Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de igen csak ráérek még ezzel foglalkozni
még ha 5 körül van az elmenne
marad a gs
Nem túl "lájtos" tempóban?
hmmm...az annyira nem jó
Szerintem ottis.
De nem csutkagázzal lámpától-lámpáig.

A kétgyertyások 4,-4,5-el elvannak.
És város?
Van aki morcos volt mert pfáraesett vele körforgóban.
Simán tudtam 5.5-et vele túrásban.
És ha már anyagiak is számítanak, úgy tudom 6l alá nehéz levinni a fogyiját. Vagy ha igen, akkor úgy kell bánni vele mint a hímes tojással.
Csak ennyi!
Alacsony sebességnél eléggé meg tud viccelni a motorfék.

Vagy ahogy öcsém mondta mikor felimádkoztam rá:

"mentem 37-el és visszaengedtem a gázt oszt majdnem beleépített a betonba"

Azóta nem birom rábirni a motorozásra.Kiderült hogy egyesben engedte tökig vissza.

Picit nagy a motorfék és trükkös tud lenni.Más baj nincs de megszokást igényel.
Na már megint miért? Mi az ellen érv?
Nem biztos hogy nyerő ötlet.
Én nem is akarok nagy lépést, ennél nagyobbat meg egyáltalán nem, bőven elég lenne.
Na azé, ezek a beszólások már hiányoztak.
Az jó motor, főleg az S tetszik.
Csak mindenki azt mondja hogy az túl kicsi lépcsőfok, és nem érné meg a cserét.
Tavaly meg idén 1-1 alkalommal csapódtam pár km erejéig a szocimotoros.hu oldalon időnként összejöveteleket szervező társasághoz... sokat elárul a gépekről, hogy ma már az eredeti csapatból talán ha 1-2 ember jár ezekre a túrákra a régi gépével.
Persze az is igaz, hogy a többiek csapatépítő tréning jelleggel mindig segítenek nekik szerelni, AMIKOR lerobbannak.
Lehet velük túrázni, csak megfelelő társaság kell hozzá! Meg szerszámkészlet... meg alkatrészek... meg kalandvágy
Kicsit nagyobb felbontásban
Nem is igaz! Nincs szélvédelme
Na jó, nincs is szükség rá
Mondjuk a felsoroltak közül a Simson azért kakukktojásnak tűnik... mielőtt nagyobbra váltottam volna (konkrétan egy P12-esen futott pár száz méteres kör hatására jött meg az ihlet), azért elkavirnyásztam a Simsonnal is városon belül... de a nagyobb gépek miatt valahogy gyorsan megszoktam, hogy a sebességmutató képes elkúszni a 90-esig is, vagy tovább . Na ez kimaradt a Simsonnal.
Mentem MZ-vel, Jawaval, Simsonnal pár kört, modernebb motorról átülve az utóbbi években. Az első pár méter rettenete után egész hamar meg lehet szokni, hogy milyenek, utána pedig már könnyedén el lehet vonatkoztatni attól, hogy ezekhez képest milyenek is a mostani motorok. Ugyan úgy lehet élvezni velük a közlekedést (amennyiben üzembiztosak), mint egy jóval drágább motorral. Gurul, fúj rajta a szél, rezonál, kanyarban dől..lehet rajta váltogatni.. ha kell meg is lehet vele állni, vagy legalábbis lassítani tud mindegyik. A tömegközlekedésnél szinte biztos hogy jobb, de talán még egy olcsó közlekedőedényes autózásnál is.

A frenetikus gyorsulási élményt leszámítva majdnem minden tudnak amit egy mai motorban is szeretünk..vagy legalábbis ami a motorozási élményt fémjelzi.
Azért ne becsüljük le a kicsiket.....három évig nyúztam soha semmi baja nem volt ....százig majdnem gs...jó volna ha még ott állna ahol most
Köszi
No, hát ha valamire, akkor én ilyesmi esetekre félretennék egy alapítványravaló összeget a lottóötösből...
Tudom, ezt most meg kell lépned es kész, nem tartozol magyarázattal én tudom es kész.
Nem basztatlak, sőt drukkolok, hogy minden a tervek szerint menjen a kép inkább Csabának szólt, el nem tudlak képzelni egy MZ-n.
No para, minden fasza lesz, ügyes leszel!