Attól is függ hogy használod... nekem 3 decitól 1literig bármennyit meg tudott enni ezren. De a Divi is.. csak küldeni kell neki. A Divi kb 3000 kilométer alatt eszi le magát a minimum szintig. 1 liter megy rá két olajcsere között kb.
Az olajos oltásodra nem is reagáltam...mert nem hinném , hogy jobban eszi mint bármely más mkp. Nekem és szerintem sokunknak a 4L-ből 1L megmarad a cseréig.
Konstrukciós jelleg. A sima lég- és a légolaj hűtéses motorok illesztései sokkal lazábbak alapból, mint a vízhűtéseseké.. A BMW 6 millióért is eszi az olajat, mert nem lehet ezt máshogy megcsinálni vízhűtés nélkül.
Látod barátom itt a nagy hülyeség, eddig erről tudunk, ekkora nagy számban jelentkezett. Az hogy egy olaj kutat is kell vennetek a motor mellé az persze nem gáz- ugye?
Tudom, volt részem benne. Nem olyan sebességgel forog a kerék amennyire szeretné az ember. http://youtu.be/mU9kn6Atn1E Erre gondolsz? Van fent egy másik video is ahol 6-os csavarokkal raknak tele egy gumit. Na én annyira nem akarok belemerülni
Pontszerű korróziós bemaródás valamely anyagban........ez az Er-5 és hasonló társainál nagy számban jelentkezik a motor belsejében, amit a főnök motorfelújító csodaolaja sem orvosol.
Nekünk ezzel nem kell foglalkozni
zenyim vas 2006-os (spanyol összerakott) 2007-ben forg. helyeztett.
van rozsda... felületi. akksibox. lengővilla vége .majd ha kedvem lesz matt fekete spray , és csili-vili
Főnök................már én is észrevettem hogy mintha túl érzékeny lennél erre az ER5-Ds dologra.
Ha picit relaxálnál vennél pár jógaórát lehet kiegyensúlyozottabb lennél és szarnál rá hogy ki mit fikáz ha neked bevált.
A másik dolog meg csak annyi, hogy senki nem tagadta a pitting létét. Okozhatta azt akármi, még az a galvanizálódási rozsdásodás is, vagy minek nevezték az angol nyelvű linkben. Nem értek hozzá.
Mondjuk az is biztos, hogy én nem ugrálok át hozzátok, szóval nem szólok bele
Nem akartalak én piszkálni, csak hirtelen ez volt a véleményem.
Az én GS-em olajfogyasztásából meg szerintem még egy olajszűrő se jött volna össze 60.000 km alatt.
Hehehe.
Nem, csak épp a hülye beszólásokra harapok ennyi.. A pitting létező jelenség, ezt soha nem is tagadta senki, csak épp mivel ki tudja hanyadik gazdás a gép, nem lejhet egyértelműen kijelenteni, hogy hehehehe csórikám jobb ha Gs- t vett volna, mert épp más is okozhatta ezt a jelenséget..
Nemmellesleg, ami olajat elkajál a GS mondjuk 60 ezer km alatt, abból a srác megveheti a bontott vezérműtengelyeket is -hehehe
Na így jobb?
Olyannak tűnsz nekem, mint akinek rossz a lelkiismerete... amint valaki itt elpöttyenti, hogy a GS jobb, mint az ER-5, máris ideszökkensz, hogy megvédd
http://youtu.be/mU9kn6Atn1E Erre gondolsz? Van fent egy másik video is ahol 6-os csavarokkal raknak tele egy gumit. Na én annyira nem akarok belemerülni
Pontszerű korróziós bemaródás valamely anyagban........ez az Er-5 és hasonló társainál nagy számban jelentkezik a motor belsejében, amit a főnök motorfelújító csodaolaja sem orvosol.
Nekünk ezzel nem kell foglalkozni
(doktorúr ! némi plagizációt vélek kihallani )
van rozsda... felületi. akksibox. lengővilla vége .majd ha kedvem lesz matt fekete spray , és csili-vili
Ha picit relaxálnál vennél pár jógaórát lehet kiegyensúlyozottabb lennél és szarnál rá hogy ki mit fikáz ha neked bevált.
Mondjuk az is biztos, hogy én nem ugrálok át hozzátok, szóval nem szólok bele
Az én GS-em olajfogyasztásából meg szerintem még egy olajszűrő se jött volna össze 60.000 km alatt.
Hehehe.
Nemmellesleg, ami olajat elkajál a GS mondjuk 60 ezer km alatt, abból a srác megveheti a bontott vezérműtengelyeket is -hehehe
Na így jobb?