Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem tetszik! Ebben benne van a Transzfogaras és Transzalpina is?
Egyébként ti csak csüt-péntek-szombat-vasárnapra gondoltatok?
Nekem jó lenne még pluszban a hétfő, akár kedd is.
Maradjunk a 67C-nél.A 63-as nem hinném.
Jól látom, a H-I a Transzalpin?
Ha jól emlékszem akkor itt láttam töltéssel küszködést
Blőőőőőőőőőőőő
bocs, hogy belevau...

vért fogtok pössenteni fejen állva széllel szemben, ha egy hétvégébe akarjátok beletenni...


Sepsiszentgyörgyre járok ki kéthavonta, kb. 10 óra alatt van meg egy megállással, nem könnyű lábbal...
Hétvégére emberes lesz.
Akkor itt egy útvonalterv a júliusi hétvégére:
transzkárpáti utak zsil-völggyel kombinálva.
Ez igeeen!
Az ilyen túrákat miért nem hirdeted? Ennyire zárt körű?
Simán.
Deeee!
Addigra összeszokunk, megjárom vele májusba Boszniát
Vagy te szeretnél edzeni?
Örülök!
Igazából az 1200-as egy vérnyúl és gy kenguru igen furcsa nászában fogant izének néz ki de az elektronikus alkalmazkodó ölinccek,monoblokk brembok,a viszonylag kompakt méretek,kis súly,jól eltalált laza de sportos üléspóz meg a 150 V2-es paci sokmindent feledtet.Ez egy kölcsönzős álma.Sokat lehet vele a szerpentines részen kaszálni.
Te meg diplomatikus vagy
Monnyuk neked fura az ízlésed....................és még finom vagyok.
Szerintem szebb az 1000-res mint a mostani 1200-as.

Az 1100-as Hypermotard se lehet kutya, márkán belül maradva.
A régi multistradat sem kéne leírni ha megszokod a besíbolt formát. De iagazából a túrások túl puhák a sportok meg túl embert próbálóak a nagy táolsáűgú kanyarvadászathoz.
Én maradok a kis,könnyű naked-eknél de neked inkább a vonóhorgot és egy futót ajánlanék a gixxer mellé.
Minden teszt a Gixert hozza ki a legkényelmesebb sportmotornak (erős idézőjelben a kényelmet). Ha sor 4-est vennék az tuti Gixer, vagy GSXF lenne. Csak nekem jobban fekszik a 2-3 henger.