Rendben, köszönöm a sok választ ! Tehát a lényeg a PRI állás, szívató és nem szabad basztatni a gázt. Legközelebb csak egy hónap múlva járok arra, akkor megpróbálom beindítani.
Tavasszal egyébként is megszeretném csinálni az alap-teendőket. Értem itt az olajcserét szűrőstől, légszűrőcsere, fékfolyadék csere... és el ne felejtsem a gumit ! Én a Pirelli Sport Demonra gondoltam mert sokan azt ajánljátok úgy olvastam.
Akkumulátort is venni fogok. Szerintetek megéri a drágább gondozásmentes zselés (vagy milyen) vagy bőven jó a hagyományos savas is ?
Téli állásután az indítás egy akksi vétel vagy töltés utáni köszörülés majd gyúklépésban körülugrálása a motornak mint fejetlen csirke és anyázás sűrűn.
Majd újabb töltés utáni nekifutás taadadadadadadadadadad hörrrcsukladozás és alacsony alapjárat után egy kisebb magáhoztérés és katatatatat majd lefelé megy az alapjárat és a kopogás abbamrad.
Én is amikor mentem megnézni a vasat még hűvös volt, és kint állt a motor az udvaron már hónapok óta (bár fedett helyen).
Folyamatosan görbült sírásra az ajkam amikor az eladó egy percen keresztül önindítózott. Aztán egyszer csak dö dö dö dö dö dö dö dö...olyan fasza akusztikája volt a helységnek, hogy egyből sikerült beleszeretnem!
Téli állás után nálam is ugyanez a beindítás.
PRI állás, várok egy keveset, szívató, aztán ami az akksin kifér. :-D
Ha hideg a henger akkor egyből lecsapódik a benzin a henger falára, ezért indul nehezen. Ha ilyenkor ráhúzunk a gázra, csak azt érjük el hogy nyit a pillangószelep és még több levegőt kap...lefullad.
Ezért szoktam én tavasszal megvárni a tízenegynéhány fokokat, addig motoros videókat nézek...
ekem 1x nem indult eddig be. Amikor elfogyott a benya.
Ezt nagyon szeretem benne. Egy pillanat önindító elég. Télen meg hetente rányitok pri-re és ennyi. Igaz én 19 fokon tárolom. 13 fokba, bennefelejtett ruhával a kipufba is ment. Kilőtte. Még soha nem ültem másik Gs-en, pedig érdekelne. Olvasgatok és amit valaki természetesnek vesz az nekem már nem ok lenne.
Én ilyenkor úgy szoktam, h PRI állásba rakom a benzincsapot, csuma szívató, semmi gáz és indítózás és ha beindult utána se nyúlok a gázhoz, mert egyből lefullad. Majd mikor már rendesen jár szívató szép lassan vissza, aztán már lehet közben gázzal játszadozni.
Ha indítás után gyorsan lefullad, utána nekem is elég nagy macera újra elindítani. Esetleg ha van közelben lejtős szakasz, akkor 2-3-ban próbált beröccenteni, én régebben mikor elkúrtam az indítás mindig így próbálkoztam. Ja és a benzincsapp vissza, különben szopás, mikor újra leteszed.
Persze kell a jó akksi mindkét esetben, főleg az indítózásnál h rendesen megforgassa a gépet, különben az életben nem fog elindulni.
Szóval nekem így szokott működni, de lehet másnak másképp, nekem ez vált be.
Nagyon "egyszerű" problémám van: kb. már egy hónapja letettem a motort a garázsba (nem fűtött), természetesen kivettem belőle az akkumulátort és feltettem csepptöltőre. A minap gondoltam beindítom hogy járjon egy kicsit, de csak pörgeti az önindítót és nem indul be. Illetve volt olyan hogy egyszer beröffent, de pár másodperc után le is állt és utána már nem lehetett beindítani.
Lenne esetleg valami jó tanácsotok hogy mit csináljak vagy mit ne csináljak hogy legközelebb ne legyen ilyen problémám ? Köszönöm !
Itt elérhető... az idomokat meg ne haragudjatok de mégsem raktam fel mert lámpát is cserélni kellett volna és semmi kedvem nem volt hozzá mert úgyis hamarosan levettük volna festés miatt...
Tavasszal egyébként is megszeretném csinálni az alap-teendőket. Értem itt az olajcserét szűrőstől, légszűrőcsere, fékfolyadék csere... és el ne felejtsem a gumit ! Én a Pirelli Sport Demonra gondoltam mert sokan azt ajánljátok úgy olvastam.
Akkumulátort is venni fogok. Szerintetek megéri a drágább gondozásmentes zselés (vagy milyen) vagy bőven jó a hagyományos savas is ?