Nem vagyok híve az átmenti kategóriáknak. Messzebb azzal se jutnék az aszfalton kívül, legfeljebb kevesebb kipufogóbilincs fogyna el motorozás közben, ellenben egy magas, nehéz létra..amin kötve hiszem hogy olyan nagyon jó lenne motorozni.
Biztos lesz csak én nem hinném hogy ott leszek.
Majd késő ősszel bepótolom.
Fűtés elég kemény de fel lett túrva a legjobb ár/érték arányú cucc.
Napi szerintem KB 40 kiló fa kell hozzá.
És egyenletes a hőleadás .Nem az a tipikus megrakom gatya vetkőzés leég vacogás.
Most lett 20 centi kőzetgyapottal becsomagolva a puffer a 2 centis armaflex mellett.
A fűtéskorszerűsítés kiadásai érdekeltek volna.
Bár én most örvendezek vala. Szigeteléssel, nyílászárócserével meg rezsicsökkentéssel, na meg persze az enyhe téllel kb. fele annyi volt a gázfogyasztás mint azelőtt. Majd elmotorozom a különbözetet!
És horvát túra lesz idén? Pünkösd idén júni 9-re esik.
Ha más nincs szermányolni kell egy rendes 3 hengeres túratigrist az alsó polcról.
1500 ojrótól kezdődik.
Azisnehéz és az legalább kellőképp alulértékelt.
Amúgy még egy centet se.Csak 4000 Km benzinköltség 550 forint körüli digó áron 3000km és a többi 1000km csak normális civil áron. A komp 140 euro ha hinni lehet a cégnek.
Szállás se lesz valami horvát olcsó áron asszem.
Juni.
Ja.
De én sem.Motor ahogy leraktam úgy van.Sárvéső,fejidom,dekli a polcon akksi szerintm 2 hete lemerült.Igen huutosan indul,kattog a feszítő félpercig és por áll rajta mindenhol.
Talán februárban lesz időm gatyábarázni.
De addig el kéne adni a járgányt.
Komplett fűtést csinált öcsém.
Vegyes tüzelés.
Két puffer,3 szivattyú,ladomat,lflo,10 hőmérő a füstgáztól a puffer 3 részén mérő.30 méter cső,halom relé és vezérlő,szünetmentes táp és még a fene tudja mi.
De reggel megpakolod meg este és annyi.Folyamatos 19-20 fok és 4000 forintos gázszámla.
Amíg nincs újrafényezve a bibis része szívesen odaadom egy körre... még meg is fektetheted Kellemesen sikló hajó
Mondjuk ennyi karc se bár ezeket magamnak köszönhetem
Majd késő ősszel bepótolom.
Fűtés elég kemény de fel lett túrva a legjobb ár/érték arányú cucc.
Napi szerintem KB 40 kiló fa kell hozzá.
És egyenletes a hőleadás .Nem az a tipikus megrakom gatya vetkőzés leég vacogás.
Most lett 20 centi kőzetgyapottal becsomagolva a puffer a 2 centis armaflex mellett.
Végre egy jó hír holnap meek megnézem ezt a motort
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Bár én most örvendezek vala. Szigeteléssel, nyílászárócserével meg rezsicsökkentéssel, na meg persze az enyhe téllel kb. fele annyi volt a gázfogyasztás mint azelőtt. Majd elmotorozom a különbözetet!
És horvát túra lesz idén? Pünkösd idén júni 9-re esik.
1500 ojrótól kezdődik.
Azisnehéz és az legalább kellőképp alulértékelt.
Szállás se lesz valami horvát olcsó áron asszem.
Meg is írhatod mailben, tájékozódnék.
Ja.
De én sem.Motor ahogy leraktam úgy van.Sárvéső,fejidom,dekli a polcon akksi szerintm 2 hete lemerült.Igen huutosan indul,kattog a feszítő félpercig és por áll rajta mindenhol.
Talán februárban lesz időm gatyábarázni.
De addig el kéne adni a járgányt.
Vegyes tüzelés.
Két puffer,3 szivattyú,ladomat,lflo,10 hőmérő a füstgáztól a puffer 3 részén mérő.30 méter cső,halom relé és vezérlő,szünetmentes táp és még a fene tudja mi.
De reggel megpakolod meg este és annyi.Folyamatos 19-20 fok és 4000 forintos gázszámla.
Mikor mentek? Ez lesz a Szardínia túra?