Egész életemben cipelten,emeltem ma pl galambházat bontok majd megyek le a kocsit emelni a szétgyűrt kipufogó hővédő miatt.
Szóval ha szabadidőm van szeretem a könnyű dolgokat.
Ja, azt gondoltam hosszabb ideig voltál. Én vasárnaptól szombatig. Keddtől már frankó volt. Nézegettem ott a "magyar arcokat", köztük lehetsz-e? Bár így, hogy nincs az adatlapon a képed, elég kicsi volt az esély a felismerésre, ráérzésre... Gondoltam, hogy a Kajaparti előtt "előismerkedünk"!
160 ló- 270 a vége- és miért ne?
A több csak jobb lehet, már teljesítményből. Ott a régi GTR az 100 ló- de annak a futóműve tényleg csak egyenes utakra való...
GTR-t próbáltam. Szimpatikus utazómotornak tűnt, nade 150 paci, minek? Ha lenne egy max. 100 Le változata, sokkal sikeresebb lehetne szerintem. Nyilván ahhoz illő árral...
Köszi a felajánlást, de sosem kérem el senki motorját, és én sme adom oda, nagy nagy ritka egy két kivételtől tekintve. Mint mondtam nem érdekel ki mit nyer, én szimpátia alapján választok, és ha motor akkor nekem a Kawa, bár megvallom a BMW- k is bejönnek, meg (nem nyalás képp) a Triumphban is van nem egy két modell ami bejön- PL Rocket 2,3 meg a Boneville stb, bár azok sorkettők...
Pont a Speed nem tetszik kinézetre, meg nekem felesleges egy ilyen motor- alföldi gyerek lévén én inkább nézelődök a hegyes tájakon, minthogy hamar végig csapassak rajta...
Én letojnám melyik jobb, pl itt csaba is fikázza a 1200-as meg 1250 es- fasztuggyamit GFS- GSXF, nekem sose egyértelmű.
Tuti a nagyobbat venném, ne az a kis blokk cipelje már azt a 250 kilós vázat a nyomatékról nem beszélve.
No persze aki egyfolytában kacskaringósan akar menni mint Zoli32 az nem érti ezt.
Én úgy vok vele , felpakolni, dobozok, nő, sátor, azt ezekkel a súlyokkal is úgy menjen szinte mint üresen.
Aztán menjen ki a világból, ne forogjon sokat.
Ezért is akartam a ZRX 1200 -at megvenni hát nem jött össze, nem baj, majd egyszer egy GTR 1400..
Esetleg arra amit én és azok mondtak rá kiknek odaadta....az egy igen jó kis gép......persze engem nem idézhet mert eddig sehol sem publikáltam, de majd ezután...
Egy-ket tesztre azt mondlhatod hogy elfogult vagy szemelyes szinpatia.
De mivel 2007-2008 ota az osszes osszehasonlitot megnyert barki rault az mind azt irta/mondta a kategoria etalonja igy ez teny marad.
Azonkivul bassz ket eve hajtom.nana hogy a legjobb.
Es bizonyos okok miatt mar nem mondom hogy ha talakozunk vidd el egy korre de uta kiprobalnad te is elismerned.
Nekem most XT660Z tetszik nagyon. Aztán ha kipróbálom, lehet elfog a birtoklási vágy, lehet csalódom. Kétesélyes.
A BMW palettát elég jól ismerem. Tavasszal próbáltam az új vizes GS-t. Meg a 800-as GS-t. Hát komolyan elgondolkodtam, hogy jobb-e az 1200 a 800-nál. Ha az árat is nézem, akkor meg biztos nem. De pl. anno a levegős nagy GS is jobban tetszett a vizesnél. Pedig ott nem volt ESA, meg több Le, meg mifene. Ezért nagyon szubjektív dolgok ezek..
Nálam amúgy ez a botor kijelentés épp ilyeneken alapszik, mint amit mondtál a sima Er6- al, ráülsz legyen már mérete, bár gondolom nem csak emiatt érezted esetlennek..
Olyan ez mint mikor az ember autózni kezd- először lehet az akár trabant meg kispolák is, de később HA engedi az anyagi helyzet egy nagyobb Opel, Aufdi, ne adj Isten BMW VW csak komolyabb érzést kelt már- a faszhosszabbító faktor teljes kizárásával írom ezeket..
Hosszabb próbaút (min. 50 km) már eldöntheti, hogy egy motorral érdemes-e komolyabban barátkozni. Aztán az igazi vélemény meg majd az évek és km-ek halmozásával jönnek.
A sima Er6 nekem is kicsi érzést keltett, igaz csak üléspróbáztam, az F- es sokkal méretesebb benyomást keltett a burkolat miatt.
Sajna nincsenek már nagy motorok, mind pöcsköszörű. nekem ergo még a GTR se tünt nagynak annyira.
Ami viszont nagy volt- VN 2000 Vulcan, no abban van anyag meg méret. Meg esetleg Goldwing és hasonlók.
Ha nagymotor akkor legyen NAGY és nehéz- a többi le van szarva..
Picsa akar már azokkal szerpentinen veretni- meg amúgy is...
Az újságíró teszteket szinte semmibe sem nézem......ahogy írod csak egyéni érzések és motorozási tudáson alapulnak és sok marhaságot is írnak....persze jó olvasni őket, kell az a kis vidámság mint pl. az egyik ominózusban ahol a tankkitámasztót üzemanyagmérő pálcának nézte az író...
Nem törik.
... az első szériáknál volt egy rögzítő fül törés, ennyi az egész..
"cipri
[1920] 2013. október 22. 21:13
Szia!
A "vázrepedésről" annyit, hogy nem a váz repedt, hanem a bal oldalon egy tartófül hegesztése repedhetett meg, kizárólag az első szériákhoz tartozó motorokon (2005-2006). Ismerek olyat akinek nem repedt meg, meg olyat is akinek igen, és olyat is, aki hat éve repedten használja mert nem befolyásol semmit.
Tudni kell még, hogy 2007-től módosítottak a dugattyúkon, mivel az első szériák hatvanezeres futás felett hajlamosak voltak olajat csipegetni. Ez se törvényszerű, de előfordulhat. Ugyancsak 2007-től változatattak a kipufogó egy hegesztési varratán is, mivel azt megelőzően ciripelni kezdtek a dobok.
Ennyi típushiba létezik. Nekem egy 2008-as van, 33.000km-el és hibátlan. A www.er6.hu oldalon van egy srác, aki túl van a 150.000km-en egy 2006-os F-es modellel. A beszámolóját érdemes elolvasni."
Csak az első szériának és nem a váz össze-vissza hanem egy fül a hengerfejnél....később ezt javították. .....igazából az ER-6 az SV650 "ellenfele" lehetne....,de azt a fene tudja, hogy jobb vagy rosszabb?....biztos van ameiben jobb és olyan is amiben rosszabb, de az összkép...
Szóval ha szabadidőm van szeretem a könnyű dolgokat.