Nem értem az első két mondatod. HA bebizonyosodik hogy indul - 5 fokban akkor vegyünk vissza az Er fényezéséből, mert szar?
Vagy mi van? Mindig van valami ami cseszi a csőrödet? Először büdös volt a hűtő ( ez meg mi?)
Utána szarabbul ment mint a GS de a stopper szerint meg jobban ( és ez mi?) De a hangja jobb. Meg a feelingje , igaz amikor gyorsulásra otthagy (te írtad a stopper szerinti részt) akkor szerintem kurtára mindegy milyen feelinggel integetsz a Kawa tükréből- nem?
Aztán Kurva jó a futóműve, ami utána meg szar lett neked, vagy nem mondtad legalább is- ez meg hogy?
Aztán leér a kipu könyök a járdán- holott tudtommal nem egy túraenduro, főleg nem padkaugrató versenyekre készült.
Utána szar a dupla rugó, mert szar szerintetek, de mikor megjegyeztem hoyg a GS -é összeül ó -áá hát ez nem igaz- után meg ment a farigcsa az Sv rugóval mert elfárad szerintetek ( nem szerintem) a hátsó rugó.
Dobfék szar meg nyikorog ( igaz csak ki kellene tisztítani , meg a fékpedál tengelyét néha zsírozni) de mikor haver csere motornak GS-t kapott egyáltalán nem fogott neki jobban a hátsó tárcsa mint az Er5 dobféke ( ha ez nem igaz akkor ő hazudik pedig igen objektív ember, akinek azóta Yamahája van).
Után jöttél a 150 ezres műszerfallal, aminek a javítása kb 2 ezer ft, nem hogy 150 ezer.
No mi volt még...
JA igen- jöttél az ordenáré nagy fogyival, erre a nagy nagy többség 4- 4,5 litert etet meg az Er5- el de neked nem ment idézlek " valami nagyon harmatos vezetés mellett sem akart lemenni a fogyasztás 4,8l alá, pedig minden rendben volt rajta..." De előtte írtál 5,5 - 6 litereket is, ezek után azt várod hogy szavad higgyem?
Szal volt itt aki azt írta 4,5 - 5 litert evett a GS, rögtön elkezdtétek mondani , hu valami nem jó hú az nem lehet.
Aztán jött a konstrukció hibás szivató ami berohad és cserélni kell a bowdenét- igaz ez is csak nálad jött elő senki másnál- mondd ha belefagy a hólé a dobfékbe, és berohad a szivató bowden- te hogy figyelsz a motorodra?
Kulcs elhajlik, na ez rajtad kivül egy embernek sikerült, annak is azért mert baxta megolajozni a zárat, és szorult neki, ez tényleg naaaagy típushiba.
Jött utána, a hu össze vizezi a hátad duma, persze hogy a GS ülése alatti szappantartóban egy egész ebihal csapat nevelkedik fel mire kiszárad, azt nem írtad.
"Nem elég egyenletes a nyomatékgörbe, alul kevesebbet csinál mint a GS, valamiért nem érzed benne az erőt, és nem nagyon akarsz 80-100-nál többel menni, mert valahogy a motor nem szereti, hiába tudja a 180-t."
Ezt ugye mondanom se kell hogy csak egy 200 motoros művész tudja leírni- ekkora baromságot ugye te sem gondolsz komolyan?
80 -100 egy 180 -végsebességű motortól? Ne röhögtess
Ami igaz volt, és MINDEN érdeklődőnek elmondatik az a széteső kipufogó- ez sajnos bizony típushiba!
Aztán berohadt az oldaltámasz biztonsági kapcsija- megint kérdem, 200 motor tesztelése után, te nagy tudor mennyire ápolod a géped? Nekem 8,5 év alatt , és 55 ezer km- t megtéve sem volt ilyen gondom, igaz nagy ritkán nem sajnáltam egy fujat WD-40- et attól a szar kapcsolótól..
No mi van még..
Első féktárcsa, részben igaz részben nem- ez nekem is hamar elkopott, de arra rátett rendesen a Ferodo szinter betétje is, meg is kékült a tárcsa tőle csak annyira fogott.. A régebbi szériáké valóban tartósabb volt..
Műanyag oldaldeklik füle valóban rideg anyag- nekem is évente kb. 1000 forintomba került a végén a két fül meghegesztetése a műanyagossal- no legyen karácsony Neked!
Aztán megint a műszerfal egységgel jöttél előbb 80 ezer ft- t írtál utána 150 ezret..
Mondd, legnagyobb tisztelettel, ezek után mit higgyek el neked?
Aztán volt itt anekdota széteső váltóról, igaz ez se volt jellemző, de azért ezt is leírtátok.
Röhögtetek a pittitinges vezérműtengelyen, igaz soha nem bizonyosodott meg hogy egy szétkúrt olaszból hozott olajcserét sose látott Kawa volt az a motor vagy tényleg gyárilag volt elkúrva a felületkezelés.
És nem elég- most jössz az indul e a hidegben játékkal, holott tudtommal nem egy tajgára készült motor ez sem, meg a GS sem. Nem mellesleg, múltkor barátotok linkelt ide egy vidit egy srácról aki akkor vett az Er-5-öt amikor világ körüli turnéra ment vele. Gondolom jó sokat dédelgethette előtte, mi volt a válasz?
Ja hát tényleg kibírta. Amibe nem tud(tok) bele kötni vagy bizonyíték az mindig elsiklik.
De persze a hülyeségek elő jönnek.
Nézd én elhiszem neked, hogy egy szétbaszott Er-5-öt vettél, mert hát én átbasztalak, Te meg akkora tapasztalattal rendelkezel 200 motor után, hogy nem vettél ebből semmit észre- mármint abból hogy egy szar Kawát vettél.
De NE általánosíts!
Ezzel szembeni tények.
Gs futóműve szar- ezt te írtad!
Fényezése kaki!
Blokkja több , egymástól független tesztben is mérve a leggyengébb, leg nyomaték rugalmatlanabb!
Ülés alatt kacsausztató. 1:1
Hátsó tárcsa se egy nagy szám, bocs jó barátomnak jobban hiszek mint Neked.
Keveset eszik ez tény de ha hajtod semmivel nem marad el az ER5 mögött...
Anakronisztikus, léghűtéses- kétszelepes- MZ blokktól egyszerűbb- viszonylag magas olaj fogyasztású motorblokk. Igaz? Igaz!
Tehát összegezve-
Blokk ratyi- fényezés Kaki- a futómű szar..
Akkor mi a jó benne? Mitől motorabb ez mindentől? Mikor minden teszten utolsó. De ez nem mérvadó Neked- Nektek, mert a tesztek nem mérvadók...
De tudod mit! Legyen ezek után az Er5 szar mert az dobfékes, ami sokkal nem szarabb mint a tárcsátok, igaz tízszer tovább bírja egy betét benne- de igaz a dobfék szarabb mint a tárcsa, ez tény.
Röhej a dupla rugó ami eddig még egy kivétellel mindenkinél tette a dolgát, szemben a tavalyi faragjunk bele Sv rugót a villába mizériával itt.
Akkor mit akarsz még? Mibe szeretnél még önigazolást nyerni, kapni, hisz szinte minden amit leírtál hülyeség volt?!
Mostani ismerős jött motor kell- mondom vegyél Hondát vagy Gs-t ha zavar a dobfék, inkább nem írom le mit mondott a GS- ről, pedig én ugyan egy szót sem fikáztam neki, egyszerűen végig olvasta az egész Er5 topicot, utána döntött- tehát olvasott látott mindent..
Hát ennyi.
Előre bocsátom- amit írtam NEM fikázásnak szántam, csak már kezd idegesíteni az amit néha leírsz- vagy más leír, a sok sok kamu.
Amit itt írnak- poénkodnak egyesek mikor jön valaki mit vegyen.
Túl, amikor ilyen kérdés tevődik fel inkább elküldök egy kisebb összeállítást a gépről amit 3- an(!) egymást cenzúrázva(!) írtunk össze hogy tuti hiteles legyen az összkép.
Vagy inkább írjuk vegyen Gs 500-at még ha sokszor poénból is, ennyire unjuk már a témát...
Ezzel szemben itt elég gyalázatos módon folyik a típus kigúnyolása, amit a fentiek fényében eléggé utolsó dolognak tartok!
Ezt szerettem volna elmondani, célom nem az itteni topic idegesítése ellehetetlenítése volt- hanem csupán a korrekt tényekre való ösztönzés.
Kissé hosszú lett elnézést érte.
Szerintem a témát zárjuk le, mert a leírtak tükrében úgysem lenne sose vége. Nekem ez a meggyőződésem Nektek - GS tulajok révén pedig más!
Nem is célom bebizonyítani az ellenkezőjét főleg nem egy GS 500 topicon!
Szal erre e litániára már NE generáljunk további hsz.-eket.
Legyen végre a topicotok olyan amilyen volt, a vadhajtásoktól eltekintve.
-5 fokig elég. Tényleg érdekelne, mert ha bebizonyosodna, hogy nem indul, talán te se herótoznád annyira a GS-t.
Amit még írtál, az már nem fontos, de csak annyi, hogy az ER5 dobfékébe beszivárog a nedvesség, ami nem túl kedvező, télen pedig a motort gyakorlatilag nem lehet használni, mert amikor a hólé megy bele, akkor a só kicsapódik a a fékdobba és a kikristályosodott súrlódó hatása miatt, akkor is fékez a motor, amikor nem kéne. Szóval lehet, hogy nyáron neked hétvégékre jó volt ez a motor, de télen gyakorlatilag használhatatlanná válik, és akkor még nem beszéltem a nem funkcionáló hátsó sárhányóról, amitől tiszta dzsuva leszel, a sómarta motoros dzseki pedig mehet a kukába.
Én is arra jutottam nem kell ez ide hisz motorokra hirdetik és más is jelezte, hogy natúr van neki bekötve. Ráadásul nem is jó így a védelme. Sőt a vil.késleltetőm is natúr van bent védelem nélkül és működik, pedig az érzékeny a túlfeszültségre. Natúr kötöm be, nem pénz ha tönkremegy.
Beszéltem erről egy tv műszerész kollégámnak. Elküldött a f@xba. Azt mondta, minek bonyolítani, bírnia kell. Ergo én simán kötöm majd.
Jah! Majd meg kell neki mutatnom a műszert, mert ha minden ok, akkor kell neki is vagy 30 db.
Mint mondtam Neked, nálam állt a garázsban 0- és -1, -2 fok közt. Ekkor úgy indult ahogy leírtam. Amúgy már megint másról beszélsz, te kezdted hogy nem indul az Er5 ilyen körülmények közt, utána meg irkálták páran itt hogy így nem indult a motorjuk meg úgy nem indult, pedig nem volt annyira hideg akkor még. Erre sem azt mondtam hogy szar a GS, hanem azt hogy jé az se úgy indul mint szerinted az Er5.
De ha lesz kedvem a kedvedért körbe rittyentek pár ER tulajt hátha valakinél esetleg a szabd ég alatt a hóban áll - 20 ban a motor. Hidd el engem nem érdekel. Amúgy azt a belefagy a dobfékbe a hó szöveget sem értettem? Mi ez valami hószán?
A 0 és -5 fok között már elég, és nem azért, de tényleg fontos, hogy ilyenkor is induljon, aki nem hétvégi motorozásra használja. Ha ez bebizonyosodna az ER5-ről, akkor azért egy kicsit vissza lehetne venni a fényezéséből..... már bocsi. Szóval szerintem kár lenne ezt a kísérletet kihagyni. Vagy addig nem kellene állandóan a pofánkba tolni, hogy milyen szar a GS.
Jól van, csak eddig évekig itt állt a másik motor, ugyanezen ponyva alatt azt sose fordult elő ez, gondoltam én is hogy nem nagy baj, de kicsit idegesített, hogy ennyire nekiálltam leápolni azt ez lett a vége. Mindegy, most épp hajszálkarcok után vizslatok az idomokon, egy részét le is poliroztam géppel ma...
Egyenlőre nem megoldható a dolog a -20 fok meg főleg nem, hacsak nem szervez be az ember valami hússzállítós ismerőst ahol be tudod tolni vmi nagy fagyasztóba.
Az Er5 renoméja meg nem érdekel, mert tudom hogy jó, nekem bizonyított eleget a 8,5 év alatt. A többi már a mostani Er5 tulajok dolga, talán dobd fel nekik odaát, hátha ráharap vki.
Idén nagyon rábasztam a párával, a hülye össze vissza idő miatt akkora pára keletkezett a garázsban hogy mire feltakartam a kawát, az összes lánszem görgő megrozsdállt, pedig előtte polirra tisztítottam a láncot, jól lefujtam. Aztán volt még lehetőség menni vele egyet, letettem letakartam. Mire jobban ránéztem már kész volt. Gondolom, hála az előző gazdájának, akinél- ha jól tippeltem kb két éve volt lefujva a lánc jól kifényesedtek a szemek. Azt hallottam ilyenkor már nehezebben tapad rá a spré. Gondolom hiába fújtam le bőven eldobálta a surlódó felületekről a javát, így történhetett az eset...
Minden esetre a fa.. kivan..
Éljen a kardán!
Mindentől függetlenül bőven elvárható egy motortól, hogy 0 fok alatt nem garázsból kitolva induljon. Persze elismerem, egy kísérlet nem kísérlet, ezért lenne érdemes, amit javasoltam. Pláne, hogy neked is, talán másoknak is fontos az ER5 renoméja, ráadásul mindig hangsúlyozod is, hogy mennyivel jobb stb....és tényleg nem kerül semmibe ezt megszervezni, mert engem is már érdekel, mert a messzi távolból úgy tűnhet, hogy csak az én leharcolt szar ER5-öm volt csak képes erre, miközben tényleg csak 20000 volt benne és tudom ki használta és hogyan.
Az én kísérletem eredménye most már ismert, és nincs a véletlenre bízva, egy egész télen át produkálta.
A -20-ról pedig tavaly volt azért, csak azt akartam ezzel mondani, hogy minden hidegben indult.
Hát hirtelen nem tudok leakasztani senkit, aki kitenne a motorját a hora, úgyhogy elegedj meg avval hogy anno volt párszor, hogy állt a fűtetlen 0-,-1,-2 fokos garázsban az Er aztán nem elsore, de másodszor, esetleg harmadszorra rendesen járt a blokkja. Elsore is elkapta, de akkor volt hogy leállt.
Amúgy ki az a lelketlen, aki legalább egy fűtetlen helységben lusta tárolni a motort!?Nem értem az ilyet.
Ismerősnek vettünk egy Er 5- öt most, de megkergult, bevitte magával a szobába a szentem. Másik haver meg minden télen a karácsonyfa mellé bakolja a Ninjat, úgy néz ki én vagyok olyan lelketlen fasz, hogy a hideg garázsban tartom..
Mennyire nyűgös pl -20-ban? Én pár fokban annyit vettem észre, hogy egy pillanattal tovább forgott az önindító. A robogó nem szerette már ezt sem. Nagyon nem.
A GS500 jól indul hidegben, egészen -20 fokig próbáltam napi szinten több télen át. A srácnak is, ha jól tudom akku probléma miatt nem indult. A bevizsgáltan 20000-et futott ER5-ömnél más volt a helyzet, 0 fok alatt tényleg kakukk lett, pedig az akku vadi új volt benne, úgy tekert mint a singer varrógép. Aztán elmentem a hivatalos Kawa szervízbe, ahol egy nem hülye gyerek, tapasztalt szerelő mondta, hogy jellemző az ER5-re, hogy 0 fok alatt meghal és átfúvókázással orvosolható a dolog. Ezt én is csak alátámasztani tudom.
Ez a téma már nálatok is felvetődött, és bizony nálatok is jöttek olyan hangok, hogy bizony hajlamos az ER5 ilyesmire.
A 0 fok alattot nem úgy értem, hogy reggel kitolom a garázsból, hanem úgy, hogy kint áll az udvaron legalább 24 órát az indulás előtt. Így lenne hiteles a kísérlet, amire most jó alkalom kínálkozna, lévén, hogy hideg időt ígér a meteorológia.
Legyen a tét mondjuk egy üveg jobb pezsgő, szervezd le a barátaiddal, nagyon köszönném és érdekelne is......mert addig ez így komolytalan, hogy bemondod, hogy az ER5 indul 0 fok alatt, miközben a legtöbben elő se veszitek olyankor, vagy pedig a garázsból toljátok ki, ami megint nem hiteles.
Ha benne vagy a kísérletben, azt becsülni tudnám.....addig viszont csak a saját tapasztalatomban bízok, miszerint a GS500 úgy indul 0 fok alatt is mint az álom /persze csak feltöltött akksival/, míg az ER5-re tényleg igaz volt, amit a hivatalos szerelő mondott, és nem az ujjából szopta.
Úgy néz ki a dolog, hogy veszel egy zener diódát. Nekem 18V-os volt a fiókban, ha fordítva van bekötve akkor 18V körül (felette valamivel) nyit és levezeti a többlet feszültséget. Mivel 1.2W-os így kell elé egy ellenállás. Én 2XX ohm körülit találtam a fiókban. (a képen más van ha valaki a színkódba kötne bele). A dióda és az ellenállás sorba van kötve, és a dióda "vonalazott része a mérő tisztán piros, azaz pozitív lába felé néz. Összeforraszt és beköt.
A többi képlékeny. Maga a cucc zárt, totál védve van a víztől-nedvességtől, de maga a bekötése nincs. Ezért arra gondoltam, hogy egy jókora zsogorcsőbe rakom be, kicsit túllógatom rajta, megmelegítem és azt a részét ahol a bekötése van fogom és kitöltöm ragasztóval. Tudod van ez a pisztoly ami felfűti ezeket a rudakat, virágkötők előszeretettel használják. Az indexrelém is és a vil.késleltetőm is ebbe van eltemetve. A vezeték ami meg kijön az szintén csőben halad egészen a bekötésig. Ezt a csövet a meleg ragasztóba beletolom, hogy még kevesebb esélye legyen a nedvességnek bejutni. Én csak hozzávetőlegesen akarom látni a feszültséget. Ezért nem közvetlenül az akkuig vezetékezek ki, hanem egy direkt 12V-ig ami akkor van jelen ha a kulcs el van fordítva. Ezért picit csalni fog, de a lényeg látszódni fog.
7.3V-os mérésnél 9mA-t eszik a mérő, tehát nem vészes.
Vagy mi van? Mindig van valami ami cseszi a csőrödet? Először büdös volt a hűtő ( ez meg mi?)
Utána szarabbul ment mint a GS de a stopper szerint meg jobban ( és ez mi?) De a hangja jobb. Meg a feelingje , igaz amikor gyorsulásra otthagy (te írtad a stopper szerinti részt) akkor szerintem kurtára mindegy milyen feelinggel integetsz a Kawa tükréből- nem?
Aztán Kurva jó a futóműve, ami utána meg szar lett neked, vagy nem mondtad legalább is- ez meg hogy?
Aztán leér a kipu könyök a járdán- holott tudtommal nem egy túraenduro, főleg nem padkaugrató versenyekre készült.
Utána szar a dupla rugó, mert szar szerintetek, de mikor megjegyeztem hoyg a GS -é összeül ó -áá hát ez nem igaz- után meg ment a farigcsa az Sv rugóval mert elfárad szerintetek ( nem szerintem) a hátsó rugó.
Dobfék szar meg nyikorog ( igaz csak ki kellene tisztítani , meg a fékpedál tengelyét néha zsírozni) de mikor haver csere motornak GS-t kapott egyáltalán nem fogott neki jobban a hátsó tárcsa mint az Er5 dobféke ( ha ez nem igaz akkor ő hazudik pedig igen objektív ember, akinek azóta Yamahája van).
Után jöttél a 150 ezres műszerfallal, aminek a javítása kb 2 ezer ft, nem hogy 150 ezer.
No mi volt még...
JA igen- jöttél az ordenáré nagy fogyival, erre a nagy nagy többség 4- 4,5 litert etet meg az Er5- el de neked nem ment idézlek " valami nagyon harmatos vezetés mellett sem akart lemenni a fogyasztás 4,8l alá, pedig minden rendben volt rajta..." De előtte írtál 5,5 - 6 litereket is, ezek után azt várod hogy szavad higgyem?
Szal volt itt aki azt írta 4,5 - 5 litert evett a GS, rögtön elkezdtétek mondani , hu valami nem jó hú az nem lehet.
Aztán jött a konstrukció hibás szivató ami berohad és cserélni kell a bowdenét- igaz ez is csak nálad jött elő senki másnál- mondd ha belefagy a hólé a dobfékbe, és berohad a szivató bowden- te hogy figyelsz a motorodra?
Kulcs elhajlik, na ez rajtad kivül egy embernek sikerült, annak is azért mert baxta megolajozni a zárat, és szorult neki, ez tényleg naaaagy típushiba.
Jött utána, a hu össze vizezi a hátad duma, persze hogy a GS ülése alatti szappantartóban egy egész ebihal csapat nevelkedik fel mire kiszárad, azt nem írtad.
"Nem elég egyenletes a nyomatékgörbe, alul kevesebbet csinál mint a GS, valamiért nem érzed benne az erőt, és nem nagyon akarsz 80-100-nál többel menni, mert valahogy a motor nem szereti, hiába tudja a 180-t."
Ezt ugye mondanom se kell hogy csak egy 200 motoros művész tudja leírni- ekkora baromságot ugye te sem gondolsz komolyan?
80 -100 egy 180 -végsebességű motortól? Ne röhögtess
Ami igaz volt, és MINDEN érdeklődőnek elmondatik az a széteső kipufogó- ez sajnos bizony típushiba!
Aztán berohadt az oldaltámasz biztonsági kapcsija- megint kérdem, 200 motor tesztelése után, te nagy tudor mennyire ápolod a géped? Nekem 8,5 év alatt , és 55 ezer km- t megtéve sem volt ilyen gondom, igaz nagy ritkán nem sajnáltam egy fujat WD-40- et attól a szar kapcsolótól..
No mi van még..
Első féktárcsa, részben igaz részben nem- ez nekem is hamar elkopott, de arra rátett rendesen a Ferodo szinter betétje is, meg is kékült a tárcsa tőle csak annyira fogott.. A régebbi szériáké valóban tartósabb volt..
Műanyag oldaldeklik füle valóban rideg anyag- nekem is évente kb. 1000 forintomba került a végén a két fül meghegesztetése a műanyagossal- no legyen karácsony Neked!
Aztán megint a műszerfal egységgel jöttél előbb 80 ezer ft- t írtál utána 150 ezret..
Mondd, legnagyobb tisztelettel, ezek után mit higgyek el neked?
Aztán volt itt anekdota széteső váltóról, igaz ez se volt jellemző, de azért ezt is leírtátok.
Röhögtetek a pittitinges vezérműtengelyen, igaz soha nem bizonyosodott meg hogy egy szétkúrt olaszból hozott olajcserét sose látott Kawa volt az a motor vagy tényleg gyárilag volt elkúrva a felületkezelés.
És nem elég- most jössz az indul e a hidegben játékkal, holott tudtommal nem egy tajgára készült motor ez sem, meg a GS sem. Nem mellesleg, múltkor barátotok linkelt ide egy vidit egy srácról aki akkor vett az Er-5-öt amikor világ körüli turnéra ment vele. Gondolom jó sokat dédelgethette előtte, mi volt a válasz?
Ja hát tényleg kibírta. Amibe nem tud(tok) bele kötni vagy bizonyíték az mindig elsiklik.
De persze a hülyeségek elő jönnek.
Nézd én elhiszem neked, hogy egy szétbaszott Er-5-öt vettél, mert hát én átbasztalak, Te meg akkora tapasztalattal rendelkezel 200 motor után, hogy nem vettél ebből semmit észre- mármint abból hogy egy szar Kawát vettél.
De NE általánosíts!
Ezzel szembeni tények.
Gs futóműve szar- ezt te írtad!
Fényezése kaki!
Blokkja több , egymástól független tesztben is mérve a leggyengébb, leg nyomaték rugalmatlanabb!
Ülés alatt kacsausztató. 1:1
Hátsó tárcsa se egy nagy szám, bocs jó barátomnak jobban hiszek mint Neked.
Keveset eszik ez tény de ha hajtod semmivel nem marad el az ER5 mögött...
Anakronisztikus, léghűtéses- kétszelepes- MZ blokktól egyszerűbb- viszonylag magas olaj fogyasztású motorblokk. Igaz? Igaz!
Tehát összegezve-
Blokk ratyi- fényezés Kaki- a futómű szar..
Akkor mi a jó benne? Mitől motorabb ez mindentől? Mikor minden teszten utolsó. De ez nem mérvadó Neked- Nektek, mert a tesztek nem mérvadók...
De tudod mit! Legyen ezek után az Er5 szar mert az dobfékes, ami sokkal nem szarabb mint a tárcsátok, igaz tízszer tovább bírja egy betét benne- de igaz a dobfék szarabb mint a tárcsa, ez tény.
Röhej a dupla rugó ami eddig még egy kivétellel mindenkinél tette a dolgát, szemben a tavalyi faragjunk bele Sv rugót a villába mizériával itt.
Akkor mit akarsz még? Mibe szeretnél még önigazolást nyerni, kapni, hisz szinte minden amit leírtál hülyeség volt?!
Mostani ismerős jött motor kell- mondom vegyél Hondát vagy Gs-t ha zavar a dobfék, inkább nem írom le mit mondott a GS- ről, pedig én ugyan egy szót sem fikáztam neki, egyszerűen végig olvasta az egész Er5 topicot, utána döntött- tehát olvasott látott mindent..
Hát ennyi.
Előre bocsátom- amit írtam NEM fikázásnak szántam, csak már kezd idegesíteni az amit néha leírsz- vagy más leír, a sok sok kamu.
Amit itt írnak- poénkodnak egyesek mikor jön valaki mit vegyen.
Túl, amikor ilyen kérdés tevődik fel inkább elküldök egy kisebb összeállítást a gépről amit 3- an(!) egymást cenzúrázva(!) írtunk össze hogy tuti hiteles legyen az összkép.
Vagy inkább írjuk vegyen Gs 500-at még ha sokszor poénból is, ennyire unjuk már a témát...
Ezzel szemben itt elég gyalázatos módon folyik a típus kigúnyolása, amit a fentiek fényében eléggé utolsó dolognak tartok!
Ezt szerettem volna elmondani, célom nem az itteni topic idegesítése ellehetetlenítése volt- hanem csupán a korrekt tényekre való ösztönzés.
Kissé hosszú lett elnézést érte.
Szerintem a témát zárjuk le, mert a leírtak tükrében úgysem lenne sose vége. Nekem ez a meggyőződésem Nektek - GS tulajok révén pedig más!
Nem is célom bebizonyítani az ellenkezőjét főleg nem egy GS 500 topicon!
Szal erre e litániára már NE generáljunk további hsz.-eket.
Legyen végre a topicotok olyan amilyen volt, a vadhajtásoktól eltekintve.
Peace!