Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha lesz 3,9 millám.
Mikor jön a speed triple-d? Az tényleg nagyon ott van.
Egyszerű a magyarázat pedig.
A nagyobb mindíg jobb.
Úgy látom megint felpörög a fórum. Megérkezett Fisi. Szerintem unalmas volt a film és egy kis adrenalin után kutat.
Pedig motorozásnál is ugyanez van. Néha tötyörögsz-nézelődsz, néha meg húzod, mint a barom.
Nyalni jó dolog és bizonyos nemű egyedek még örülnek is neki, ha jól csinálod, szóval nyugodtan nyalj Doki, csak figyelj oda, h kit és mikor!
Alacsony fajlagos teljesítmény tényleg sokszor kellemes karakterrel társul. Ezen én is sokat gondolkoztam, tanakodtam. Az új CB500-as pl. ilyen, és nem megy ki a fejemből. Egy igazi mókamester, tele izgalommal és élettel az a motor és pontos a futóműve is, GS500 után egy leányálom. Még az MT07-re lennék nagyon kíváncsi. A Red Baronnál van ismerősöm, lehet, hogy sikerül tesztelnem tavasszal. Itt is előbb jön a nyomaték mint pl. az ER6-nál, igaz nem sokkal, de hasonló a különbség a Gladius vs. SV650, és ott lényegesen jobb lett a motordinamika a Gladius javára.. szóval nem lepne meg, ha jobban szólna az MT07 az ER6-nál, eleve, hogy az ER6 alul kéthengeres létére nem elég nyomatékos, az FZ6-ot erősebbnek éreztem abban a tartományban, tehát ez elmond mindent. De pl. az új CB500 is összehasonlíthatatlanul jobb lett az elődnél. Pedig papíron nem látható lényeges különbség, tehát meglepő. Állítólag az MT07 1,7 millió körül lesz, szerintem elég jó. Lehet, hogy megszorongat jó néhány motort eladhatóságban. Lehet, hogy előre tör a Yamaha / ott van még az MT09 is/? Mert ugyan nem néztem utána, de sztem az FZ8-al nem sikerült ez nekik. Zoli dícsérte, de én mentem vele és sztem nem elég felhasználó barát, alsó fordulatokon baromi lagymatag, megalszik a tej a szádban. Az FZ6 ötször izgalmasabb 6000-ig-nála, ami megint röhely, pláne hogy az FZ8 leváltani jött az FZ6-ot. Ezért is mondtam, hogy a GSR 750-el együtt az a tapasztalatom, hogy a 600 és 750 között használat során nem érzel nagy különbséget, sőt. Meglepett engem is, de érzékeim ezt mondatják. A papír adatok nálam nagyon ritkán voltak összhangban azzal, amit a motoron tapasztaltam negatív, de pozitív irányba is. Negatív FZ8, de pozitív Gladius, és az übermeglepetés: CB500.
Bocs, hogy ennyit írtam, de baromira unatkoztam. Senki nem ír semmit. ...... tegnap meg alig győztem utánaolvasni. Nem bírom én ezeket a váltásokat.
Az a fajta vagy aki a íz alól is visszabugyog?
Ne aggódj, részemről is hasonló a vonzalom, úgyhogy nyugodtan hajthatod álomra a fejed...
Megmondom őszintén hogy ez inkább taszít amit csinálsz.
Értem én hogy utálod dípshit-et.Felőlem.
De igazából mindenkivel hadban állsz.És ez visszataszító tud lenni.
Szóval nem értek egyet a többiekkel.Ha lehet ne guruljunk együtt.
Személy szerint nem vágyom rá hogy megismerjelek.
Még is itt vagy nap mint nap!
Volt mikor én sem , mi sem értettük mikor kis termetű barátotok, napi jelleggel, ettől keményebben osztva sem tűnt el onnan.Hónapokon keresztül..
Anno azt mondta oda ír ahogy akar, amúgy meg a feltett kérdésre válaszoltam, ne aggódj annyira nem vagyok kíváncsi arra mi zajlik itt....
Tudtommal inkább csak ganja osztott minket, de nála is csak két év alatt jutottunk el idáig. Meg ő mindenkit oszt (ezt ő őszinteségnek nevezi).
Ha pedig annyira meg akarnék felelni a többieknek, eleve el sem adom a GS-emet, illetve az első kérdésekre közölném, mi lesz helyette... meg igyekeznék velük motorozni, ami mondjuk az utóbbi két évben összesen 3 alkalommal sikerült... de részemről ezt a "vitát" befejezném azzal, hogy ugyanazért maradok itt, amiért neked is válaszolok: mert kedvem tartja.
Tényleg nem értem minek írsz ide.
...madár...
Ha jól emlékszem téged és Kolondrumot, pár hete nem éppen szép szavakkal oltottak itt. Ezért nem értem, miért kell megfelelned ezeknek az embereknek, akik nagy ívben tesznek rád..

tsanyi!

Ez az- járj elől a példával!
Ne nyalj!...az a lényeg... ...legyél bunkó mint az állat az erősen trendi manapság..
Most vagy én nem vagyok képben, vagy te. Vagy egyikünk sem
jav: hengerekben :D
Olyan jó idő volt, hogy még egy kört mentem és teszteltem az új kormányt. Tank csurig töltve, benya tartósító benne,gyertyapipákba kicsi olaj,lemosva,akku kiszerelve,motor letakarva. Ez a motul olaj más,érezni a motor járásán,h más,pl ahogy gázdásról beáll az alapjárat. Mentem egy kis utcába 30al,de hangosan,elhaladok egy kibusz mellett és szirénázik. Megálltam befejezte. Motor leállít,odatol,beindít,még mindig semmi. Olyan 5000töl indul a riasztó.
KLV 1000-ről mi a véleményed?
Egyébként a Fazer kormánymagasítóval már bevált túrázásra pár cimbinek. Két darab jár 120.000 km környékén problémamentesen, és az esztétikai állapotukon sem látszik. Ja, és még szépek is!
Itt a Jakab Krisztiáné, együtt jártuk be fél Európát:
Világjáró FZ 6.
Szerintem K7-et most is vehetnél ennyiért.
2005ben felmentek az arak! A legtobb uj mocit (chf hitel persze) 2004-05-06ban adtak el.

A gsfet 1.798.000ert vettem 2007.10 hoban
2008 decembereben mikor a valsag realizalodott mar 2 milla folott jart az ara
Ha felfognád a fafejeddel hogy nem a motor a fontos hanem a társaság akkor sokkal kevesebbet göcsölnél.
De nem fogod.