Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát..............még csak feltette.
Azért remélem nem tűnsz el, ha motor nélkül leszel.
Akkor nem aprózod el.
Ja lecserélem és hogy ne úgy járjak mint Lovi akit folyamatosan cseszegettek majd kapásból egy 1250-re
Ja, ne is mond...
Ja végül is így állok a dologhoz...remélhetőleg lesz majd egyszer másik
Egy hete még píízt költöttél rá.
Jól van na, eddig nem úgy tűnt, h gáz van. Azt hittem én is, h lecseréled.
Fegyverre?
Kössz szépen

Rá vagyok kényszerülve!
De bízom benne idővel lesz majd másik (csak ez most mennyen el)
780-870e ért?
Ataa fiatalabb gixxerre Krissal olcsóbb F4-re gyúr szerintem.
Kedves Móni miért adod el a motorod láttam a hirdetésed
Ataa, Szilárd, 600f fórumon eladja az egyik srác a motorját. 22207 hozzászólásban ecseteli.

Móni ha eladod a motort és nem veszel másikat ki leszel közösítve.
apródon és képes motoron is talál. Tegnapi hirdetés, igaz GS500-hoz. Nem tudom a kettő típuson egyeznek e a csapok.

Hétvégén ha nem esik és száraz az idő ki kéne vinni a vasat megjáratni. Ez a leengedem a karbit és a nem engedem le között van. 2-3-4 hetente. Amúgy is kipróbálnám az új cuccokat.
Szerintem szerezz be egy bontott benzincsapot és rakd bele azt! A szivató se azért van rajta h ne piszkáld. Valami hiba van a dologgal , annak működnie kell!
Irtam, hogy abszolut kezdo vagyok a temaban, de belegondolva valoban felesleges. Minden tanacsot szivesen fogadok.
Érdekes tanácsnak tűnik ez a benzincsap-csere, a két év alatt, mióta olvasom ezt a fórumot, mintha még senki sem említette volna ezt a problémaforrást és megoldási javaslatot... mindegy, ebben a kérdésben biztosan találsz nálam okosabbat
A hidegindításnál öt percig történő helyben járatás amúgy szerinted jó ötlet egy léghűtéses motor bemelegítésére? Itt többen mondták, hogy fölösleges. Szerintem is.
sziasztok!

Segíttségre lenne szükségem :)
A héten vásároltam egy suzuki gs 400 e-t (ha jol tudom ez a japán belpiacos változata a gs500nak), első nagymotor, teljesen új vagyok a témában.
Az előző tulaj állítása szerint a vákuumos benzincsap elromlása gyakori a típusnál így a szerelője tanácsára lecserélte egy nemvákuumosra. Mondta, hogy minden leállításnál zárjam el különben folyik a benzin, azonban a mai hosszabb menet során nyitott csapnál járó motornál is erőteljesen folyt belőle a benzin. Mondta, hogy ne nyúljak a szivatóhoz mert ha ráhúzom beköpi a gyertyát én azonban a reggeli hidegindításnál ráhúztam picit (nem akartam perceken keresztül a gázt finoman huzni rajta, ő azt mondta hideginditásnál 2000es fordulat körül tartva pár percig bemelegszik) és 5 percig járattam vele majd visszatoltam és mentem. Lehet ez az oka, hogy fennakad vagy ilyesmi és emiatt folyik? (bár szerintem folynia ekkor sem kéne.. ) Esetleg a karburátorba lehet valami bibi? Felhívtam az előző gazdit, ő azt mondta járó motornál nála sosem folyt. Bár ugye a szivató használatától is óva intett amit én nem tartottam be. A segíttségeteket előre is köszönöm!
Móni tényleg eladod a Suzukit?
köszi, akkor jól tudom
El ne add a GS-t!
asszem kategóriánként egyet
Srácok!

Jól tudom, hogy ingyen tudok hirdetést feladni itt a képes motoron?
Ráadásul ő tatai.
Bár csak a testvéreit ismerem személyesen.