Csak lement a Nap mire hazaértem, pedig mindent megtettem.
Azt hittem többen jöttök motorral.
Hihetetlen milyen élmény volt gurulni... Olyan rövid volt ez a tél hogy úgy éreztem ki sem jöttem a formából...azért vigyázok ám.
Az elejére nem tudok mit mondani, amihez nem értek, azt szakemberre bízom. Ezt javaslom neked is!
A dzsuvát viszont petróleummal spricceld le, pl. beteszed egy üres ablaktisztítós flakonba. Hagyod hatni vagy 5 percig, aztán adj neki a magasnyomásúval.
Sziasztok! Ma összeraktam a gépet. Láncszett csere kész. Végülis patentszemmel raktam össze. Sajnos le kellett vennem a középtámaszt mert a sportdobon nincs meg az ütközője emiatt feljebb csukódik és beleér a láncba.
Kicseréltem az ON benzincsövet gyárira. Itt adódott egy probléma. A tankon lévő csapon a hosszabb RES csatlakozó réz csöve amire ráhúzom a gumicsövet kijött a csap öntvényéből. Annyit tudtam csinálni, hogy egy fadarabbal és kalapáccsal visszaütöttem. Találkoztatok már ilyennel? Jó lesz így visszaütve vagy csere a csap? Gondolom a cső le- és visszadugdosástól mozdult ki a rézcső.
Más. Mit javasoltok a lánczsír eltávolítására például a felniről és egyéb részekről?
A festékkel semmi baj nem lesz....az meg, hogy első tologatásnál odaér a tárcsához attól is lehet, hogy még kissé ferdén van benne a betét, de az helyre áll az első fékezésnél....gyere el oszt megnézzük, most indulj. ....mi kb 10 perc múlva indulunk és szerintem 5-6-ig ott leszünk vagy tovább...
Én nem hiszem hogy odaérek.
Meddig lesztek ott kb?
Fékbetéteket cseréltem, és azt vettem észre hogy az első féknél valami folyamatosan hozzáér a tárcsához. csikorgó hangot ad, de nem olyan erősen hogy fékezze a kereket. Eddig még csak az udvarban tologattam, úgy lettem rá figyelmes. Lehet hogy csak menni kéne vele egyet, és pár fékezés után szépen beáll?
A másik hogy olyan a fékbetét (Brembo) hogy le van festve kékre az egész, na persze a kopóréteg oldalfala is kapott a festékből.
Nem tud az ráégni a tárcsára? Mondjuk nem olyan intenzív a kopás hogy sok rákerülhetne. (főleg nálam, aki 58 000 km alatt eddig csak 1,5 első fékbetétet használt el )
Sziasztok! Nem vagyok egy vérbeli fórumozó, szoktam potyázni, bele-bele olvasok a GS500 fórumba. Csak BKV pótlónak használom a motort, nem járok túrázni (az asszony nem szereti a motort, lányaim vannak...), csak irígykedve olvasom a gurulásokat.
Kérdeznék azoktól, akik otthon szervizelik a motort: Szelepállító lapkákat honnan szoktatok beszerezni? 12E km-rel ezelőtt a szívó lapkáiból lecsiszoltam, a kipufogó 0,01-al ngyobb volt, ide az már biztos fog kelleni a vastagabb következő lépcső, ami 2,75 esetleg lenne valakinek? Előre is köszönöm.
Van erdélyben ezeken a forgalmas látványutakon kívül kanyarvadászatos útvonal?
Nem olyan dípshit féle tevével fetrengünk kemény murván féle hanem olyan ahol betok menni a kanyarba úgy hogy tudom hogy se dáciara se tehénre nem kenődöm fel?
Benne van mindkettő elejétől végéig, a gerincen vezető összekötő út, pluszba egy kis Olt völgye az északi bejárótól a Vörös toronyi szorosig, és a komplett zsil völgye.
Ha lejön mindenki csütörtök délután hozzánk, akkor ez egy 3 napos hétvége alatt kényelmesen abszolválható.
Aki még maradni akar esetleg, annak tudom ajánlani a kazán szorost, és az aninai hegységet.
Nekem elég lesz a 3 nap is.
Azt hittem többen jöttök motorral.
Hihetetlen milyen élmény volt gurulni... Olyan rövid volt ez a tél hogy úgy éreztem ki sem jöttem a formából...azért vigyázok ám.