Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

230-290 Km körül vagy megállok vagy tolom szóval annyi a limit de simán tudnék többet is.És nem ilyen kényelmes lógatós lábú a lábtartóm hanem rendesen fel van húzva.
Szóval ilyen gondom nincs.És olyat hogy zsibbad a segg meg hasonlókat hírből sem hallok.A kezem fárad el napi 700 körül és ami igen megterhelő az 5-600 Km autópálya.
Szar is lesz nyáron.
Nekem ez a 300 km megállás nélkül olyan városi legenda szagú. Hallottam már ilyet, de még soha nem láttam ilyen motorost.
A felállást és láblógatást, karlengetést én is szoktam használni, de ez nálam max. 20-30 perccel nyújtja az etapot.
Egyébként csaba jól mondja, ha nem szálok le akkor amikor kellene, utána nem érzek a fenekem.
Lehet itt az is számít, hogy ki milyen alkatú, meg hát egyéni adottságok. Pl. nekem van egy daganat a vádlimban, meg gerincsérvem. Úgyhogy én autóval is megállok max. 2-3 óránként, motorral is meg szoktam 5-10 percre. Ez nem igazán befolyásolja a napi megtehető távot. A Dipshit féle rohanásnak egyébként sem vagyok híve, naponta nemigen szoktam 400 km-nél hosszabbat tervezni.
Szintén,+a lábamat szoktam lógatni,már felajánlották,hogy beépítenek a motoromba 1,5 órás időzítőt ami megszakítja a gyújtást......
Az én tapasztalatom az, hogy ez a 60-80 perc inkább a holtpont, a legtöbb motoron már érzed a hátsód ennyi idő után. De ha utána nem szállsz le, egy idő után már nem is érzed. Közben még érdemes mocorogni, az is segíthet.
Valamit biztos rosszul csináltok.. a 60-80 perc az 80-100 kilométer környéke lehet. Ilyen sűrű megállásokkal meg nehéz messzire jutni kevés idő alatt. Engem sokszor csak a benzinszintmérő kényszerít megállásra 300 kilométer környékén, egyébként eszem ágában se lenne leszállni a motorról. Nekem bőven elég ha néha kiállok a nyeregből belterületen 50-70-es tempó mellet.
Hát igen! Nekem is ez a 60-80 perc a maxi idő. Tulajdon kép ezért gondolkodom én is a váltásban. A hátsóm nem bír motoron többet egyszerre. Köszi a fel ajánlást, még meglátjuk. Erdély szép, és már régen voltam arra. Lehet hogy szavadon foglak.
Ha eljössz az idén valamelyik Erdély gurigára, cserélünk egy darabon.
Én 180 vagyok. Kb. ugyanannyit, vagy csak kicsit többet tudok menni egyhuzamban, mindig elkezd zsibbadnia a valagam 60-80 perc körül. Ez nálam nem motorspecifikus, valszeg idomtalan picsám van.
A tank műanyag, szíjazni kell a cuccot. Bár én a GS-en is szíjaztam, nem bízok a mágnesben.
Nem tudom te milyen magas vagy, én 189. Üllés magasságát, lábtartó magasságát meg tudod esetleg mondani? A Gs-el mennyit tudtál kényelmesen egyhuzamban menni? Tank táskám nincs, csak az ős GPS tartóm (papír térkép ). A tank azért fém ugye? Köszi!
Jóval nagyobb, kényelmesebb, természetesebb az üléshelyzet rajta. Bár ugyanúgy 48 ló, a Freewind jóval nyomatékosabb, elég soxor csak a gázkart ráncigálni a váltóval baszakodás helyett. 1 vagy 2 személy, ennek mindegy. Elmegy árkon, bokron keresztül, és szerpentinen is élvezhető.
Ami hátrány a GS-hez képest, az a pár decivel magasabb fogyasztás, gyárilag nincs középsztender, és nehéz rá passzoló tanktáskát találni. Ill. nekem a műanyag idomok sem a szívem csücske, de hát ez ilyen.
Pont a napokban hívott fel Csöpi, az ő fia is hajtott GS-t és most az XF-et nézték ki neki.
keresünk neked vmi diétásat...mondjuk cézár saláta
De.
Az annyit ehet..... nem azt jelenti, hogy dugig muszáj.
Má így se vok egy nádszál.................és akkó az annyit ehet amennyit akar helyre kéne mennem?
Még a végén a garázsba se férnék el.
Most KB 4 kiló minuszt kéne realizálnom.
Nekem mondod, volt már hogy potyogtak a könnyeim a nevetéstől.
Na pont te vagy a másik aki állandóan kihúzná magát de mentségedre szolgáljon, hogy azért mert bevállalod a csajszikat.
Tudod jól nem rajtam múlik. Én már vagy 3* megpróbáltam, de soha nem volt jó senkinek (gabent kivétel)
Pont az ilyen típusú könnyebb motorokat kedvelem. Ezekkel lehet igazán motorozni sztem, erre vagyok hangolva. Pont ezt hiányolom a nagy Banditban. Tudom, hogy másra lett kitalálva, de akkor most már érted, hogy miért nem tartozik a kedvenceim közé.
Tényleg..............milesz az összeröffenéssel az M0 mellett?
Be fog csukni a hely ha így folytatjátok.
Hahó!
Írni nagy ritkán. Viszont olvasom rendszeresen. Hét éves megszokás. Időnként kifejezetten szórakoztató...
Gonosz vagy! Veled már legalább 3x-4x motoroztam, Isti Partyn is ott voltam, szóval csend legyen!

Kajaparty meg még úgy tudom nem is volt, vagy ha volt nem hívtatok.
Perik soha nem ér rá, pláne nem ha kajapartiról van szó
Szia Dzsoki !
Téged is meglelni itt nagy ritkán.
Ha ezeket feleszem és 2 percenkét pofáraesek egy irgalmatlant majd jól rád fogon hogy te voltál.
Piros alpine pro kabát, kék heavy tools gatyó, sárga rossignol bakancs, fischer rc4 léc, szürke bukó és qrva jól síel. Ha legközelebb látsz ilyet a pályán az én vagyok.
Sziasztok!

Bobalya! Kérdezném, neked milyen a Free a Gs után? Eddigi tapasztalatok? Méretben mennyivel nagyobb? Köszi!