Engem a súlynál már nem a fordulékonyság izgat hanem, hogy minél kisebb tömeget kelljen megállítani a kanyar előtt... ...oszt majd ha ez sikerült akkor komótosan abszolváljuk azu út elhajlásait...
Jajj mennyetek má................meg lett mondva hogy súlyzózzatok és kuss.
Dípshitnek meg a lábára kell akasztani a súlyt a kezét meg az oromlécre hogy nyúljon is közben.
Részemről a súlyt nem szarom le,minél könnyebb annál jobb,törvényszerűen fordulékonyabb is,túrázunk,nem versenyzünk csak aki útban van azt kikerüljük,ha tetszik neki,ha nem.
Nekem se a GS-en nem volt, se az XJ-n nincs plusz üzemanyagszűrő... eddig nem vettem észre hogy bármi hiányom is származna belőle. Pedig mindkét motorba tankoltam cifra helyeken
Astonblue! Mi a helyzet, most pontosan? Elkezdett dadogni, most meg nem indul? Benzin csapnál a csöveket nem cserélgetted el? Az egyik vákuum ám. Az nincs le esve ( a karbiról)?
Ha átfolyt a karbi, akkor nézd meg az olajszintet! Lehet felhígult a lefolyó benzinnel. Ha nem,akkor tekerd ki a gyertyákat, és forgasd meg önindítóval egy pillanatra. Ha tele van a hengerfejed benzinnel, és ráindítol, motorgenerál lesz belőle (a folyadék nem összenyomható).
Ha átenged a karbi, annak többnyire az O-gyűrű az oka.
Ha nincs igazam, az okosok majd kijavítanak.
Új év, újabb próbálkozás!
Egy meeting ebben a hónapban vmikor?