Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Több helyen hallottam/olvastam, hogy ER 6-oknak törik a váza. Ha igaz, az se pis kóta...
Kár, hogy a féktárcsa vetemedés oka nem derült ki. Mindazonáltal az idei 600- burkolt MR tesztben második lett, szerintem ez mindent elmond..
Hali, nem az én vasam, csak idéztem Trollkodási szándékkal

http://nepitelet.hu/motorok/ka...
Ha van egy valag pénzed, amit nem szeretnél benzinre költeni, és a motorodból egy randa karácsonyfát akarsz fabrikálni, nosza rajta!
Sziasztok!
Igazából csak kíváncsiság, de a segítségeteket szeretném kérni.
Megvalósítható raptor fejidom felszerelés GS500-ra?
(--http://www.streetfighter-fejid...)
Vagy ilyen?
(--http://www.streetfighter-fejid...)
Valakinek volt már fennt? Jól néz ki vele?
És egy ilyen kormányszett?
(--http://www.streetfighter-fejid...)
Tudja pöcs mennyi esett a héten, webkamerát szoktam nézegetni, mondjuk azon annyira nem látszik, h jeges v. sem.
http://www.jasna.sk/hu/hegyek-...
A kamerákat nézve esett vmennyi.

A héten még állítólag fog esni itthon is, ha felmászik északabbra is a hó, lehet érdemes kiröffeni jövő hétvégén.

Lehet most a déli részekre érdemesebb menni, mert onnan jött a hó, Maribor, Rogla stb.
http://www.rogla.eu/en/winter/...
http://www.pohorje.org/en/mari
...
Ezek szerint mostanság is ilyen?...ugyan csak szánkózni, de azért nem lenne rossz egy napra kimenni.
Igen, múlt hét szombaton. Nem volt az igazi, kevés hó, ráadásul nagyon jeges volt, aztán du.-ra megolvadt és kása lett + bejött egy nagy felhő és kb. 10 m volt a látótávolság. Azért síeltünk, de messze volt az ideálistól.
Értem köszi. Haza kell majd hozni, nem nyaralhat ott. Nem jótékonysági intézmény ez. Ha hazafelé elborulok megöntözöm benzinnel és az út szélén felgyújtom, majd felrakom ide a vidit. Az lenne az utolsó csepp a motoros történetemben.
Nálunk van- nagyon jó guma állítólag, másképp kanyarodik mint a diagonálok. Jobban persze. Arra figyelj hogy radiált vegyél. Az időpont miatt meg ne aggódj úgyse lehet motorozni most..
Ahol érdeklődtem ott is azt jelezte, hogy van raktáron, majd írták, hogy őőő majd lesz. Ezek után közbeszólt az élet és a motor máshol kötött ki, ott is azt mondták igen van persze, majd 5 percre rá csörög a teló, hogy mégsincs a nagykerben, várni kell. Ez már lefutott, a motor ott pihen többek között gumira várva, meg van rendelve. Addig szépen levonulhatna a tél, hogy haza tudjam majd hozni. Adok a télnek 1.5 hetet.
Az oldal nem jelzi hogy nincs raktáron. Itt megnézheted.
130/70-17 már más téma.
Én 140/70-17-est rendeltem radiálban. Hétfőn reggel adtam le és kedden megjött.
De ez a típus? Mert itt csak ezzel ez a helyzet. Kék helyen is érdeklődtem és mindkét hely ezt a dátumot ígérte. MAradok a michelinnél, mert elől is az van.
Én az R17-től rendeltem hétfőn, kedden már nálam is volt.
Hihetetlen, hogy gumi hiány van az országban. Leghamarabb köv hét közepére ígérik a kiszemeltet és már január 6.-án is ez volt a helyzet.
Michelin Pilot Street. Van esetleg valakinek ilyen fent?
Hááát ha húszezer van benne akkor valószínűleg még a gyári a betét is, de valóban van olyan betét ami kimondottan eszi a tárcsát.....amiért viszont hullámos lehet az pl. egy gumizás ahol nem volt a kerékszerelő gépen kiemelő és odanyomta a tárcsát a munkalaphoz vagy járdaszerű dolognak tolták neki a gépet meg ilyenek, inkább valami mechanikai sérülés lehet ha valóban húszezer van a gépben, de mondjuk hő miatti hullámosodás az ilyen kis méretű tárcsánál ritka szerintem, de a nagyokon mint ami pl. a békán van ott sűrűn előfordul.
Szinteres fékbetét eszi a tárcsát. Normális esetben inkább a tárcsának kellene erősebbnek lenne és a fékbetétnek kopnia. milyen fékbetéted van?
Perik! Voltál végül Chopokon?
MIndent tudsz, el kell fogadnom a választ, szép volt!

http://youtu.be/qvzNfKvIG9s
Floki.
OK, de mi volt az előző kutyája gazdájának a leánykori neve? hmmmm?
ER6n.
Zöld,fekete vázzal és ezüst blokkal.
Ma találós kérdés trolkodási szándékkal:

Honnan van az alábbi idézet?

"Volt egy váratlan meghibásodás. Első féktárcsákat kellett cserélni a motoron. A közlekedési hatóság szúrópróbaszerű ellenőrzésén nem ment át a gép, mivel az első tengelyen több mint ötven százalékos fékingadozást mértek. A maximálisan megengedett, harminc százalék lenne. Azt hittem agyfaszt kapok amikor flegmán a képembe vágták, hogy lekaparják a matricát a rendszámról.
Máig nem tudom, hogy a húszezret sem futott motor féktárcsái mitől hullámosodtak fel ilyen mértékeben. A motort újonnan vettem, nem törtem össze, még csak el sem dőlt soha. Nem használtam versenypályán. A cserét végző szerelő szerint annál meg erősebbnek tűnnek ezek a tárcsák, hogy a felfröccsenő víztől vetemedjenek. Állítólag ugyanezek a tárcsák vannak a hatkilós Ninján is.
Annyit éreztem csupán hogy finoman pulzált a fékkar fékezéskor. Arra már nem emlékezem, hogy ez a jelenség új kora óta meg volt-e, vagy idővel vált ilyenné. Mindenesetre a féktárcsa cserét követően nem pulzál a fékkar és valóban javult a fékhatás. Lehet, hogy gumicserekor nem bántak szépen a felnivel és megütötték a tárcsát? Nem tudom."