Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Általában bluttyogás a vége, sok helyen írják 2000-3000-el eljárkálnak... az már eléggé bluttyogás, nem csoda, ahogy írod is a gyakori váltómeghibásodás. Én szeretem elforgatni a motort, de ezen nekem is valahogy mindig ilyen fordulatok jöttek. Szerintem elég uncsi, jól kifejezi a szó, amit találtál rá.
Nagybandittal es a hozza hasonlo erosen nyomatekorientalt nehez verdanal a gumi a kerdes.mar ha kihasznaljak ahogy megy nem csak bluttyog talirol talira.
Ő már gumiköltéségben kifizette egy váltócsere árát.. mondjuk ez így jobb móka, mit fordítva, ha már úgyis el kell költeni a pénzt
Ez inkább pilóta függő.
Aki 5-ben bluttyog 40-50-el alapjáraton és ott húzza neki annak irreálisan terheli a váltótegelyeket ami így eldeformálódnak terhelésre és ez az elmozdulás eszi meg a fogakat.
Nézd meg Szotyi gépét ő húzza neki minden fokozatban és 100e felett jár jóval.
Mondjuk volt is baj az 1200-asokkal... A klasszikus váltó-széthullás...
Az ára miatt.
Anno mikor a legtöbb vette a nagyot a 2000-es évek elején volt újonnan egy 100e különbség köztük.
És nagyobbat tol.

Most más a szitu.Van a 650 és az 1250 közt egy milla.
De akinek 1250-ese van az Maxxymálisan elégedett vele
Ott leginkább az 1200-as lég-olajosnak van nimbusza, 1250-ese alig van valakinek. Mondjuk nem tudom mekkora különbség van a kettő közt használati értéket tekintve.
Ugyan én csak 600-as "kis" bandittal mentem, 650-essel még nem, de az egyáltalán nem ébresztett bennem birtoklási vágyat. A nagy lehet hogy ébresztene, de ott is inkább az anyagi szempontok dominálnának a szerelemnél mintsem a valódi érzelmek

Legolcsóbb legnagyobb.. amolyan Opel Omega effektus.. már majdnem Bömbi, ez meg majdnem FJR (főleg az FA) Az okosok pedig elhiszik hogy fele annyiért megkapják szinte ugyan azt mint amit a vágyott, de újonnan elérhetetlen árú gép tud.
Én is jártam a Bandit Fórumon. Soha nem értettem, miért van ekkora nimbusza a nagy Banditnak. Én biztos a kicsit választanám, ha választanom kéne.
Ez sztem. talán még szebb mint a mostani F-ek.
20 éve így használják őket... ha ártana, valószínűleg már egy darab se lenne belőlük
Igen, én is láttam már utólagos idommal, de jó kérdés, hogy a hűtése elég-e neki, mert ezeken még nind olajhűtő
http://totalbike.hu/hirek/2014/01/06/elhunyt_a_pannonia_fejlesztomernok
e/

http://www.youtube.com/watch?v=V1p-KbLlTE8

Ilyen Tünde robogója volt apámnak is, engem is vitt vele, aztán később 1990 körül szereztem egyet bátyámnak egy jó állapotút kemény 4000 Ft-ért.
Gaben gépe hajaz rá
Ez még a régebbi GS, akkor még nem létezett F-es (idomos verzió) gyárilag, de igény az volt rá! e-bay.de-en vannak is szép megoldások személyes kedvencem a duplakörlámpás idomos :)

Pl.: http://suchen.mobile.de/motorr...
Értelek, köszi a tippet !
Közel ~8A a GS áramigénye ha elfordítod a kulcsot és ekkor még be is kell indítani. Halkan mondom, de ha kivesszük a körből valamivel a fényszórót akkor érezhetően könnyebben megy az önindító is, sokkal több "próbálkozás" fér bele és sokkal könnyebben emészthető neki az indulás. Nekem is akkus a gép, olyan 2 perc gyújtáson és annyira lemerül, hogy csak a relé húz meg de nem forog.
Teljesen logikus, hogyha az egyik henger nem megy, nehezebben is indul. Nézd meg a kontaktusokat. Tuti ott van a baj.
meghallgattam mégegyszer. indításnál az akksi a gond. ha már elindult adj neki időt felmelegedni szivatóval. utána már szépen reagált a gázfröccsre
Nagyvas.hu.-nál vettem yuasa-t. Nekem bevált.
Még fontos, most látom, mit írtál: vizsgáld meg azt a gyertyapipát, kábelt, trafót, gyertyát .. /ott, amelyik henger nem működött./ Cserélj, amit cserélni kell, utána bizonyára jó lesz.
Biztos jó.
Valamiben.
Én nem adnék a kezébe egy rigán kívül semmi mást.
És nem azért mert összevesztünk.
Tudnál ajánlani egy jó akksit? Viszonylag megfizethető áron !