Tavaly meg idén 1-1 alkalommal csapódtam pár km erejéig a szocimotoros.hu oldalon időnként összejöveteleket szervező társasághoz... sokat elárul a gépekről, hogy ma már az eredeti csapatból talán ha 1-2 ember jár ezekre a túrákra a régi gépével.
Persze az is igaz, hogy a többiek csapatépítő tréning jelleggel mindig segítenek nekik szerelni, AMIKOR lerobbannak.
Lehet velük túrázni, csak megfelelő társaság kell hozzá! Meg szerszámkészlet... meg alkatrészek... meg kalandvágy
Nem is igaz! Nincs szélvédelme
Na jó, nincs is szükség rá
Mondjuk a felsoroltak közül a Simson azért kakukktojásnak tűnik... mielőtt nagyobbra váltottam volna (konkrétan egy P12-esen futott pár száz méteres kör hatására jött meg az ihlet), azért elkavirnyásztam a Simsonnal is városon belül... de a nagyobb gépek miatt valahogy gyorsan megszoktam, hogy a sebességmutató képes elkúszni a 90-esig is, vagy tovább . Na ez kimaradt a Simsonnal.
Mentem MZ-vel, Jawaval, Simsonnal pár kört, modernebb motorról átülve az utóbbi években. Az első pár méter rettenete után egész hamar meg lehet szokni, hogy milyenek, utána pedig már könnyedén el lehet vonatkoztatni attól, hogy ezekhez képest milyenek is a mostani motorok. Ugyan úgy lehet élvezni velük a közlekedést (amennyiben üzembiztosak), mint egy jóval drágább motorral. Gurul, fúj rajta a szél, rezonál, kanyarban dől..lehet rajta váltogatni.. ha kell meg is lehet vele állni, vagy legalábbis lassítani tud mindegyik. A tömegközlekedésnél szinte biztos hogy jobb, de talán még egy olcsó közlekedőedényes autózásnál is.
A frenetikus gyorsulási élményt leszámítva majdnem minden tudnak amit egy mai motorban is szeretünk..vagy legalábbis ami a motorozási élményt fémjelzi.
Tudom, ezt most meg kell lépned es kész, nem tartozol magyarázattal én tudom es kész.
Nem basztatlak, sőt drukkolok, hogy minden a tervek szerint menjen a kép inkább Csabának szólt, el nem tudlak képzelni egy MZ-n.
No para, minden fasza lesz, ügyes leszel!
marad a gs
De nem csutkagázzal lámpától-lámpáig.
A kétgyertyások 4,-4,5-el elvannak.
Vagy ahogy öcsém mondta mikor felimádkoztam rá:
"mentem 37-el és visszaengedtem a gázt oszt majdnem beleépített a betonba"
Azóta nem birom rábirni a motorozásra.Kiderült hogy egyesben engedte tökig vissza.
Picit nagy a motorfék és trükkös tud lenni.Más baj nincs de megszokást igényel.
Csak mindenki azt mondja hogy az túl kicsi lépcsőfok, és nem érné meg a cserét.
Persze az is igaz, hogy a többiek csapatépítő tréning jelleggel mindig segítenek nekik szerelni, AMIKOR lerobbannak.
Lehet velük túrázni, csak megfelelő társaság kell hozzá! Meg szerszámkészlet... meg alkatrészek... meg kalandvágy
Na jó, nincs is szükség rá
Mondjuk a felsoroltak közül a Simson azért kakukktojásnak tűnik... mielőtt nagyobbra váltottam volna (konkrétan egy P12-esen futott pár száz méteres kör hatására jött meg az ihlet), azért elkavirnyásztam a Simsonnal is városon belül... de a nagyobb gépek miatt valahogy gyorsan megszoktam, hogy a sebességmutató képes elkúszni a 90-esig is, vagy tovább . Na ez kimaradt a Simsonnal.
A frenetikus gyorsulási élményt leszámítva majdnem minden tudnak amit egy mai motorban is szeretünk..vagy legalábbis ami a motorozási élményt fémjelzi.
Nem basztatlak, sőt drukkolok, hogy minden a tervek szerint menjen a kép inkább Csabának szólt, el nem tudlak képzelni egy MZ-n.
No para, minden fasza lesz, ügyes leszel!