Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Srácok!
Új év, újabb próbálkozás!
Egy meeting ebben a hónapban vmikor?
Engem a súlynál már nem a fordulékonyság izgat hanem, hogy minél kisebb tömeget kelljen megállítani a kanyar előtt... ...oszt majd ha ez sikerült akkor komótosan abszolváljuk azu út elhajlásait...
Kolondrum!

Akkor inkább neked kéne utána nézni hol tankolsz, meg esetleg tankot pucolni.
Azé' a Dani Pedrosánál jelentősen nagyobbra nőttem.. szóval csak elég lesz ennyi is. Ennyike
Helmut azóta a nyuggerszantóriumban tolja a kacsát maga alá szal neki is kuss.
Majd 1x lefényképezem mit szűr meg.
Jajj mennyetek má................meg lett mondva hogy súlyzózzatok és kuss.
Dípshitnek meg a lábára kell akasztani a súlyt a kezét meg az oromlécre hogy nyúljon is közben.
Menetkész tömeg 230 kg.

De igazából nekem mindegy, mert se Inazumám se Banditom nem lesz
Feltankolva mindegyik annyi.
A banditnak nem néztem utána.. csak mintha itt hangzott volna el valami 260-as szám
Részemről a súlyt nem szarom le,minél könnyebb annál jobb,törvényszerűen fordulékonyabb is,túrázunk,nem versenyzünk csak aki útban van azt kikerüljük,ha tetszik neki,ha nem.
Inazuma 2kg-val könnyebb a banditnál és árnyalatnyival nehezebben fordul,nem mintha igazán számítana...
Nekem se a GS-en nem volt, se az XJ-n nincs plusz üzemanyagszűrő... eddig nem vettem észre hogy bármi hiányom is származna belőle. Pedig mindkét motorba tankoltam cifra helyeken
Az utólag beépített rendszeresen megfog kisebb nagyobb dolgokat.
Akkor alaposan melléfogtak a Suzuki mérnöke, mert még diszitő elem funkcióját sem tölti be, ugyanis normál eseben nem látod
Sziasztok!

Astonblue! Mi a helyzet, most pontosan? Elkezdett dadogni, most meg nem indul? Benzin csapnál a csöveket nem cserélgetted el? Az egyik vákuum ám. Az nincs le esve ( a karbiról)?
A benzincsapja engedett át, nem a tűszelep
Saját tapasztalatom alapján a gyári szűrő mindössze dísz.
Ha átfolyt a karbi, akkor nézd meg az olajszintet! Lehet felhígult a lefolyó benzinnel. Ha nem,akkor tekerd ki a gyertyákat, és forgasd meg önindítóval egy pillanatra. Ha tele van a hengerfejed benzinnel, és ráindítol, motorgenerál lesz belőle (a folyadék nem összenyomható).
Ha átenged a karbi, annak többnyire az O-gyűrű az oka.
Ha nincs igazam, az okosok majd kijavítanak.
Ennyi idő alatt szétszetted-kipucoltad-összeraktad a karbikat?
Sehogy se akar indulni, ebből moci szerelő lesz...
A sok okoskodónak Akinek nem inge nem veszi magára
Vagy ellopták a toll terveit.
Ismertem egyébként ezt a szálló grafitpor/tiszta oxigén félelmet. Bár az oroszokat annyira nem hatotta meg, szerintem ők ceruzáztak.