A működésre nincs befolyással, hogy a kivezetés vízmentes, vagy sem.....a kütyünek kell annak lennie.
Másik téma: A GS nem eszi az olajat....természetesen a jó állapot, normál használat mellett..... nem ül a hátsó rugó pedig állandóan 100kg terheli ....nincs tipikus típus hibája ami ennek az alapmotornak felróható. ez a népszerűségének a kulcsa. A Többit ganja hosszabban leírta...azt a két dolgot azért emelt,m ki mert valakinek ez belerögzült az agyába.....jaa igen, eszi a hátsó fékbetétet nekem mert sokat használom....még az elől- hátul dobfékes motorokon nőttem fel, ahol szükség volt minden fékerőre.
ha meg nem vízálló a cucc akkor ki kell önteni műgyantával a "belső" részt, itt is össze lehet fogni van kis kiszerelés ami kb akkora mint egy löncshús konzerv, amiből egy szatyornyi cuccot ki lehetne önteni
vagy akár savmentes szilikonnal is teli lehet tölteni, vagy csak megkenni a kapcsolódó felületeket és összepattintani
a kijelző magában vízhatlan csak az elektronika amit védeni kell
Azé mert kb. 1200 ft a cucc, a 2 led izzó nemtom mennyi, de ahhoz tuti kell még 1-2 szarság, h működjön is, aztán akkor lehet drágábbra jön ki az egész, nem beszélve a szarakodásról. Ezt meg bekötöd oszt csók.
Ez ebay-en 4-5k postával. Én is gondolkoztam, hogy berakom a két óra közé harmadiknak, de végül maradtam a kis téglalap kijelzőnél.
Sőt ha lenne hely a fényszóróban akkor nem kijelzőt kapna hanem egy bekalibrált áramkört aminek a vége egy sima LED. Ha világít van töltés, ha nem akkor nincs. Vagy fordítva.
Utoljára a régi zsukkokon láttam utoljára ilyesmit 1980-ban, azután úgy tűnt, hogy nincs rá szükség egy modern gépjárműben. Most meg úgy néz ki, hogy mégis?
Igazándiból leszarom, h csal egy picit, annyira érdekel csak, h van-e rendesen töltés v. nincs. Ami sokkal lényegesebb, h a bekötést vhogy vízmentesre kéne csinálni, mert elég faszul van megoldva, ahogy képen látom. Ha már motorra ajánlják figyelhettek volna erre, bár mi a szart várok egy ezer ft.-os kínai cucctól.
Nekem a szememen kívül a szám is kiszáradt....miért adtak el jóval több GS-t mint a másik emlegetett fajtát?
Újonnan sokkal drágább volt?
Miért gyártották tovább a GS-t? Miért nem lett "bestseller" az ER-5...pedig hasonló kategória..hasonló esélyek...
...amúgy nekem nincs gondom a másikkal sem...hisz egyik sem szebb a másiknál..
Mondjuk az enyém nem eszi az olajat Repsol racing10/50 full synt.....de azt is bevallom,hogy csak ezt nem eszi....magyarázat nincs rá..azaz én nem tudom.
Fogyasztás.....az enyém kiba keveset eszik...ha a dragosokkal poroszkálok nyugger...ööö baszott nyugger tempóban....de ha GS party van 4-4,5..de akár 5 lityót is bekajál... jó jó...híztam is...és a kövér testemet valahogy cipelnie kell.Az aerodinamikáról nem is beszélve..
Szerintem egál tempónál egy Móni vagy Astonblue alatt sokkal kevesebbet enne..és brutálisan jobban gyorsulna.
A hátsó rugó nem ül meg...a design..és a széles felni miatt tettek bele páran SV rugót..vagy rövidebb csontot..
Ebihalat még nem találtam az ülés alatt...de tény ,hogy egy trópusi szubkultúra képes lenne megélni..
A Gs kipuffja ugyan nem esik szét....de legyünk őszinték....ocsmány módon képes rozsdásodni...ami esztétikailag baszott módon zavaró.
Az első futómű a gyári olajjal...valóban fos...lágy...ami a mindennapos használatra komfortos...de egy kis zaklatásnál már nem igazán szimpatikus. 15w olaj fényéveket javított rajta az én esetemben..
Hogy miért szerethető?
Egyszerű mint a fakocka. Olcsón fenntartható,A hozzám hasonló fakezű bénák is tudják javítani. Jár hozzá sok sok márkatárs.
Nagyobb motor után is képes volt élménymotorozós érzéseket kiváltani.
Bevallom férfiasan,hogy az enyém 3-4 hét állás után tök vacak módon indul.....kettőnél többet teker...aztán böfög kicsit....majd szépen lassan magához tér...
..nyahh majd jól megszerelem..
..amúgy ezen a télen trehány pöcsfej voltam...
..nem bakoltam föl...nem pucoltam le...nem töltöttem föl a hengereket olajjal....szilikont sem fújkáltam....szóval leszartam.
..bár mentségül szolgáljon ,hogy két ünnep között mentem vele..
Van eladó jó pár 2013-as bogártetemem..ha valakit esetleg érdekel
Szerintem így is marad...letakarva a garázs hátuljában....most a Dragbuzis korszakom hajnalán...hálátlan leszek a szaromhoz..
Azt írtam, ha bebizonyosodik, hogy NEM indul -5 fokig, akkor vegyél vissza a fényezéséből, de mindegy. Félre olvastad. Egy motortól 2014-ben elvárható, hogy 4 évszakos legyen és nem három.
Az egész írásod tele van pontatlanságokkal és téves következtetésekkel. Valójában mindkét motornak vannak előnyös tulajdonságai a másikkal szemben is, én a GS-ben találtam több ilyet, és ezt úgy mondom, hogy én tényleg ismerem mind a két motort, nem úgy mint te: csak hallomásból.
Mindenesetre a GS-ek jobban tartják az árukat és az azonos évjáratúak az átlagot nézve drágábban kellnek el, több van belőlük és népszerűbbek./ Az hogy olcsóbb lenne, végleg kizárt./ Szerinted ez véletlen? Vagy hülye a piac? Ugye nem gondolod komolyan? Ez a fórum is bizonyíték. Ha a két fórumot összehasonlítod az a temető és a Siófoki strand júliusban. Gondolom egyértelmű, hogy melyik melyik?
Másik téma: A GS nem eszi az olajat....természetesen a jó állapot, normál használat mellett..... nem ül a hátsó rugó pedig állandóan 100kg terheli ....nincs tipikus típus hibája ami ennek az alapmotornak felróható. ez a népszerűségének a kulcsa. A Többit ganja hosszabban leírta...azt a két dolgot azért emelt,m ki mert valakinek ez belerögzült az agyába.....jaa igen, eszi a hátsó fékbetétet nekem mert sokat használom....még az elől- hátul dobfékes motorokon nőttem fel, ahol szükség volt minden fékerőre.