ehhez annyit fűznék hozzá hogy ha a kupec(vagy más) át akarja vágni az embert akkor át is fogja vágni, lehet ott akár 10 szerelő is
bontás nélkül nemigen lehet egy rendes állapotfelmérést csinálni
En egy ős régi MZ-n tanultam, nagyjából ez volt az első és az utolsó motor, amit hajtottam, ennek már 4 éve, azóta egy métert sem...
Persze, viszek majd magammal valakit, ha tudok, a típushiba-nélküliség pedig egy kicsit megnyugtat! :)
Kellemes hétvégét Nektek!
Ja hogy ezen tanultál, és még ki se húzattad rendesen? Akkor a GS tartogat még neked meglepetést...
Szerintem ne úgy tekints rá, mint egy éves lépcsőfok. Nekem a tavalyi volt a 4 év vele, és még tudott újat mutatni.
Amúgy meg az alap dolgokon kívül nem tudunk ellátni jó tanáccsal, mert nincs típushibája.
Konkrétan a legjobb tanács, hogy vigyél magaddal egy motorszerelőt, aki ért hozzá, fizess neki, mérje fel, vagy vegyél olyan helyről, aminek kiemelkedően jó a híre!
Most mondhatunk pár tanácsot, de attól nem leszel szerelő... én is szerelőt viszek vásárláshoz, mert internet-tudor vagyok csak, még egy kibaszott csavart is simán beletörök.
A lánc 20-25k alatt meghal, ez nem nagy dolog, jobban árulkodik a tárcsa állapota, de ahhoz tudnod kéne, milyen a 10 ezret futott...
Kompresszió mérés van és árulkodik is, de az sem mond meg mindent. lyanokat lehet kiszúrni, hogy más rajta a matrica, mint a gyári volt, de ugye ezt sem tudjuk távoktatni.... hangot szintén csak akkor ha ismered a GS hangját, titing-et el sem tudjuk magyarázni...szóval, amit javaslok:
Vigyél egy profit, fizesd meg és nézze át! (én sem próbálok kenyeret sütni, hiába tudom a receptet :) )
Úgy értettem, hogy gondolom az alábbiak kell:
Olajcsere + szűrőcsere
légszűrőcsere (opcionális, ránézésre látni kell-e, de érdemes ha úja moci)
Gyertyacsere
Szinkron
szelephézag
Nagyon szép köszönöm a tanácsot, valószínűleg meg fogom fogadni! :) Sőt, biztos is! Igen, az üzemeltetési költségek is magasabbak, de én inkább most tényleg csak megtanulni szeretnék, mert az a 20x45 perc semmire sem volt elég... Arra szerintem is a gs a legjobb választás, majd jövőre jöhet a Bandi! És talán idén még nem vállalok be egy oda-vissza 2000km-t... :)
Amit még szeretnék tőletek kérdezni, hogy mire figyeljek oda különösen vásárláskor? Az alapokat tudom, mint lánc, fék stb. de van-e vmi olyasmi a motoroknál, mint mondjuk az autóknál a kompressziómérés?
Kérj árajánlatot papíron, hivatalos szervizben ez kötelező, de bárkitől simán kérj előre, mondjon egy összeget és kész... olajcsere olyan 3000+ anyag (olajtól függ, meg olajszűrő), szinkron 6 körül lehet, szelephézagnál meg akkor tud árat, ha tudja hány korong kell hozzá, az lutri... szóval kérdezd meg a kinézett szervizt és kiderül, ha korrektek simán válaszolnak, részekre bontott árajánlattal.
Azért 20-40 között lesz valahol anyaggal.
Én terveztem a hétvégére valami kis gurigát, de nemsokára megyek el itthonról, és lehet holnap nem leszek túl friss.
Azért majd írjátok ide hogy ki merre!
Happy lesz.
Most irány a shox első körben.
bontás nélkül nemigen lehet egy rendes állapotfelmérést csinálni
Persze, viszek majd magammal valakit, ha tudok, a típushiba-nélküliség pedig egy kicsit megnyugtat! :)
Kellemes hétvégét Nektek!
Szerintem ne úgy tekints rá, mint egy éves lépcsőfok. Nekem a tavalyi volt a 4 év vele, és még tudott újat mutatni.
Amúgy meg az alap dolgokon kívül nem tudunk ellátni jó tanáccsal, mert nincs típushibája.
Most mondhatunk pár tanácsot, de attól nem leszel szerelő... én is szerelőt viszek vásárláshoz, mert internet-tudor vagyok csak, még egy kibaszott csavart is simán beletörök.
A lánc 20-25k alatt meghal, ez nem nagy dolog, jobban árulkodik a tárcsa állapota, de ahhoz tudnod kéne, milyen a 10 ezret futott...
Kompresszió mérés van és árulkodik is, de az sem mond meg mindent. lyanokat lehet kiszúrni, hogy más rajta a matrica, mint a gyári volt, de ugye ezt sem tudjuk távoktatni.... hangot szintén csak akkor ha ismered a GS hangját, titing-et el sem tudjuk magyarázni...szóval, amit javaslok:
Vigyél egy profit, fizesd meg és nézze át! (én sem próbálok kenyeret sütni, hiába tudom a receptet :) )
Olajcsere + szűrőcsere
légszűrőcsere (opcionális, ránézésre látni kell-e, de érdemes ha úja moci)
Gyertyacsere
Szinkron
szelephézag
(persze mindenből utángyártot)
Srácok jól mondom?
Amit még szeretnék tőletek kérdezni, hogy mire figyeljek oda különösen vásárláskor? Az alapokat tudom, mint lánc, fék stb. de van-e vmi olyasmi a motoroknál, mint mondjuk az autóknál a kompressziómérés?
Kérj árajánlatot papíron, hivatalos szervizben ez kötelező, de bárkitől simán kérj előre, mondjon egy összeget és kész... olajcsere olyan 3000+ anyag (olajtól függ, meg olajszűrő), szinkron 6 körül lehet, szelephézagnál meg akkor tud árat, ha tudja hány korong kell hozzá, az lutri... szóval kérdezd meg a kinézett szervizt és kiderül, ha korrektek simán válaszolnak, részekre bontott árajánlattal.
Azért 20-40 között lesz valahol anyaggal.
Semmi faxni.
Azért majd írjátok ide hogy ki merre!
ha valakinek kimaradt, jó játékot :D
http://www.maniacworld.com/maz...