Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt egy magyar csajszi is tudja, keress rá Lelkes Rékára!
Akksi témáról jut eszembe, hogy úgy tűnik bevált a Yuasa. Két hónap állás után simán beindult vele ma a motor. / Mostanában a veteránt használtam./
O.K., el ne felejtsd!
Így jár az aki túlvillanyozza a járgányát. ...ukrán ismerős mesélte, hogy anno a 70-es években mikor zillel járt szerzett rá valami helikopter fényszórót....ugyan világított mint állat, de csak pár másodpercig, utána kuka lett a generátor, akksi meg minden...
Már a Banditodba is kellett másik akku? , Te akkugyilkos!
Az én nyergemben is figurázhatna, még brummognék is hozzá.
Utas leszek egy ismerős kocsijában, szóval oda megyek ahova visznek. Állítólag vmi öreg csóka, akihez már évek óta járnak.

Majd rádrecsegek onnan, h már kóstoltam és látom, h mi a pálya.
Ezt a csajoskodást nézzétek:

http://youtu.be/cqEnxH-qOf0
Hozhatnál hazafelé jövet egy kis mézédes borot! Ha nincs nehezedre csörgess meg és megdumáljuk...
Hja................öregszem.
Puhány vagy Zoli!
Ez a szint 2 hónapja eljött nálam.
Reggel megvolt az első fagyos hazautam (23km) erős szembeszéllel. Mit mondjak, alapvetően nem élvezet, de valami bugi van benne, amiért kellett

Azért most nem biztos, hogy a jósolt -5 fokra rávetődök. Van egy szint, aminél már kényelmesebb vagyok
A fokozatkijelző szerintem jó párunkat érdekel majd, szóval hajrá.

Üljön a bánat motorra, csak vicc volt.
Én már semmi pénzért nem ülök motorra...szét is szedtem a tervezett extrák beépítésére....(fokozat kijelző, vészvillogó)
Miért alkoholmentes pálinka lesz?
Hétvégén megyek Szerencsre bor + pálinkát kóstolni, gondolkodom h motorral megyek.
Inkább menjünk Mátrázni!
Szánkóval vagy sílécekkel gondoltad?
Etanol a benzinbe? Az megeszi nem?
Esetleg valaki egy laza Dobogókő...netán egy réteses "kisunalmas"?
Én savazás párti vagyok, mert akkor tudom, hogy az ÚJ!
Ha már felsavazva van, akkor ki tudja mennyi idő óta állt a polcon, hányszor sült ki magától?

Egyáltalán nem nagy macera az egész.
Ha nagyon óvatos akarsz lenni, akkor gumikesztyű, bukósisak.....így se a kezedre nem megy, se a szemedbe:-))
De ha a kezedre megy akkor se marja 1 sec alatt szét.....legalábbis Én már találkoztam vele párszor, és még mindig bőrös a kezem:-)

A GS-hez általában olyan akkut vettem, amihez olyan savkészlet volt, ami 6 egységes....
Vagyis csak le kellett venni a kupakokat, megfordítani, és belepumpálni....
Én vártam egy kicsit, koccoktattam a levegő miatt....és ha volt idő akkor rádobtam egy töltőre. Ha nem volt idő, akkor felsavazás, 30 perc pihi, beszerel, és goooooo
A Banditba gondozásmentes.....
Ott is feltöltöttem savval, lezártam a tetejét, 30 perc.....gooooo
4T esetében minek leengedni?
Az egy dolog hogy "romlik" a benzin, de nem 90 nap alatt...

2T esetében ugye ott az OLAJ adalék.....(vagy keverék, vagy adagoló)
Na az tud szép dolgokat művelni, de az se 90 nap alatt....bár Én havonta beindítom a robogót, így átmosódik a rendszer.
Volt egy Yamaha MINT robeszom. 8 év után kellett szétszedni a karbit......úgy hogy azt szinte csak télen használtam, vagyis közel 8 hónapig csak állt a garázsba.

Ha leengeded, akkor elkezd minden kiszáradni (tömítés, pakolás).
Amúgy a benzin eleve elpárolog a karbiból pár nap alatt, hiszen a rendszer nem teljesen zárt.
És közben serényen nézik a Discoveryn a cefrekirályokat:-)))))
Amelyiknél ki lehet annál ki kell...a többi meg tönkremegy...