Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem kell feltétlen, de abból 1 centi már tök kényelmes
akkor jó ha sok van kiszedve
pl bicikliülésben is 5x kényelmesebb mint a keményített szivacshab
Így van, sokkal jobb mint bármi mást farigcsálni.
Magamban már kigondoltam, hogy lehet megoldani, tényleg nem nagy dolog csak kell némi helyigény egy kis elektromos kompresszornak és egy kis légtartálynak....légrugó beépített csillapítással együtt lenne újonnan már 30 rugó körül, bontóból 15m szintező szelep újonnan 20 körül és szabályzó is kb annyi....viszont egy igen állat futómű lenne utána....nem véletlen, hogy nagyobb járműveknél már régóta alkalmazzák, de mostanában már szgk-t is lehet kapni légrugóval.
milyen a gs kutyacsont mint a drz? sima piskóta forma semmi csapágyazás?
ha ilyen kb 15 perc a csere, utána lehet tesztelni..
egy kezdő jó eséllyel semmit sem fog észrevenni , hanem azt szokja meg
Szia,
akkor te is a törpék táborát erősíted
Nem egy ördöngösség beszerelni meg esetleg utána ejteni az elejét is a motornak. Ha nem válik be akkor pedig még mindig vissza lehet csinálni. Nem egy nagy munka.
nem kell zselé helyette, a huzatot se kell cserélni a "maradék" szivacs is komfortos . (nekem 5e píz volt )
Naná simán
Az én szakavatott szemem nem nagyon lát különbséget Szotyi. A lényeg hogy érezzem.

Pulee ajánlott kutya csontot, de félek tőle. De ha azt mondjátok nem teszek vele rosszat.... Megpróbáljuk.
De, az.

Ezen a videón kifejezetten az alacsony pilótákról beszélnek.. szóval ez itt most nem pimp

http://youtu.be/hqfAzCzsaW4
Kutyacsont olcsóbb lesz.
Ez igen. Egy ilyen átalakítás többe kerülhet, mint a motorom.

Köszi a tanácsokat. Talán ha az ülés átalakítást választom az a legkevésbé költséges és legjobb megoldás. Elég lenne 3-4 cm. Mégis csak fontos a méret.
Szia!

Lapozz vissza itt a fórumon pár oldalt,valaki épp most vett ki a motorjából egy olyan kutyacsontot amire neked szükséged van(fotó is van az előtte,utána állapotról)......picit változtat a futómű geometrián,de észre sem fogod venni,azért a gs nem egy hegyes sportmotor.
Ez nem légrugó?...ezen agyalok egy ideje az SV-re, igazából nem is drága és nem is nagy kunszt....és onnantól útkímélő tengellyel ellátott lesz a motor.
Jó, itt nyilván nem kifejezetten erről szólt az átalakítás
Mondjuk ennek az 50-es lábméretű,nagy lób..szó negro gyereknek az Eiffel toronyról is leérne a lába....
lehet olyat hogy kiszedetsz egy csomó szivacsot az ülésből, és zselét tesznek bele helyette, ami sokkal komfortosabb még vékony rétegben is
ellenben elég húzós dolog, mert ugye ekkor már új üléshuzat stbstb benne lesz közel 50 pénzbe
egy csomó endúrót láttam ültetve ilyen 4-5 centis ültetések semmi zavart nem okoztak a működésben, max előbb leér a lábtartó
Biztos nem két fillér, de hatékony. Megálláskor leül, láb leér, menet közben meg normál állásba kerül.

http://youtu.be/qu2yHslUHhQ
Üdv !
ötlet tipp:
én az ülést faragtattam meg kárpitossal. 2-3 cm a tetejéből simán lejöhet, és marad elég szivacs + az oldalából is kivettek, így kissebb a terpesz. nekem bevált. ( ötletet a "tanuló" motorról loptam. egy R5-ös nyerge volt átalakítva "csajossá". az adatlap fotón talán látszik az átalakítás.
Hát, ezzel még nem próbálkoztam....

Álltam már esőben sokáig, hátha az majd ér valamit, de nem. Ez lesz a következő, amit kipróbálok.

Igen, hallottam a kutyacsont cserét, de valakitől azt hallottam nem jó hozzá nyúlkálni, mert nem lesz stabil a gép.
cink(nem kell ám komolyan venni):
a 162 az nem magas, az inkább alacsony
tudnék egy ilyen módszert javasolni:
Kutyacsont cserével,ülés átszabásával.
Sziasztok!

GS500F tulaj vagyok, és lenne egy kérdésem, hátha tudok segíteni.

162 cm magas vagyok és nem ér le teli talpon a lábam a mociról. A rugót már állítottam, így pár cm-et már engedett. De ez még nem az igazi. Van ötlet hogyan lehetne még picit állítani a magasságon?

Köszi!
Lábon?