Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Liqui Moly 5107
Erre ott van a tartósítószer. 2700ft és 40literre elég.
Én mentem tartósított benzinnel, minden oké vele. A szaga lett kicsit más és még el nem keveredett addig a színe is.
Sziasztok! Ha esetleg valakit érdekel hátsókerék szélesítés, van egy eladó kerekem gumival együtt 26000ft-ért. Enyibe van nekem is a gumi mérete 150/60, 5mm mintamélységgel.
Meghallagattam már egy csomó embert erről, na és a tapasztalat...

Ez tűnt a legbiztosabbnak, bár a tuti az lenne, ha a benyát is kihajtanám belőle, és frisset bele, de akkor a szomszédok igencsak kinyírnának...
Akkor te sem tartósan rakod el, benya stabilizáló, olaj a hengerekbe stb.
Minek?
Van még 3-4 hónap.
Amúgy KB februárra meg lesz.
Gyűjtésben vagyok.
Egyenlőre 200 euronál tartok.
Szedd össze magad,én a héten túl vagyok rajta,még kell egy légszűrő+gyertyák és jöhet a következő szezon.......ma kivettem az akksit,cseptöltőn pihenget....
Meg kell csinálni a szervízt rajta.
Szinkron és szelephézag.
Már 20e-nél kellett volna és ki tudja mennyi van benne igaziból.
Ha annyi idős lesz ez is akkor ennek is kelleni fog majd. Azé' csak korosodnak és koszolódnak a szenzorok és szervo motorok....
Az jó.
Könnyen indul.
Enyémnek kell 2 másodpec míg egyenletesen röfög 3-4 hét után..
Az.
Én mentem egy 50 km-et és az előrejelzést elnézve nem lesz elővéve egyhamar megint.
Ez má inyektoros?
Ma én is kiatakargattam és megejtettük az idei első 3. hetes indítást... Pöccre indult, ilyenkor ül ismét mosoly az arcomra, mert a GS-t azért bíztatni kellett

A gond az 5. percnél kezdődött, mikor már kellőképp felmelegedett és engedtem neki kicsit magasabb (5000) fordulatot is. Meghallva a hangját az volt az első gondolatom, hogy nincs is annyira hideg egy karikához, de erős voltam és meg bírtam állni
Ha nem aludna a gép biztos kint lennék. Hol van még március 1...
El ne kezd megint, mert agybajt kapok.

Mónika Drága, hiányzunk?
Ezt pontosan így láttam én is.
Nem tudom valószínűleg megőrültem, de el kezdett megint izgatni a négyhenger. Selymes járás, nyugodtság, megbízhatóság, hosszú élettartam, műszer érzés, 40-nél felválthatsz 6-ba, de ha akarod benne van az állat is. Lehet, hogy megint veszek egy FZ6-ot , de hogy ne legyen mindig ugyanaz, érdekes lehet a 900-as Hornet, ráadásul az már nyomatékos is és elég jó áron van már.
Az EX-en nagyobb, meg formásabb is a tank, szép fűzött kerekei vannak, meg ott a dupla kipufugó! Nem nagy különbség, de a sima CB1100-on ezek mind egy kicsit elfuseráltan sikeredtek.
Fisi megvette a Z750-est, valószínűleg elcsitul a feleslegesen felfújt ER5-GS500 ellentét.
A sima cb1100-es lett volna. A 6 gangon kívül, úgy tudom nem sokban tér el az cb1100ex-től. Fogyasztáscsökkentés miatt azért nem rossz a hatodik.
Kezd el szidni az eerötöt
Nem mentél még alacsony literteljesítményű nagy sor4-essel. Ott is fura az elején, de igazából ha túllendül azon az ember hogy az előző motorja 6 gangos volt, meg a kocsi is az.. akkor utána azért letisztul hogy miért csak 5 van. Jó lenne a 6. néha.. de igazából teljesen felesleges.
É GS-be is a mai napig raknám a 7-iket...
Akkor nem jött át mint akartam ezzel mondani. Tök más egy pici de 100 lovas vagy erősebb blokk karaktere... oda persze hogy kell a 6... de itt nem erről van szó!