Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is 1 liter megy bele cseréig, és nem sajnálom, cserébe jó ritmusban lehet haladni.
Az a név már foglalt. Valami Biblia nevű szabálykönyvben vonatkozik a Főnökre.
Plagizáció...csak el ne vegyék a címét, mer utána újra be kéne regisztrálnia ÚR néven.
Mármint GS-em, vagy elküldés?
Töltés folyamatosan 13,8-14,5 közt van.Volt hogy óránként ellenőriztem.
Huzamosabb állás után kuka.
Tavasszal kerítek új akksit.
most már nem feszkózom.
Nem is volt olyan!

És azóta megnézted, hogy az akku a ludas, vagy a töltés?
Legyen pittiting.
pitting vs. titing
Akart az csak azkksija nem a legjobb.
rásegítettem egy teherakkuval és tekert mint a gyalogkakukk.
Pisti!


Ilyen mindig van:-)
A kérdés, hogy ki mennyire veszi humornak?

Láttod! Tegnap megkaptam a "te jó ég" banditos jelzőt.....
Én ezt poénnak veszem....Még a Bandit fórumból is kinéznek sokszor:-)))

Nem kezdek el anyázni, hogy milyen a triumph....mennyire nem lenne nekem semmire jó (vagyis semmirekellő motor:-)))
Nem tudnék vele elmenni pár napos túrára se, nemhogy 1-2 hetesre...
Ráadásul ugye nem egy Triumph nem akart beindulni az évadzárón?


És más mociját se bántom. Ha a delikvensnek jó, akkor nekem attól nem lesz rossz.
Az ER5 védelmére!
NANO-t ismered.... ZSU-t ismered.......No felpakolva fulosan (még kis kempingasztal is) voltam Lenygelbe vagy 2 hetet.....
Szóval jó az ER5 is....

Nem tudom nézted e Dobogókőnél a fekete BUELL-t...
Egy orgazmus.....de nekem az se jó semmire.....
És épp ezért nem vettem ER6-ot, Fazert, Hornetet.....
A CBF még jó lett volna, de az ára már nem volt jó....

És mivel nem tartozok azok közé, akiknek a motorja a zoknijára hasonlít (cserélgeti, mert az a menő) - így a lehető legjobb megoldást keresem.
És csodálkozol, hogy cserénél csak töltened kell, de kifolyatni nem

Lehet erre gondoltak:-))))
De Én is így voltam. Nem igazán kellett tölteni. Ha igen akor is csak a saját nyugodtságom miatt.
Az olajnyomásjelzőm olyan 1,3L-nél gyulladt csak ki (egyszer kipróbáltam)
Szóval ha nem is töltök utána, akkor sincs gond.
Te miről beszélsz?

68.000-ret tettem a gépbe 3 év alatt.....
Volt fogyasztás - de csak autópályán.....100km-ként ~1dl.
Vagyis való igaz, hogy eszeget , de nem tízezreket.....
Ha nagyon össze kell adnom, mennyit töltöttem utána? MAX 2l-ert...ez nálam 3600ft volt....
Gyengébb kisrugó.....így a kuplung is hamarabb nyit.

Az indulás szar lesz, de már alacsony sebességről megy, és a végén ugrik csak meg.
üdv fisi !
igazából mit szeretnél ? minden szutyuki gs öccá tulaj rituálisan gyújtsa fela vasát ? itt mindeki tisztában van milye van. az "újak" meg kapnak segítséget, ha kérik. (nem csak gs 500 - s tól )
ha statisztikailag elemeznéd a topicot láthatnád nem a műszaki, szervíz, gondom-bajom-mal van tele az oldal, inkább a motorozás jó oldaláról. (persze belefér egy kis szurka is aki erre vevő )
ha úgyis figyeled a topicot , van sok társasági program. gyere el , és látni fogod nincs is igazi nézetkülömbség.

uff én beszéltem !
még szerencse
Má ne is haragudj de ez elég nehezen érthető.
...miért én mit írtam. Veszek 4 litert a cserére 3-at beletöltök és utána a csereperiódusig semmit...... akkor most mennyit eszik?
Nem szokta...
Azénmotorommegolyanfaszahogycsaknahanemfolyikazolajseholakkornemkellut
ánatölteni
Oszt mivan ha a szomszéd brahibol feltölti titokban?
NA látod. Én meg azt kérdem tőletek? olajfogyasztás? Az mi? 55 ezer km van a Kawában, nem hajtom nyélre 120- 150 közt járok vele, eddig egy deci olajat nem evett meg...