Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak lement a Nap mire hazaértem, pedig mindent megtettem.
Azt hittem többen jöttök motorral.
Hihetetlen milyen élmény volt gurulni... Olyan rövid volt ez a tél hogy úgy éreztem ki sem jöttem a formából...azért vigyázok ám.
Az elejére nem tudok mit mondani, amihez nem értek, azt szakemberre bízom. Ezt javaslom neked is!
A dzsuvát viszont petróleummal spricceld le, pl. beteszed egy üres ablaktisztítós flakonba. Hagyod hatni vagy 5 percig, aztán adj neki a magasnyomásúval.
Sziasztok! Ma összeraktam a gépet. Láncszett csere kész. Végülis patentszemmel raktam össze. Sajnos le kellett vennem a középtámaszt mert a sportdobon nincs meg az ütközője emiatt feljebb csukódik és beleér a láncba.
Kicseréltem az ON benzincsövet gyárira. Itt adódott egy probléma. A tankon lévő csapon a hosszabb RES csatlakozó réz csöve amire ráhúzom a gumicsövet kijött a csap öntvényéből. Annyit tudtam csinálni, hogy egy fadarabbal és kalapáccsal visszaütöttem. Találkoztatok már ilyennel? Jó lesz így visszaütve vagy csere a csap? Gondolom a cső le- és visszadugdosástól mozdult ki a rézcső.
Más. Mit javasoltok a lánczsír eltávolítására például a felniről és egyéb részekről?
Ugye nem csak ez az egyféle hsz.-ed pár napig?
Talan kettohuszra odaerek.gyere ne toligald.
A festékkel semmi baj nem lesz....az meg, hogy első tologatásnál odaér a tárcsához attól is lehet, hogy még kissé ferdén van benne a betét, de az helyre áll az első fékezésnél....gyere el oszt megnézzük, most indulj. ....mi kb 10 perc múlva indulunk és szerintem 5-6-ig ott leszünk vagy tovább...
Talan kettohuszra odaerek.gyere ne toligald.
Én nem hiszem hogy odaérek.
Meddig lesztek ott kb?

Fékbetéteket cseréltem, és azt vettem észre hogy az első féknél valami folyamatosan hozzáér a tárcsához. csikorgó hangot ad, de nem olyan erősen hogy fékezze a kereket. Eddig még csak az udvarban tologattam, úgy lettem rá figyelmes. Lehet hogy csak menni kéne vele egyet, és pár fékezés után szépen beáll?
A másik hogy olyan a fékbetét (Brembo) hogy le van festve kékre az egész, na persze a kopóréteg oldalfala is kapott a festékből.
Nem tud az ráégni a tárcsára? Mondjuk nem olyan intenzív a kopás hogy sok rákerülhetne. (főleg nálam, aki 58 000 km alatt eddig csak 1,5 első fékbetétet használt el )
Elindultatok?...nemsokára mi is....
Úgy látom leszünk már páran itt a Viharsarokból.
Ne csodálkozz ha nem találsz ott senkit
Igen, foglalj nekünk is asztalt...
Sziasztok fórumozók!Lapkát én Hódmezővásárhelyen az Albert műhelyben rendeltem 1-2 nap kész és1800ft/DB amúgy meg 2550-3200ft-ig 2-3hét.
Namostakkor holna du 4 m0 Gastland?
Sziasztok! Nem vagyok egy vérbeli fórumozó, szoktam potyázni, bele-bele olvasok a GS500 fórumba. Csak BKV pótlónak használom a motort, nem járok túrázni (az asszony nem szereti a motort, lányaim vannak...), csak irígykedve olvasom a gurulásokat.
Kérdeznék azoktól, akik otthon szervizelik a motort: Szelepállító lapkákat honnan szoktatok beszerezni? 12E km-rel ezelőtt a szívó lapkáiból lecsiszoltam, a kipufogó 0,01-al ngyobb volt, ide az már biztos fog kelleni a vastagabb következő lépcső, ami 2,75 esetleg lenne valakinek? Előre is köszönöm.
Ez nem rossz.Ilyesmin kavartunk haza Liezen-ből sopronig.
Terkepen
Majd elmentem.
Van! Resita-Anina-Oravita- Bozovici-Iablanita. Megnyalod a szádszélét a végén. De tulajdonképpen már Lugostól lehet számolni
Van. Sok.
Van erdélyben ezeken a forgalmas látványutakon kívül kanyarvadászatos útvonal?
Nem olyan dípshit féle tevével fetrengünk kemény murván féle hanem olyan ahol betok menni a kanyarba úgy hogy tudom hogy se dáciara se tehénre nem kenődöm fel?
Halkan megjegyezném, hogy a sztrítjú végig müködik a tervezett útvonalon...
Az a Zsil-völgy.
Benne van mindkettő elejétől végéig, a gerincen vezető összekötő út, pluszba egy kis Olt völgye az északi bejárótól a Vörös toronyi szorosig, és a komplett zsil völgye.
Ha lejön mindenki csütörtök délután hozzánk, akkor ez egy 3 napos hétvége alatt kényelmesen abszolválható.
Aki még maradni akar esetleg, annak tudom ajánlani a kazán szorost, és az aninai hegységet.
Nekem elég lesz a 3 nap is.
Persze.7c,67c.