Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hmmm nem gnom, hanem TÖRPE
ha jól emlékszem ha csak kicsit is, de én magasabb vagyok nálad...akkor az én lábam már lehet, hogy leér
Na igen...adatlap
Sziasztok! Nagyon friss (egynapos ) GS 500 E tulajdonos vagyok. Szeretnék bukócsövet a mocira. Mindegyik fajta felmegy mindegyik GS 500 E -re? A mocim 1998-as. Ugyanaz a váz és a blokk az összes évjáratnál? Előre is köszönöm!
Lehet, bár azt inkább izginek gondolnám. igen jót tesz a prosztatámnak úgy 150-nél. ........ahogy olvastam Zoli leírta, hogy miért nem szokott bejönni a lányoknak, igazából nem is tudok egyet sem akinek hosszabb ideig megmaradt volna pedig sok lány vett.
...talán mert kellemetlen a VIBRIációja a v2-nek
De állat!
Eddig nem nagyon jött be egy lánynak sem, hamar túladtak rajta.
Mondjuk azt a legy1xrűbb megnézni. Gyertya ki, oszt ha dzsuvás-fekete, akkor tuti sokat kap. Ráadásul ki is fog derülni, h melyik karbi szar a kettőből, már ha a karbi szar.

Hali!
Karbi tűszelepre saccolnék én is, Ganja es Perik faszán leírta.
Egyszer nekem is felakadt es elöntötte a motort, meg a kipufogora is folyt rendesen, meg kellett kopogtatni az úszóház magasságában egy kalapáccsal es rendben is lett, tudom fasz ötletnek tűnik, de egy próbát megér, utána lehet szét kapni.
Üdv a fórumon!

Ha szerelőt keresel,akkor ajánlom az XJ fórumról Bitti kollégát, illetve ide jár fel Tsanyi is, de ő valahol messzebb praktizál.
Tavaly egy ilyenbol (ts150) keszult ez 4 nap alatt:)
Mentem vele egy kort most es egy leharcolt mz ts teljesitmenyet hozta (tegnapelott meg nem) ez azt hiszem kimeriti a gyertyabekopes tuneteggyutteseit nem?:/ :D koszi szepen szetnezek :)
Na, látom Ganja megelőzött karbi ügyben.
Üdv a klubban.
Te volnál az akinek az előző tulaja kicserélte a benzincsapot?
Olyan 80%-ban mondanám, h szar a benzincsapod és csak azt kell kicserélni, ha egyébként ment közben normálisan megy a motor. Ha a karbi tűszelep v. tömítés szállt volna el, akkor szokott még sokat kapni és a légszűrőházon keresztül távozni a benya, de akkor elég hamar beköpi a gyertyát és nem megy a henger.
Helyedben lehet néznék bontóban egyet, kicserélném, ha nem sok pénzért adják.
Ugyan nem csepel, de őket többen dicsérték már: http://www.kekhold.hu/
Bontólista itt:
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor_bontok.jsp
Én a vecsési srácnál voltam 1 párszor, minden szart találtam már nála. Pl. tank elején lévő gumibak.
Na sok sikert, aztán majd várjuk a fejleményeket.
Kicsit hűvös lesz..és esni is fog...szerintem ha beöltözöl...úgy nehezebb görnyedve szerelni!
Ne felejts el felébreszteni!:)
Kezdjük onnan ,hogy Krissalnak igaza van!
tudod egy közösségbe újonnan belépőnek kell alkalmazkodnia..főleg ha segítséget vár!
Ne vegyél példát a csíra kis buzeráns kolondrum nicken futó hulladékról!
Nyahh a lényeg..én az úszóház tűszelepénél kezdeném...mert ha az nem zár rendesen akkor lesz a fél világ is benzines. (kivéve a lyukas tank és a lyukas cső.
Mivel most vetted a szarodat...itt a tél lehet renoválni.
Karbik le...O gyűrű tömítések csere (talp tömítés is) pucolás és a tűszelepek...esetleg az úszó átvizsgálása (esetleg cseréje mert nem mai a motor)...ha ez kész..és minden jó. Akkor egy karbi szinkron. Szelepek ellenőrzése...ha már lent van a tank!
Csak akkor cserélj olajat ha már ezeken túl vagy...nehopgy az új olajat telefolyasd ha valami mégsem jó..
..kb ennyi.
Köszi a telefonos segítséget. Kicsit balf@sz voltam de végül a fékolajcsere és a légtelenítés sikerült. Bika jó lett. Holnapra akkor a szabadonfutó környéke maradt. :) Lehet felugrok a robival. 50 km-et ki lehet bírni. Nem vág rajta annyira a menetszél mint a 650f-en Még 2 dologhoz kérnék segítséget. Hol lehet, lehet-e egyáltalán a fékkarokhoz olyan kis 8-as csavart kapni amin csuklik, mert ezek ki vannak kopva, hiába az új fékkar. És, miért van az hogy alapjáratra csak kb 5-10 mp nagyobb fordulaton pörgés után áll vissza a motor a gáz visszaengedése után..
Igazad van, rég fórumoztam.

Kezdjük előlről. (kitöltöttem a profilt )

Szóval, már előtte írtam, hogy most vettem a motort, új a műfaj ezért nem merek magam belekókányolni. Ereszt a benzin ha meg van nyitva a csap, inkább folyik mint ereszt, a legutóbbi kerülömre is egy 10 literes fogyasztási átlagot tudok magam mögött kb plusz folyton menet közbe nyit a csap, majd mikor már nagyon folyt és kellőképpen teleokádta nadrágom, elzár amig nem fulladozik majd előlről. (mikor megnyitom nem egyből folyik erőteljesen, olyan mintha a karbiba menne tele és mikor elér egy szintet elkezd folyni vagy nem is tudom)
Ha esetleg találkoztál már ilyennel vagy van tipped mi lehet, örülnék ha tudnál segíteni, Ja a légszűrőből folyik úgy tünik ergo onnan csak karbuirátorból folyhat át ezért se hiszem hogy valami benzincső repedhetett meg.
Akkor én egy gnom vagyok, nekem cbr-róla leér, fz6-róla meg alig....
Szia!
Ha esetleg egy köszönéssel kezded es bemutatkozol, van valami a reg lapodon, segítettünk is volna, tudod Netikett.
Azért mert ez egy fórum, meg lehetsz illedelmes, ha meg akarsz....
Krissal kényes az adatlap kitöltésre +, ha először írsz, akkor egy sziasztokra, amiben van vmi, de egyébként segítőkész.
Biztos csak nekem tunik negativnak a kommented, de a te gondolatmeneted szerint vagy egy jo szerelot ismerve szuletek vagy kotelezo jelleggel vegig kell sz*pnom a kokany szerelok kalvariajat? szerintem nagyobb aldozatkezseget kivan a kliens reszerol aki a kezere adha a vasat es a szemelyi azonossagommal is mogotte allok (amivel a 21. szazadba kozossegi halozatok koraban eleg hamar ha csak bizonyos szazalekba is de gyanithato egy szemely hitelessege). Valoszinuleg ha ott a motor es megadom az adataimat nem valami nagy biznisz lelepni. Azert koszonom a segitokezseget.
Nem magas, én mentem ilyennel, simán leért a lábam, talán jobban, mint a cbr-ről. A motorja tényleg finom, olyan mint egy villanymotor és 100le.
ja, de az magas nekem szerintem+nehezebb is+árban sem ott vannak, de egyébként néztem őket

Csak mire rájöttem hogy nem sornégyes módon tőgáz-csutkaféküzemben kéne használni hanem kevésfék több nyomaték eladtam.
A mostani jobban fekszik a hülye fejemnek.
Azzal 5-6 a legtöbbszöri fogyi.
Móni! Vegyél FZ6-ot. Baromi jó fogyasztás, miközben nyugodtan húzhatod neki, és mivel négy hengeres 600, nagyon finoman is járkálhatsz vele, nem kell tartani az erejétől... és még gyönyörű is.