apródon és képes motoron is talál. Tegnapi hirdetés, igaz GS500-hoz. Nem tudom a kettő típuson egyeznek e a csapok.
Hétvégén ha nem esik és száraz az idő ki kéne vinni a vasat megjáratni. Ez a leengedem a karbit és a nem engedem le között van. 2-3-4 hetente. Amúgy is kipróbálnám az új cuccokat.
Szerintem szerezz be egy bontott benzincsapot és rakd bele azt! A szivató se azért van rajta h ne piszkáld. Valami hiba van a dologgal , annak működnie kell!
Érdekes tanácsnak tűnik ez a benzincsap-csere, a két év alatt, mióta olvasom ezt a fórumot, mintha még senki sem említette volna ezt a problémaforrást és megoldási javaslatot... mindegy, ebben a kérdésben biztosan találsz nálam okosabbat
A hidegindításnál öt percig történő helyben járatás amúgy szerinted jó ötlet egy léghűtéses motor bemelegítésére? Itt többen mondták, hogy fölösleges. Szerintem is.
Segíttségre lenne szükségem :)
A héten vásároltam egy suzuki gs 400 e-t (ha jol tudom ez a japán belpiacos változata a gs500nak), első nagymotor, teljesen új vagyok a témában.
Az előző tulaj állítása szerint a vákuumos benzincsap elromlása gyakori a típusnál így a szerelője tanácsára lecserélte egy nemvákuumosra. Mondta, hogy minden leállításnál zárjam el különben folyik a benzin, azonban a mai hosszabb menet során nyitott csapnál járó motornál is erőteljesen folyt belőle a benzin. Mondta, hogy ne nyúljak a szivatóhoz mert ha ráhúzom beköpi a gyertyát én azonban a reggeli hidegindításnál ráhúztam picit (nem akartam perceken keresztül a gázt finoman huzni rajta, ő azt mondta hideginditásnál 2000es fordulat körül tartva pár percig bemelegszik) és 5 percig járattam vele majd visszatoltam és mentem. Lehet ez az oka, hogy fennakad vagy ilyesmi és emiatt folyik? (bár szerintem folynia ekkor sem kéne.. ) Esetleg a karburátorba lehet valami bibi? Felhívtam az előző gazdit, ő azt mondta járó motornál nála sosem folyt. Bár ugye a szivató használatától is óva intett amit én nem tartottam be. A segíttségeteket előre is köszönöm!
Rá vagyok kényszerülve!
De bízom benne idővel lesz majd másik (csak ez most mennyen el)
Ataa fiatalabb gixxerre Krissal olcsóbb F4-re gyúr szerintem.
Móni ha eladod a motort és nem veszel másikat ki leszel közösítve.
Hétvégén ha nem esik és száraz az idő ki kéne vinni a vasat megjáratni. Ez a leengedem a karbit és a nem engedem le között van. 2-3-4 hetente. Amúgy is kipróbálnám az új cuccokat.
A hidegindításnál öt percig történő helyben járatás amúgy szerinted jó ötlet egy léghűtéses motor bemelegítésére? Itt többen mondták, hogy fölösleges. Szerintem is.
Segíttségre lenne szükségem :)
A héten vásároltam egy suzuki gs 400 e-t (ha jol tudom ez a japán belpiacos változata a gs500nak), első nagymotor, teljesen új vagyok a témában.
Az előző tulaj állítása szerint a vákuumos benzincsap elromlása gyakori a típusnál így a szerelője tanácsára lecserélte egy nemvákuumosra. Mondta, hogy minden leállításnál zárjam el különben folyik a benzin, azonban a mai hosszabb menet során nyitott csapnál járó motornál is erőteljesen folyt belőle a benzin. Mondta, hogy ne nyúljak a szivatóhoz mert ha ráhúzom beköpi a gyertyát én azonban a reggeli hidegindításnál ráhúztam picit (nem akartam perceken keresztül a gázt finoman huzni rajta, ő azt mondta hideginditásnál 2000es fordulat körül tartva pár percig bemelegszik) és 5 percig járattam vele majd visszatoltam és mentem. Lehet ez az oka, hogy fennakad vagy ilyesmi és emiatt folyik? (bár szerintem folynia ekkor sem kéne.. ) Esetleg a karburátorba lehet valami bibi? Felhívtam az előző gazdit, ő azt mondta járó motornál nála sosem folyt. Bár ugye a szivató használatától is óva intett amit én nem tartottam be. A segíttségeteket előre is köszönöm!
Jól tudom, hogy ingyen tudok hirdetést feladni itt a képes motoron?
Bár csak a testvéreit ismerem személyesen.