Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tegnap bevittem a motort a garázsba, de nem fűtött csak temperált.
A motorhirdetésekben minden motor fűtött garázsban állt. :-)
Tisztelet a kivételnek...
Ha olcsón eladó a hátsó gumi, én megveszem, stipi-stopi!
Mondjuk egy ratyi bárban sok ánuszra éhes között párás tekintettel magam elé nézve szívesen lennék hervasztó...

Pedig lehetnék.
neee...
Legyek hervasztó?
Jobb oldalon hátul van a relé
Jól van ismét nem csalódtam benned
Elég ha mi tudjuk azt Sanyival.
Szóval még magad sem tudod
Na ezaz.
Te minek örülsz ennyire?
Mé vigyorgunk?
Már csak azt bánom, hogy nem cseréltük le hamarabb, legalább az utolsó gurulásunk előtt, akkor most még okosabb lennék.
Tsanyi! Úgy néz ki szereti a kicsike a Motult
Tevótá?
Dehogynem, a tömítettség miatt a karbisnál főleg függhet az olajtól.... , de még az injektornál is számít az olaj minősége...
Pár napja cseréltem olajat és szombaton megy a fűtött garázsba. Érdekes, de sokkal sokkal hamarabb kialakul a stabil alapjárat (hidegből) mint a régi olajjal. Pedig elvben ez a kettő nem függ össze.
Csak én nem találom az index relét? Valaki ráakadt már? Elég durva a 4x21W (nálam van vészvillogó is) Van egy okos ki áramkör (FET-re és 8 lábú IC-re épül), ha nem jár sok macerával átalakítom erre és nem kell a wattokat figyelni, akármit ráköthetek teljesítménytől függetlenül. Pl LED-eset.
Nekem ugyanannyi ment bele cseréig, mint Tby-nek (3 liter), én se sajnáltam, a ritmusomról meg