230-290 Km körül vagy megállok vagy tolom szóval annyi a limit de simán tudnék többet is.És nem ilyen kényelmes lógatós lábú a lábtartóm hanem rendesen fel van húzva.
Szóval ilyen gondom nincs.És olyat hogy zsibbad a segg meg hasonlókat hírből sem hallok.A kezem fárad el napi 700 körül és ami igen megterhelő az 5-600 Km autópálya.
Szar is lesz nyáron.
Nekem ez a 300 km megállás nélkül olyan városi legenda szagú. Hallottam már ilyet, de még soha nem láttam ilyen motorost.
A felállást és láblógatást, karlengetést én is szoktam használni, de ez nálam max. 20-30 perccel nyújtja az etapot.
Egyébként csaba jól mondja, ha nem szálok le akkor amikor kellene, utána nem érzek a fenekem.
Lehet itt az is számít, hogy ki milyen alkatú, meg hát egyéni adottságok. Pl. nekem van egy daganat a vádlimban, meg gerincsérvem. Úgyhogy én autóval is megállok max. 2-3 óránként, motorral is meg szoktam 5-10 percre. Ez nem igazán befolyásolja a napi megtehető távot. A Dipshit féle rohanásnak egyébként sem vagyok híve, naponta nemigen szoktam 400 km-nél hosszabbat tervezni.
Az én tapasztalatom az, hogy ez a 60-80 perc inkább a holtpont, a legtöbb motoron már érzed a hátsód ennyi idő után. De ha utána nem szállsz le, egy idő után már nem is érzed. Közben még érdemes mocorogni, az is segíthet.
Valamit biztos rosszul csináltok.. a 60-80 perc az 80-100 kilométer környéke lehet. Ilyen sűrű megállásokkal meg nehéz messzire jutni kevés idő alatt. Engem sokszor csak a benzinszintmérő kényszerít megállásra 300 kilométer környékén, egyébként eszem ágában se lenne leszállni a motorról. Nekem bőven elég ha néha kiállok a nyeregből belterületen 50-70-es tempó mellet.
Hát igen! Nekem is ez a 60-80 perc a maxi idő. Tulajdon kép ezért gondolkodom én is a váltásban. A hátsóm nem bír motoron többet egyszerre. Köszi a fel ajánlást, még meglátjuk. Erdély szép, és már régen voltam arra. Lehet hogy szavadon foglak.
Én 180 vagyok. Kb. ugyanannyit, vagy csak kicsit többet tudok menni egyhuzamban, mindig elkezd zsibbadnia a valagam 60-80 perc körül. Ez nálam nem motorspecifikus, valszeg idomtalan picsám van.
A tank műanyag, szíjazni kell a cuccot. Bár én a GS-en is szíjaztam, nem bízok a mágnesben.
Nem tudom te milyen magas vagy, én 189. Üllés magasságát, lábtartó magasságát meg tudod esetleg mondani? A Gs-el mennyit tudtál kényelmesen egyhuzamban menni? Tank táskám nincs, csak az ős GPS tartóm (papír térkép ). A tank azért fém ugye? Köszi!
Jóval nagyobb, kényelmesebb, természetesebb az üléshelyzet rajta. Bár ugyanúgy 48 ló, a Freewind jóval nyomatékosabb, elég soxor csak a gázkart ráncigálni a váltóval baszakodás helyett. 1 vagy 2 személy, ennek mindegy. Elmegy árkon, bokron keresztül, és szerpentinen is élvezhető.
Ami hátrány a GS-hez képest, az a pár decivel magasabb fogyasztás, gyárilag nincs középsztender, és nehéz rá passzoló tanktáskát találni. Ill. nekem a műanyag idomok sem a szívem csücske, de hát ez ilyen.
Pont a napokban hívott fel Csöpi, az ő fia is hajtott GS-t és most az XF-et nézték ki neki.
Má így se vok egy nádszál.................és akkó az annyit ehet amennyit akar helyre kéne mennem?
Még a végén a garázsba se férnék el.
Most KB 4 kiló minuszt kéne realizálnom.
Na pont te vagy a másik aki állandóan kihúzná magát de mentségedre szolgáljon, hogy azért mert bevállalod a csajszikat.
Tudod jól nem rajtam múlik. Én már vagy 3* megpróbáltam, de soha nem volt jó senkinek (gabent kivétel)
Pont az ilyen típusú könnyebb motorokat kedvelem. Ezekkel lehet igazán motorozni sztem, erre vagyok hangolva. Pont ezt hiányolom a nagy Banditban. Tudom, hogy másra lett kitalálva, de akkor most már érted, hogy miért nem tartozik a kedvenceim közé.
Piros alpine pro kabát, kék heavy tools gatyó, sárga rossignol bakancs, fischer rc4 léc, szürke bukó és qrva jól síel. Ha legközelebb látsz ilyet a pályán az én vagyok.
Szóval ilyen gondom nincs.És olyat hogy zsibbad a segg meg hasonlókat hírből sem hallok.A kezem fárad el napi 700 körül és ami igen megterhelő az 5-600 Km autópálya.
Szar is lesz nyáron.