcsodálkozok-tam, h a legnagyobb hidegben is szinte egy pöccre indul a szerkezet, már persze, h megforgatja legalább 1x kellő fordulattal az akku.
gokart
Aztán eszembe jutott, mintha ő lenne az embered...Eléggé elbizonytalanodtam...
Ma megkérdeztem a Kelle-t fesz. szab ügyben. 17000.- et mondtak rá.
Móni: Engem érdekelne! Melyik időpontra gondoltál?
Minnyá pityergek egyet mint Ribillió a villában..
K laci a gsr topikba ilyennel jar.asszen nem talalja a 3. At volt vezermulanc szakadas.
A gs teljes szezonja kijon a trelerszamlakbol.