Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tavasszal a motorradnál 10 rugó körül volt. Én sem akartam után gyártottat bele tenni pedig az csak asszem 3 ezer.
Nekem is megvolt a 300km megállás nélkül, ráadásul én direkt lassan szoktam menni. Tény, hogy tornásztatni kellett a lábamat meg a jobb csuklómat, ezek szeretnek legjobban elgémberedni (176 cm vs BMW F650CS).

De általában ennél gyakrabban szünetelek, 50-60-as átlagsebességgel (80-90-es utazó lakott területekkel tűzdelve gyakran ezt adja) ez jelentős időmennyiség.
Hol lehet szerválni ilyen gyári szűrőt, és milyen áron?
A Hiflo-tól orrhangú szegénykém.
ataaa!

Már elkelt a légszűrő apa10-nek, ha bármim lenne majd írok
Krisall!

A XXII-ik kerületben van ez a légszűrő. Megoldható lenne hogy átvedd? A pénzt átutalnám, aztán ha ütközünk majd személyesen átvenném tőled.
Persze ha én leszek a vevő...
Van különbség, a fojtottban van egy plusz cső, hogy kevesebb levegőt kapjon.
Szóval vadi új?
Nem is volt használva?
Ha az előttem szólónak mégsem jó és új, akkor nekem jöhet.
35-kwoshoz való, tehát 48 lóerőshöz, nem a fojtott verzióhoz, bár nem tudom, h van-e különbség a légszűrőkben.
Tel.: 70-283-25-08 Ezen el lehet érni, ha kellene
Mitől lenne városi legenda szaga? Nekem pl ha nem a lakhely körül kell szaladgálnom, az az esetek döntő többségében 250-300 kilométeres leküzdendő távot jelent. Ez simán megy egy seggel.. minek is álljak meg ha csak közlekedek. De ha csak a két lakhelyem között ingázok, az is 200 kilométer..

No meg nem árt tisztázni mi a megállás definíciója.. mert nem biztos hogy mindenki ugyanazt érti megállás címszó alatt.

Egyébként ha se nem éhes az ember, se nincs olyan látnivaló amiért le kéne szállni a motorról akkor miért is kéne leszállni? Hol máshol lehet olyan kényelmesen elleni mint egy nagy túramotoron Én már csak akkor csücsülhetnék lényegesen nagyobb kényelemben ha beszereznék egy RT-t.. de ez is bőven megfelel a célra
szia! Engem erdekelne. hany kw-osra valo. elore is koszi a valaszt!
sziasztok!

Eladó eredeti gs500 légszűrő, 2000 forintért, ha valakit érdekelne akkor írjon!
enyém olyan hogy a predátort agyon lehetne verni vele legalább 2x
Erről valamiért letettem...............nem tudom az okát.

bocs !mielőtt bárki törné a hegesztést, inkább a középállványon...
vegyél GS-t ! az oldaltámaszra billentve helyben megfordítod.
ha az utasülésemre pakk került , kénytelen voltam a lábtartót használni. aztán meg rászoktam. (törp osztályú biker vagyok )
a Gs előtt egy 125-ös "endúrót" vettem visszaszokni motorozni. felszálás még ment valahogy, de a megállás, leszálás... ! állandóan balra kiülve motorotztam. az oktatóm frászt kapott. azóta is ámulok a kisnövésű endúrósokon.
kollégák mondták akkoriban: "Ha rövid a lábad, tanulj meg motorozni !
Szemmel láthatóan csak a motortól hajlik a csirkeláb ha mozgatod.Sima alu rúd az egész.
Én nem álldigálnék rajta 110 kilóval.
vagyis a sörhasad?
Ha látnád az oldaltámaszomat nem tennél ilyet.
oldaltámaszon rá kell lépni a lábtartóra és mint ha lóra pattannál kecsesen (egy fél csáknorrisz körbeforgó rúgással) átíveled a lábad

a "kicsi" endúrósok is ezt a technikát alkalmazzák
A lábam beleakad felszálláskor.Átlépni a nyergen meg ciki és kényelmetlen.
tudod mennyi sok hely van felfelé?
Hátul a csomag televényezik szal ez az opció kilőve.
Lehetőleg annyit szeretek menni, amennyi jól esik. 500-600 km-nél több már nem szokott jól esni. A napi csúcsom kb. 900 km volt, durván fele út szakadó esőben. Na az nagyon kívül volt a komfortzónán, többet nem is csinálok ilyet...
van egy ilyen tankom
felpókozod hátra aztán megnő a hatótáv(23 literes)
nekem a csúcs 1 napra 750km volt reggel 5-től kb éjfélig
max 3 órát nem voltam ebből motoron
nagyon lelkes voltam, mert 748km mutatott az óra és mentem itthon egy kört hogy meglegyen a 750