Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vegyél egy új akkut...úgy is kell. Próbáld ki vele, és a probléma valszínüleg megoldva.
Balatonlellén a sógorom apja motorszaki van neki egy hayabusája is meg saját szerelőműhelyféléje is... Tavaszra megvan beszélve hogy ki gurulok hozzá vele és átnézi de jobb lenne ha addigra már rájönnénk a hibára és meg is orvosolnánk hogy szerelés helyett gurulás legyen
Biztos az akksi. Motor szépen jár, jól veszi a gázt, jó az alapjárat. Szerintem azzal nincs hiba.
Azt tudom, hogy összevesztetek, de amúgy meg nem jó szerelő?
Ez csak a sűrítési arány, nem a kompresszió... Sejtem, hogy mért...
Lehet az is.
Tényleg keress egy jó szerelőt.
Jah bocs látom itt írták lejjebb hogy ez akksi függő hogy hogyan indul... azt akkor még hozzá tenném az első hsz. emhez hogy az akksi 2 naponta teljesen lemerül szóval az kuka... lehet az is a gond ? ( Feltöltés után indítottam a videón de másfél nap állás után is )
attól alszik jól, ha előtte mesét mond ...
Nem szólok semmit.
A szaki ennyit mért benne elvileg 9.0:1
Mi ez a heves röhögés Tasi emlegetése után?
Én a karbit néném át.
Valami mindíg ott nem kerek.
Valami mágussal.

Tasi?
jó helyen jársz. az enyém is nehezebben indul hidegben, de nálam akksifüggő
okosabbat a többiektől..
Elég furik idomos.
Így kell kinéznie rendesen vagy ez valami különleges állatfaja a GS-nek?
Mennyi a kompresszió benne?
Hát..............tény hogy ilyenkor már aludni szokott mert korán kel.
tsanyival nem kalkuláltam ...ITT
Üdvözletem, remélem jó helyen járok! Decemberben egy 97' GS 500 as tulajdonosa lettem... Németországból hoztuk a motort így néz ki ha rajta vannak a spoilerek...de elhasalt a csávó a motorral és karcolásosak lettek a spoilerek szóval levette őket és ideiglenesen rakott egy streetfighter fejidomot rá meg egy lila tankot mert az is sérült volt...Elvisszük újra festetni azután vissza rakjuk rá természetesen.... A motor egy dolgot leszámítva tökéletes ! Van benne kompresszió megvan a karbiszinkron stb stb... de hidegbe picit nehezen indul (itt egy videó róla
) Sőt azt is mondják hogy 38 mp után indult be a második henger... szóval a kérdésem az lenne hozzátok hogy így hallás alapján mit érdemes átnézni a motoron ha azt tudjuk hogy van kompresszió és megvan a karbiszinkron és "VALÓSZÍNŰLEG" nincs dugulás ?
Hát............a homelessek a motor mellett már nem fognak tervezni max hogy venni kell olajsapka csavart.
ez nem az én estém,,,

Nem.És nem.
A vidéki és a nyugati nagyvárosit.
Nézz már meg egy osztrák kisvárosi vagy falusi környezetet.
KB az lenne a cél.Nem az hogy át kelljen lépdelni az aluljárókon a drogosokat.
Meg kirabolják az iskolásokat más iskolások.
Igen, a szociban tervezhető volt, aztán egyszer csak összeomlott az egész és nem lett az. Az USA-ban is tervezhető volt a jövő, aztán jött a 2008-as összeomlás és ott se lett az. (de említhetném a két olajár-robbanást is, ami szintén bekavart korábban...) Ha nagyon tervezhető jövőre vágysz, akkor valamiféle diktatúrában kell élned, mert piacgazdaságban soha nem volt az és nem is lesz...
Pedig az kb az volt hisz az embertelen nyugati városi létet állítottad szembe az emberarcú keletivel....és erre kérdeztem, hogy akkor miért nyugatra megy mégis mindenki?....jó, motorozni keletre mert a nyugat drága és uncsi....,de élni?...
Ne.
Lapát és ki.Úgyis minden jobb kinn.
Aki kimegy az vigyen mindent oszt hajrá.
Legalább nem az én TB-bből csináltassa a kinti szaki a fogait az egész családnak.
Te is tervezhettél és be is jött....a szociban is az volt hisz biztos melóhely ha tanult az ember ha nem....jelenleg ilyen jövő csak egy kategóriának van....