Általában bluttyogás a vége, sok helyen írják 2000-3000-el eljárkálnak... az már eléggé bluttyogás, nem csoda, ahogy írod is a gyakori váltómeghibásodás. Én szeretem elforgatni a motort, de ezen nekem is valahogy mindig ilyen fordulatok jöttek. Szerintem elég uncsi, jól kifejezi a szó, amit találtál rá.
Nagybandittal es a hozza hasonlo erosen nyomatekorientalt nehez verdanal a gumi a kerdes.mar ha kihasznaljak ahogy megy nem csak bluttyog talirol talira.
Ez inkább pilóta függő.
Aki 5-ben bluttyog 40-50-el alapjáraton és ott húzza neki annak irreálisan terheli a váltótegelyeket ami így eldeformálódnak terhelésre és ez az elmozdulás eszi meg a fogakat.
Nézd meg Szotyi gépét ő húzza neki minden fokozatban és 100e felett jár jóval.
Ott leginkább az 1200-as lég-olajosnak van nimbusza, 1250-ese alig van valakinek. Mondjuk nem tudom mekkora különbség van a kettő közt használati értéket tekintve.
Ugyan én csak 600-as "kis" bandittal mentem, 650-essel még nem, de az egyáltalán nem ébresztett bennem birtoklási vágyat. A nagy lehet hogy ébresztene, de ott is inkább az anyagi szempontok dominálnának a szerelemnél mintsem a valódi érzelmek
Legolcsóbb legnagyobb.. amolyan Opel Omega effektus.. már majdnem Bömbi, ez meg majdnem FJR (főleg az FA) Az okosok pedig elhiszik hogy fele annyiért megkapják szinte ugyan azt mint amit a vágyott, de újonnan elérhetetlen árú gép tud.
Ez még a régebbi GS, akkor még nem létezett F-es (idomos verzió) gyárilag, de igény az volt rá! e-bay.de-en vannak is szép megoldások személyes kedvencem a duplakörlámpás idomos :)
Közel ~8A a GS áramigénye ha elfordítod a kulcsot és ekkor még be is kell indítani. Halkan mondom, de ha kivesszük a körből valamivel a fényszórót akkor érezhetően könnyebben megy az önindító is, sokkal több "próbálkozás" fér bele és sokkal könnyebben emészthető neki az indulás. Nekem is akkus a gép, olyan 2 perc gyújtáson és annyira lemerül, hogy csak a relé húz meg de nem forog.
Még fontos, most látom, mit írtál: vizsgáld meg azt a gyertyapipát, kábelt, trafót, gyertyát .. /ott, amelyik henger nem működött./ Cserélj, amit cserélni kell, utána bizonyára jó lesz.
Aki 5-ben bluttyog 40-50-el alapjáraton és ott húzza neki annak irreálisan terheli a váltótegelyeket ami így eldeformálódnak terhelésre és ez az elmozdulás eszi meg a fogakat.
Nézd meg Szotyi gépét ő húzza neki minden fokozatban és 100e felett jár jóval.
Anno mikor a legtöbb vette a nagyot a 2000-es évek elején volt újonnan egy 100e különbség köztük.
És nagyobbat tol.
Most más a szitu.Van a 650 és az 1250 közt egy milla.
Legolcsóbb legnagyobb.. amolyan Opel Omega effektus.. már majdnem Bömbi, ez meg majdnem FJR (főleg az FA) Az okosok pedig elhiszik hogy fele annyiért megkapják szinte ugyan azt mint amit a vágyott, de újonnan elérhetetlen árú gép tud.
e/
http://www.youtube.com/watch?v=V1p-KbLlTE8
Ilyen Tünde robogója volt apámnak is, engem is vitt vele, aztán később 1990 körül szereztem egyet bátyámnak egy jó állapotút kemény 4000 Ft-ért.
Pl.: http://suchen.mobile.de/motorr...
Valamiben.
Én nem adnék a kezébe egy rigán kívül semmi mást.
És nem azért mert összevesztünk.