Így jár az aki túlvillanyozza a járgányát. ...ukrán ismerős mesélte, hogy anno a 70-es években mikor zillel járt szerzett rá valami helikopter fényszórót....ugyan világított mint állat, de csak pár másodpercig, utána kuka lett a generátor, akksi meg minden...
Én savazás párti vagyok, mert akkor tudom, hogy az ÚJ!
Ha már felsavazva van, akkor ki tudja mennyi idő óta állt a polcon, hányszor sült ki magától?
Egyáltalán nem nagy macera az egész.
Ha nagyon óvatos akarsz lenni, akkor gumikesztyű, bukósisak.....így se a kezedre nem megy, se a szemedbe:-))
De ha a kezedre megy akkor se marja 1 sec alatt szét.....legalábbis Én már találkoztam vele párszor, és még mindig bőrös a kezem:-)
A GS-hez általában olyan akkut vettem, amihez olyan savkészlet volt, ami 6 egységes....
Vagyis csak le kellett venni a kupakokat, megfordítani, és belepumpálni....
Én vártam egy kicsit, koccoktattam a levegő miatt....és ha volt idő akkor rádobtam egy töltőre. Ha nem volt idő, akkor felsavazás, 30 perc pihi, beszerel, és goooooo
A Banditba gondozásmentes.....
Ott is feltöltöttem savval, lezártam a tetejét, 30 perc.....gooooo
4T esetében minek leengedni?
Az egy dolog hogy "romlik" a benzin, de nem 90 nap alatt...
2T esetében ugye ott az OLAJ adalék.....(vagy keverék, vagy adagoló)
Na az tud szép dolgokat művelni, de az se 90 nap alatt....bár Én havonta beindítom a robogót, így átmosódik a rendszer.
Volt egy Yamaha MINT robeszom. 8 év után kellett szétszedni a karbit......úgy hogy azt szinte csak télen használtam, vagyis közel 8 hónapig csak állt a garázsba.
Ha leengeded, akkor elkezd minden kiszáradni (tömítés, pakolás).
Amúgy a benzin eleve elpárolog a karbiból pár nap alatt, hiszen a rendszer nem teljesen zárt.
Majd rádrecsegek onnan, h már kóstoltam és látom, h mi a pálya.
http://youtu.be/cqEnxH-qOf0
Azért most nem biztos, hogy a jósolt -5 fokra rávetődök. Van egy szint, aminél már kényelmesebb vagyok
Üljön a bánat motorra, csak vicc volt.
Ha már felsavazva van, akkor ki tudja mennyi idő óta állt a polcon, hányszor sült ki magától?
Egyáltalán nem nagy macera az egész.
Ha nagyon óvatos akarsz lenni, akkor gumikesztyű, bukósisak.....így se a kezedre nem megy, se a szemedbe:-))
De ha a kezedre megy akkor se marja 1 sec alatt szét.....legalábbis Én már találkoztam vele párszor, és még mindig bőrös a kezem:-)
A GS-hez általában olyan akkut vettem, amihez olyan savkészlet volt, ami 6 egységes....
Vagyis csak le kellett venni a kupakokat, megfordítani, és belepumpálni....
Én vártam egy kicsit, koccoktattam a levegő miatt....és ha volt idő akkor rádobtam egy töltőre. Ha nem volt idő, akkor felsavazás, 30 perc pihi, beszerel, és goooooo
A Banditba gondozásmentes.....
Ott is feltöltöttem savval, lezártam a tetejét, 30 perc.....gooooo
Az egy dolog hogy "romlik" a benzin, de nem 90 nap alatt...
2T esetében ugye ott az OLAJ adalék.....(vagy keverék, vagy adagoló)
Na az tud szép dolgokat művelni, de az se 90 nap alatt....bár Én havonta beindítom a robogót, így átmosódik a rendszer.
Volt egy Yamaha MINT robeszom. 8 év után kellett szétszedni a karbit......úgy hogy azt szinte csak télen használtam, vagyis közel 8 hónapig csak állt a garázsba.
Ha leengeded, akkor elkezd minden kiszáradni (tömítés, pakolás).
Amúgy a benzin eleve elpárolog a karbiból pár nap alatt, hiszen a rendszer nem teljesen zárt.