Ha arra és úgy használja az ember amire kitalálták, akkor óriási élmény tud lenni egy ilyen amerikai style. Ez szerintem továbbra is az amerikai létforma, életérzés motorja és a közép európai virtus és ego sokszor nem tud ezzel mit kezdeni.
Nekem eddig egyetlen egy eseményem volt. Egy utánam forduló motoros rendőr. Ha behúzom a kuplungot és elengedem a gáz hirtelen lopakodóvá alakul. A gond az vele, hogy jelzések szerint akár 500méterről is hallani ha jövök. Itt felénk olyan az akusztika. Csobánkán van egy utca ahol azért még szerintem is durva ami nyom. Majd megkérek valakit, hogy vigye el a motort, mert nem hallom magamat.
Értem. Lehet amit vettem gyárit az is ki van herélve. De azt mondták akiknél fogom műszakiztatni, hogy érdemes megvennem, mert a mostani látszódna a fényképen, hogy nem gyári, mert rövidebb. Volt már tapasztalat hatósággal a hangosabb dob miatt? Külföldön komolyabban veszik mint itthon?
Sajna bizony. A kresz szerint csak akkor előzheted el jobbról ha már ő jelezte a balra kanyarodási szándékát, vagy elkezdte a balra kanyarodást, bár akkor meg csak kikerülésről beszélünk.
Lehet, hogy a tiéd még magasabb. Én a hátsó index közepét szoktam mérni vagy üresen vagy ha ráülök. Asszem legutóbb üresen egyenesben tartva 69-70cm-t mértem. Ez előtte 60-61cm volt. Szóval jócskán emelt a gyári kutyacsont. Lehet neked sem a gyári van benne hanem a gyárinál még rövidebb? Mondjuk 17,5cm-es ha van olyan.
Amivel még tudnék emelni az a mások által már kipróbált SV650 rugó, de egyelőre próbálom a gyári állapotot 7-es rugóelőfeszítéssel.
Ma egyébként én is gurultam kb.70km-t. Jó volt. Kicsit aggaszt az a benzincsap probléma amit írtam korábban, de egyelőre nincs gond vele. Viszont ha kicsúszik a cső akkor lesz "buli".
Halk lesz vizsgán. Nekem eddig csak előny származott a hangjából. Lopakodni nem tudok az tény. Használat kérdése is. Lehet 3-asba menni 80-al is, az nagyon hangos tud lenni, meg lehet 6.-ba is 10x halkabban. Még nem 100%-os a motor. Vizsgára ami 1 hónap kerek lesz.
Én sportdobbal vettem a GS-t. Nem is volt hozzá gyári dob. Vettem egy régi gyári dobot, hogy műszakin ne legyen gond. Szép a sportdob hangja, de nem tudom, hogy ki és mikor köthet bele.
Nyahhh..
Ma lenyomtam egy fél "kisunalmast". Annak ellenére ,hogy ez a tehetetlen vibrátor volt alattam..még élveztem is. (az egész pofázmányom fáj mert végig vigyorogtam az utat mint a tejbetök)
A kanyarodás továbbra sem megnyugtató vele...vagy csak én nem tudok motorozni.(öööö izééé...de hát én nem is tudok motorozni )
Néhányszor meg is feledkeztem arról ,hogy mi van alattam....aztán jött a para...de rájöttem ,hogy ez a motor nem büntet annyira mint ahogy én azt elgondoltam.
Tény ,hogy a Gs tempós motorozásra képes...de nem igazán alkalmas. Nehezebb is korrigálni a bakit. (de ez csak az én privát véleményem)
Egy biztos....hosszú távon nem ez az én stílusom...
..talán majd 10-15 év múlva vén szottyadt nyuggerként már ez is elég lesz.
Na végre! Már olyan borúsan kezdtem látni a világot. Már kezdtem azt érezni hogy számomra a szezon kezdete egyenlő a végével is. Tuti csak egy troll volt, legközelebb be is intek neki.
Nem tudom, még a színe is kétséges.
Valahogy bordó szín van az emlékeimben, és talán régebbi Passat, vagy Jetta. De lehet hogy nem.
Miért milyen civil autókkal szoktak settenkedni?
Gyári a kipufom, de ki van herélve.
Amivel még tudnék emelni az a mások által már kipróbált SV650 rugó, de egyelőre próbálom a gyári állapotot 7-es rugóelőfeszítéssel.
Ma egyébként én is gurultam kb.70km-t. Jó volt. Kicsit aggaszt az a benzincsap probléma amit írtam korábban, de egyelőre nincs gond vele. Viszont ha kicsúszik a cső akkor lesz "buli".
Ha bnőm is felül akkor ül meg. Addig nem nagyon.
Ma lenyomtam egy fél "kisunalmast". Annak ellenére ,hogy ez a tehetetlen vibrátor volt alattam..még élveztem is. (az egész pofázmányom fáj mert végig vigyorogtam az utat mint a tejbetök)
A kanyarodás továbbra sem megnyugtató vele...vagy csak én nem tudok motorozni.(öööö izééé...de hát én nem is tudok motorozni )
Néhányszor meg is feledkeztem arról ,hogy mi van alattam....aztán jött a para...de rájöttem ,hogy ez a motor nem büntet annyira mint ahogy én azt elgondoltam.
Tény ,hogy a Gs tempós motorozásra képes...de nem igazán alkalmas. Nehezebb is korrigálni a bakit. (de ez csak az én privát véleményem)
Egy biztos....hosszú távon nem ez az én stílusom...
..talán majd 10-15 év múlva vén szottyadt nyuggerként már ez is elég lesz.
Na végre! Már olyan borúsan kezdtem látni a világot. Már kezdtem azt érezni hogy számomra a szezon kezdete egyenlő a végével is. Tuti csak egy troll volt, legközelebb be is intek neki.
Mennyi?
Valahogy bordó szín van az emlékeimben, és talán régebbi Passat, vagy Jetta. De lehet hogy nem.
Miért milyen civil autókkal szoktak settenkedni?